Gå til innhold

Ødelagt morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han skal tidlig opp, Og reise avgårde til en bestemt tid, ikke jeg. Da synes jeg at det holder å bli vekket toppen 2 ganger før man står opp. Men nei... her skal jeg som ikke trenger å stå opp før senere bli vekket 5 ganger. Og da har jeg selvfølgelig våknet skikkelig selv. Det har gått 1 time siden første alarm... Og så skal han ha 5 min til... Da ble jeg sint og ba han stå opp,  sa til han at det er egoistisk å holde på sånn og argumenterte det opplagte at jeg som ikke trenger å stå opp enda trenger ikke bli vekket mer enn nødvendig, og at han som skal avgårde tidlig som må ta hensyn (sa dette den 3. og 4. vekkingen og sint den 5.gangen). Jeg mener han burde be om unnskyldning og skjønne dette, men han bare holder seg til at han kunne fått 5 min til.... aaaaah..blir helt matt.. 

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om mannen min ikke hadde hatt spesielle oppvåkningsproblemer vi hadde gjort en avtale at jeg skulle hjelpe ham med, hadde jeg ikke vekket ham 1 gangen engang. Hvorfor gjør du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mariell77 skrev:

Om mannen min ikke hadde hatt spesielle oppvåkningsproblemer vi hadde gjort en avtale at jeg skulle hjelpe ham med, hadde jeg ikke vekket ham 1 gangen engang. Hvorfor gjør du det?

Ts vekker ham nok ikke, han slumrer sikkert gang på gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke stå opp og lage frokost mens han dusjer? Gjøre morgenene litt hyggelige i stedet for å være så daff? Sette på radioen litt lavt, ordne med kaffe......

Så begynner du din dag når han er ute av døren. 

Anonymkode: aaa51...dac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke stå opp og lage frokost mens han dusjer? Gjøre morgenene litt hyggelige i stedet for å være så daff? Sette på radioen litt lavt, ordne med kaffe......

Så begynner du din dag når han er ute av døren. 

Anonymkode: aaa51...dac

Ja, så kan hun ta all klesvasken, husvask og matlaging i samme slengen..

Hun er da ikke moren hans.

Anonymkode: 47a0e...b9f

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke stå opp og lage frokost mens han dusjer? Gjøre morgenene litt hyggelige i stedet for å være så daff? Sette på radioen litt lavt, ordne med kaffe......

Så begynner du din dag når han er ute av døren. 

Anonymkode: aaa51...dac

Han slumrer... Jeg er ikke mora hans eller noe hotell. Jeg kunne fint ha blitt normalt respektert og tatt hensyn til når det er han som skal opp, og ikke jeg. 

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han slumrer... Jeg er ikke mora hans eller noe hotell. Jeg kunne fint ha blitt normalt respektert og tatt hensyn til når det er han som skal opp, og ikke jeg. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Wow, så man blir "mora hans" bare man stiller opp litt? Ikke rart samlivsbruddstatistikken er skyhøy her i landet.

Anonymkode: aaa51...dac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mariell77 skrev:

Om mannen min ikke hadde hatt spesielle oppvåkningsproblemer vi hadde gjort en avtale at jeg skulle hjelpe ham med, hadde jeg ikke vekket ham 1 gangen engang. Hvorfor gjør du det?

Jeg våkner av alarmene.... Og må si fra til han. Glemte å si at han var oppe på wc og la seg igjen... grrr

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, så man blir "mora hans" bare man stiller opp litt? Ikke rart samlivsbruddstatistikken er skyhøy her i landet.

Anonymkode: aaa51...dac

Stiller opp? Hvilket hull kommer du fra? 

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Så kjøp en sånn gammeldags vekkerklokke som vekker de døde og ha den et stykke unna sengen, slik at han må opp å slå den av. Du har selvfølgelig ørepropper i ørene og hører ikke en dritt. Du får sove, han blir våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full medfølelse TS.
Det er dårlig gjort, han burde bare kommet seg opp. Du har jo allerede sagt at et par slumringer er ok. Men en hel time, det er jeg enig i er lenge. 
Hadde blitt gretten selv. Dyna om morgenene er gull værdt ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stiller opp? Hvilket hull kommer du fra? 

Anonymkode: 7c6ce...052

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fenixs skrev:

Da lar du han forsove seg, du har allerede gjort ditt, du er ikke mora hans.

Jeg må til en viss grad "stille opp " siden han må dit han skal. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, så man blir "mora hans" bare man stiller opp litt? Ikke rart samlivsbruddstatistikken er skyhøy her i landet.

Anonymkode: aaa51...dac

Når folk ikke klarer å ta hensyn til partners mulighet til å få sove lenger en gang i blant så er det ikke rart at samlivsbruddstatistikken er skyhøy nei..

 

Anonymkode: 47a0e...b9f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stiller opp? Hvilket hull kommer du fra? 

Anonymkode: 7c6ce...052

Komer fra et hjem der vi alltid stilte opp for hverandre. Man gir og man får, det er snakk om balanse. Jobber med så mange menn som lever med slike surfitter og de har en rævva start på dagen hele tiden. 

Anonymkode: aaa51...dac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

Så kjøp en sånn gammeldags vekkerklokke som vekker de døde og ha den et stykke unna sengen, slik at han må opp å slå den av. Du har selvfølgelig ørepropper i ørene og hører ikke en dritt. Du får sove, han blir våken. 

Haha . Ja, dessverre er han sånn uansett alarm. Han står opp og slår den av eller snoozer eller stiller en ny runde og legger seg igjen.. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når folk ikke klarer å ta hensyn til partners mulighet til å få sove lenger en gang i blant så er det ikke rart at samlivsbruddstatistikken er skyhøy nei..

 

Anonymkode: 47a0e...b9f

Takk 

Anonymkode: 7c6ce...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenixs
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må til en viss grad "stille opp " siden han må dit han skal. 

Anonymkode: 7c6ce...052

Han er voksen, og burde klare å komme seg opp og ditt han skal uten at du må leke mammaen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...