Gå til innhold

Fikk orgasme i jeansen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplevde noe kjempeflaut i helga, jeg datet ei dame, som jeg har hatt endel kontakt med, men uten og hatt sex med.

Når vi møttes i helga hadde jeg en lys trang jeans på meg og hadde ingen spesielle planer, utover å ha det hyggelig med hun. Vi møttes som avtalt og gikk ut for å spise, ta en øl og slappe av i vårvarmen. For å gjøre historien kort, begynte hun å stryke meg på låra på innsiden, det var ikke til å unngå at jeg ble hard og det merket hun raskt. Hun begynte å onanere meg utenpå jeansen. Det var deilig å begynte å jukke i mot. Etter noen minutter mistet jeg bare kontrollen, begynte å riste ukontrollert og måtte holde igjen alt jeg klarte for å ikke stønne, når orgasmen kom. Det var så innmari deilig å hun onanerte meg gjennom orgasmen. Pustet tunkt og hvisket, fysøren så deilig det var å var glad at ingen merket at jeg fikk orgasme. Vi satt litt å snakket litt lavt at det var deilig å gjøre det offentlig.

Men når vi skulle gå, fikk vi sjokk begge to, jeg var helt klissvåt i skrittet etter å tømt meg i jeansen, må ha kommet endel, for var skikkelig våt. Alle så på meg, jeg rødmet og vi gikk. Vi var midt i byen og jeg hadde bare kort t- skjorte på og alt vistes så alt for godt. Min flaueste opplevelse ever. Noen som har opplevd noe lignende eller hvordan hadde derre reagert??

Anonymkode: c933e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det åletrange jeans? 😒

Anonymkode: 54ec3...9d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det åletrange jeans? 😒

Anonymkode: 54ec3...9d1

Hvordan det? Det var normale skinny stramme jeans. 

Anonymkode: c933e...757

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjedde da du våknet opp fra denne drømmen?

Anonymkode: 829fa...945

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var historien sin det!
Du har et lite stykke før de kan sendes inn til Cupido. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaleidoskop skrev:

Ja, det var historien sin det!
Du har et lite stykke før de kan sendes inn til Cupido. 

Hvorfor så negative? Kan jo være at dette er opplevd og i hvertfall urolig kjiipt for han...

Anonymkode: 653a9...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor så negative? Kan jo være at dette er opplevd og i hvertfall urolig kjiipt for han...

Anonymkode: 653a9...17f

Hvem går rundt i trange lyse bukser og tskjorte på denne tiden av året? Og hvorfor fremheve at det er traaaaaange bukser hvis det ikke er en historie?
Det er fortsatt jakkekaldt ute... Eller hvertfall ha med seg jakke eller genser. 
Denne knyter man fint rundt livet sitt eller bærer forran seg om uhellet er ute. Eller så går man på butikken og kjøper nye bukser eller noe å legge forran seg. 
Om jeg så noen med skvett på buksa forran så hadde jeg garantert tenkt at vedkommende hadde tissa på seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Hvem går rundt i trange lyse bukser og tskjorte på denne tiden av året? Og hvorfor fremheve at det er traaaaaange bukser hvis det ikke er en historie?
Det er fortsatt jakkekaldt ute... Eller hvertfall ha med seg jakke eller genser. 
Denne knyter man fint rundt livet sitt eller bærer forran seg om uhellet er ute. Eller så går man på butikken og kjøper nye bukser eller noe å legge forran seg. 
Om jeg så noen med skvett på buksa forran så hadde jeg garantert tenkt at vedkommende hadde tissa på seg. 

Vet ikke jeg, men i Oslo var det i hvert fall ganske varmt i helga.

Han skrev ikke traaaaange bukser, det jeg kunne se, men trange.

Det må da være mulig å stille spørsmål eller fortelle hendelser, uten at de blir sablet ned.

Anonymkode: 653a9...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk hun til å runke deg utenpå om jeansen var så trang?

Anonymkode: d104d...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk hun til å runke deg utenpå om jeansen var så trang?

Anonymkode: d104d...48a

Ikke sånn skikkelig runking, men sånn på en måte onanering og gnikking av pikken min utenpå jeansen, hvis du skjønner?

Anonymkode: c933e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende folk trodde du hadde sølt på deg da. 

Anonymkode: bbba4...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Opplevde noe kjempeflaut i helga, jeg datet ei dame, som jeg har hatt endel kontakt med, men uten og hatt sex med.

Når vi møttes i helga hadde jeg en lys trang jeans på meg og hadde ingen spesielle planer, utover å ha det hyggelig med hun. Vi møttes som avtalt og gikk ut for å spise, ta en øl og slappe av i vårvarmen. For å gjøre historien kort, begynte hun å stryke meg på låra på innsiden, det var ikke til å unngå at jeg ble hard og det merket hun raskt. Hun begynte å onanere meg utenpå jeansen. Det var deilig å begynte å jukke i mot. Etter noen minutter mistet jeg bare kontrollen, begynte å riste ukontrollert og måtte holde igjen alt jeg klarte for å ikke stønne, når orgasmen kom. Det var så innmari deilig å hun onanerte meg gjennom orgasmen. Pustet tunkt og hvisket, fysøren så deilig det var å var glad at ingen merket at jeg fikk orgasme. Vi satt litt å snakket litt lavt at det var deilig å gjøre det offentlig.

Men når vi skulle gå, fikk vi sjokk begge to, jeg var helt klissvåt i skrittet etter å tømt meg i jeansen, må ha kommet endel, for var skikkelig våt. Alle så på meg, jeg rødmet og vi gikk. Vi var midt i byen og jeg hadde bare kort t- skjorte på og alt vistes så alt for godt. Min flaueste opplevelse ever. Noen som har opplevd noe lignende eller hvordan hadde derre reagert??

Anonymkode: c933e...757

Oh lord.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymkode: 2ef93...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du igjen. :fart2:

Anonymkode: c3ffc...086

Hvem?

Anonymkode: 653a9...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes digg ut!!!

Anonymkode: b19e6...7af

TS, yess, det var utrolig digg, men flaut at jeg kom ukontrollert og søl i jeansen som vistes godt etterpå.

Anonymkode: c933e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utrolig mange trange jeans historier her inne... Jeg har blitt runket til deg gikk for meg gjennom en joggebukse, men da satt vi hjemme i sofaen. 

Anonymkode: 16b17...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart det, trange jeans er et sexy plagg som viser mye på både gutter og jenter😊. Blir nok noen omganger på begge kjønn😊

Anonymkode: c933e...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...