Gå til innhold

Savner han så mye at det er fysisk vondt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Min samboer gjorde det slutt for 3 mnd siden etter ett år sammen. Vi hadde flyttet sammen, begge var på vei inn i nye jobber og vi plana fremtiden sammen. 

Jeg vet han gikk på en smell. Jeg vet at økonomi stresset han og familie problemer som aldri ble håndtert eller bearbeidet fra fortiden, innhentet han. Allikevel valgte han å skyve meg bort. Skyve bort det beste som har hendt han, fremfor å la meg støtte han. 

Jeg savner han så mye at jeg har fysisk vondt hver dag 😔

Anonymkode: ca946...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kontakt med ham? Er han også lei seg? 

Ellers kan det rett og slett være at han fant ut at du ikke er den rette :/

Anonymkode: d074b...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over, men det tar tid. Om 3 mnd til så er du litt bedre, og om et år har du det bra igjen <3

Varm klem, kjærlighetssorg er no dritt :( Livets værste ting å stå i :(

Anonymkode: 81cd6...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vet hva du går igjennom. Min kjæreste gjorde det slutt for noen dager siden, og jeg er ennå litt i sjokk. Jeg har gjennomgått brudd før, men det føles verre enn noen gang.. Mulig det er noe jeg innbiller meg, men jeg hadde så forhåpninger om dette forholdet. Nederlaget er så stort, og savnet er ennå større. Savner ham også så mye at det gjør vondt i hele meg. Jeg tvinger meg selv til å ikke ta noe kontakt, selv om fristelsen er der. Det er jo den uskrevne regelen. Har dere noe kontakt? 

-B-

Anonymkode: 4d7bb...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok gjøre vondt en stund til, dessverre. Men så blir det bedre. Håper dere finner ut av det praktiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Ja, Huff det er vondt! 😕 Det er vondt nå. Du sitrer nesten etter å ta kontakt, og veit knapt hva du skal gjøre. Og vi glemmer jo fra gang til gang omtrent hvordan man kom seg gjennom et brudd! 😅 Men dette klarer du. Jeg klarer meg, selv om jeg savner han hver dag, og lurer på om han savner meg. Er redd han glemmer meg and all that shit 😬 jeg føler med deg 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...