Gå til innhold

Nå går jeg snart fra deg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan ikke for din impotens, ikke hjelp å få,men du vet jeg ikke trenger det,men andre seksuelle ting hadde jeg forventet etter 15 år som din kone.du lurer på hvorfor jeg er så trist,du v e t at jeg er seksuelt frustrert etter fem år med tålmodighet i påvente av andre former for erotikk av deg..du er livredd jeg skal dra.vi planlegger konfirmasjon til minste gutt,vi har mange barn..etter den drar jeg, du får vel sjokk,men jeg kan ikke leve slik.du er god å snill,men forstår ikke konsekvensene av hva dette gjør med psyken min.jwg må forlate en jeg elsker dypt og inderlig."vi gled fra hverandre" blir min forklaring til barna,kan aldri si den egentlige grunnen til noen 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke for din impotens, ikke hjelp å få,men du vet jeg ikke trenger det,men andre seksuelle ting hadde jeg forventet etter 15 år som din kone.du lurer på hvorfor jeg er så trist,du v e t at jeg er seksuelt frustrert etter fem år med tålmodighet i påvente av andre former for erotikk av deg..du er livredd jeg skal dra.vi planlegger konfirmasjon til minste gutt,vi har mange barn..etter den drar jeg, du får vel sjokk,men jeg kan ikke leve slik.du er god å snill,men forstår ikke konsekvensene av hva dette gjør med psyken min.jwg må forlate en jeg elsker dypt og inderlig."vi gled fra hverandre" blir min forklaring til barna,kan aldri si den egentlige grunnen til noen 

Anonymkode: 199d6...16b

Kan du ikke heller fortelle han akkurat dette istedenfor å poste det her? Hvem vet, kanskje du oppdager noe nytt...at kommunikasjon i et forhold er en nøkkelfaktor. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kan du ikke heller fortelle han akkurat dette istedenfor å poste det her? Hvem vet, kanskje du oppdager noe nytt...at kommunikasjon i et forhold er en nøkkelfaktor. 

Poenget med å ta den tonen da? Å få det ut og dele med noen andre, er ofte et godt steg på veien mot å ta opp et så vanskelig tema med den det gjelder. Det er godt å få lufte seg.



Ønsker det beste for deg ts :)  og lykke til! Din mann må forstå dette.

Anonymkode: 287fd...85f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kan du ikke heller fortelle han akkurat dette istedenfor å poste det her? Hvem vet, kanskje du oppdager noe nytt...at kommunikasjon i et forhold er en nøkkelfaktor. 

Har tatt det opp med han utallige ganger 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med å ta den tonen da? Å få det ut og dele med noen andre, er ofte et godt steg på veien mot å ta opp et så vanskelig tema med den det gjelder. Det er godt å få lufte seg.



Ønsker det beste for deg ts :)  og lykke til! Din mann må forstå dette.

Anonymkode: 287fd...85f

Takk for støtten. Han vet hvordan jeg har det,han må våkne opp om d kan reddes.

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt det opp med han utallige ganger 

Anonymkode: 199d6...16b

Du har sagt du går fra han om han ikke skjerper til seg? Du har presentert det for han slik du har gjort for oss?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sagt at jeg sliter veldig med det,og han vet jeg er mye lei meg.

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sagt at jeg sliter veldig med det,og han vet jeg er mye lei meg.

Anonymkode: 199d6...16b

Han føler seg ikke god nok,men jeg har sagt hva jeg trenger. Han lukker øynene her.

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han føler seg ikke god nok,men jeg har sagt hva jeg trenger. Han lukker øynene her.

Anonymkode: 199d6...16b

Skilsmisse har jeg vært innom m han før..

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skilsmisse har jeg vært innom m han før..

Anonymkode: 199d6...16b

Holdt på å gå for to år siden,han sa da han skulle prøve å gjøre noe m situasjonen..men han har sperrer.. Vet han elsker meg.

Han sliter selv pga han ble impotent 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med å ta den tonen da? Å få det ut og dele med noen andre, er ofte et godt steg på veien mot å ta opp et så vanskelig tema med den det gjelder. Det er godt å få lufte seg.



Ønsker det beste for deg ts :)  og lykke til! Din mann må forstå dette.

Anonymkode: 287fd...85f

Du har rett, det kom ut litt vel bryskt, mer enn tiltenkt. Så det beklager jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du har rett, det kom ut litt vel bryskt, mer enn tiltenkt. Så det beklager jeg!

Jeg ble ikke fornærmet av den.ts 💜

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ikke fornærmet av den.ts 💜

Anonymkode: 199d6...16b

Det var da godt! Men jeg synes virkelig du skal fortelle det på en måte så han forstår, i klare ordlag. Du presenterer det kanskje på en måte som virker klar for deg, men som ikke nødvendigvis er like tydelig for han. Gjør det slik at han er nødt til å forstå det. Eventuelt vis han denne tråden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Det var da godt! Men jeg synes virkelig du skal fortelle det på en måte så han forstår, i klare ordlag. Du presenterer det kanskje på en måte som virker klar for deg, men som ikke nødvendigvis er like tydelig for han. Gjør det slik at han er nødt til å forstå det. Eventuelt vis han denne tråden. 

Han knekker sammen om jeg sier d nå,og vi er nødt å få gjennomført en konfirmasjon i sommer først må ta hensyn til d for konfirmantens del og..

Anonymkode: 199d6...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han knekker sammen om jeg sier d nå,og vi er nødt å få gjennomført en konfirmasjon i sommer først må ta hensyn til d for konfirmantens del og..

Anonymkode: 199d6...16b

Har "truet" med skilsmisse før

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med lignende situasjon.. Ts

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars fyr. 

Anonymkode: 22ede...d96

????er du klar over hvor mye jeg har jobbet for å unngå brudd,leste du hele innlegget 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

????er du klar over hvor mye jeg har jobbet for å unngå brudd,leste du hele innlegget 

Anonymkode: 199d6...16b

Jeg er et varmt og snillt menneske.er kjent for det.jeg har satt mine behov til side i fem år 

Anonymkode: 199d6...16b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars fyr. 

Anonymkode: 22ede...d96

Enig. Fyren kan vel ikke noe for at han er impotent? Tipper at dette ikke er så jævla kult for ham heller. 

Anonymkode: b5613...b06

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...