Gå til innhold

Hvor ofte kjøper du BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kun dyr som finnes hos Change. Det er dyrt,og økonomien er smal. Regnet ut at de 3bh jeg har nå er kjøpt for ca 3år siden....hvor ofte bør jeg kjøpe med dårlig økonomi? Ingen plager med rygg ,nakke eller skulder.

Anonymkode: e3bf4...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare 3 bh'er, alle i samme modell. En hvit og to sorte. Kjøper en ny når en av de ryker, som regel pga at spilene knekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en går i stykker eller blir ubehagelig. Selv handler jeg et par ganger i året. 

Anonymkode: 0691c...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper nye når jeg finner bra tilbud, siden jeg har en rar størrelse. Kjøpte 5-6 nye i fjor, og omtrent like mange året før. De to årene før det igjen kjøpte jeg ingen normale BHer.

Anonymkode: 09c1a...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change er vel ikke akkurat dyrt... :klo:

Anonymkode: 86d9d...04a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Change er vel ikke akkurat dyrt... :klo:

Anonymkode: 86d9d...04a

For min økonomi er 750 kr for en bh dyrt. Mulig andre har rom for slike utlegg jevnlig! Ts

Anonymkode: e3bf4...20e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig forelsket meg i Marlies Dekkers sitt undertøy, og det er vel av de dyre da de gjerne ligger over 1000kr stk så de bytes ikke ut så ofte, de har god kvalitet, og jeg passer på å vaske de riktig. Så kjøper jeg ny når det kommer en ny modell jeg liker eller fargen falmer mye / de slites ut, så kanskje etpar nye i året? Det vil si- i fjor kjøpte jeg tre nye, med tilhørende underdel x 2 til hver..

https://www.marliesdekkers.com/en-no/bras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper nok 5-6 stk i året.  Har mange av Triumph men også andre merker, har egentlig ingen favoritter men det må være god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg kjøper i snitt 3-4 BHer i året. Jeg kjøper helst når jeg kommer over gode tilbud på de merkene jeg foretrekker, men noen ganger er det også fordi jeg trenger nye BHer. Jeg bruker en størrelse som ikke finnes i de vanlige kjedebutikkene, så det gjelder å slå til når jeg kan finne noe i min størrelse til nedsatt pris.

Sist jeg kjøpte BH hadde jeg skikkelig flaks. Det var nyttårssalg hos min favoritt undertøysbutikk, og jeg kjøpte tre BHer til bare 99 pr. stykk. Dette var BH av merkene Freya og Panache som vanligvis koster mist 600 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun dyr som finnes hos Change. Det er dyrt,og økonomien er smal. Regnet ut at de 3bh jeg har nå er kjøpt for ca 3år siden....hvor ofte bør jeg kjøpe med dårlig økonomi? Ingen plager med rygg ,nakke eller skulder.

Anonymkode: e3bf4...20e

Kjøper når jeg har lyst på noe. Når der er 80 - 100 bher i skuffen så er der nok å velge i. Slitasjen på hver og en er ikke så høy når utvalget er stort. Bruker bare protesebher og de koster i underkant av en tusenlapp. 

Anonymkode: 6d98e...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 bher med spiler fra Victorias Secret, som jeg kjøpte for 5 år siden. Utenom det har jeg 3 "tøy bher". Jeg liker ikke bruke bh, så går ofte uten. :) ser ikke helt vitsen, så lenge man ikke har veldig store pupper og trenger å rette dem opp, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe når jeg har lyst på. Jeg har maaaange bher, så trenger vel ikke på en stund, men liker å kjøpe nytt undertøy og bytte ut litt. Heldigvis har Cubus hatt min str (65E) i noen år, så slipper å kjøpe bare dyre bher som jeg måtte tidligere. Ellers kjøper jeg bher fra Chantelle, Wonderbra og Change. Har en del fra Victorias secret også, men de er 70 rundt, så litt vide, men går greit. Har noen fra h&m i 70D også som passer, men de fleste derfra blir for vide rundt og for små i cupen. Men jeg kan være heldig der også og finne noe som passer. Men liker Cubus sine bedre av de billige, syns de er mer behagelige på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best de jeg har fra Lindex,  2xU og   Change. 

Anonymkode: 86164...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg kjøpt 3 bher i året, alle fra Change på salg. Min størrelse endrer seg og bhene blir slitte. Jeg tar ikke vare på dem i vask så godt som jeg burde tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig sjeldent. Har 4 stk som jeg kjøpte i 2013 for 30 kr pr stk. Fungerer fortsatt til sitt bruk. 

Anonymkode: 4fb95...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper nye når jeg finner bra tilbud, siden jeg har en rar størrelse. Kjøpte 5-6 nye i fjor, og omtrent like mange året før. De to årene før det igjen kjøpte jeg ingen normale BHer.

Anonymkode: 09c1a...267

Det samme gjør jeg.

Hender jeg er superheldig, som rett før vår/sommer kolleksjonen ble lansert. Da fant jeg hele 3 stykker, og kjøpte dem fordi de blir brukt til de blir slappe i elastikken eller det går en søm.

Anonymkode: 639cb...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...