Gå til innhold

Tabbet meg ut på seminar.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på seminar med jobben. Fikk litt mye å drikke, liker veldig godt en kollega og vi endte opp med å snakke sammen på kvelden (bare vi to). Fikk noen signaler om at han liker meg tilbake (satt nærme, brukte mye tid på meg hele dagen). Så ville jeg legge meg, han vet hvilket rom jeg sover på, jeg spør hvor han bor for å være høflig tilbake mens vi går til rommene. Da ser han på meg som jeg hadde sagt noe fryktelig dumt, og var kjapp med å si god natt. Jeg tror at han trodde at jeg ville bli med på rommet, noe som er totalt uaktuelt da vi begge er gift. Og nå er jeg dødsflau...Det hører med til historien at jeg ble kjent med en annen kollega i dag, og vi hadde mye til felles (han var også mannlig) og det klikket helt. Den andre kollegaen satt rett bortenfor å hørte på samtalen vår, og kikket på meg som om jeg kom fra en annen planet. Tror ryktet mitt nå er "løstøs". Jeg dør av flauhet..Noen beroligende ord fra noen?  

Anonymkode: 734ae...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på seminar med jobben. Fikk litt mye å drikke, liker veldig godt en kollega og vi endte opp med å snakke sammen på kvelden (bare vi to). Fikk noen signaler om at han liker meg tilbake (satt nærme, brukte mye tid på meg hele dagen). Så ville jeg legge meg, han vet hvilket rom jeg sover på, jeg spør hvor han bor for å være høflig tilbake mens vi går til rommene. Da ser han på meg som jeg hadde sagt noe fryktelig dumt, og var kjapp med å si god natt. Jeg tror at han trodde at jeg ville bli med på rommet, noe som er totalt uaktuelt da vi begge er gift. Og nå er jeg dødsflau...Det hører med til historien at jeg ble kjent med en annen kollega i dag, og vi hadde mye til felles (han var også mannlig) og det klikket helt. Den andre kollegaen satt rett bortenfor å hørte på samtalen vår, og kikket på meg som om jeg kom fra en annen planet. Tror ryktet mitt nå er "løstøs". Jeg dør av flauhet..Noen beroligende ord fra noen?  

Anonymkode: 734ae...cde

Du har da ikke sagt noe galt. Kanskje han bare sa det kjapt for å riste av seg lysten til å gjøre noe som ikke burde gjøres.

Slapp av:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare spørre ham om han mistolket noe du sa siden du oppfattet han som annerledes etterpå og dagen etter?

Anonymkode: 94c15...93c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller deg i en lang rekke av folk som har dummet seg på seminar. Ditt tilfelle er jo et veldig mildt tilfelle og kommer til å være glemt i løpet av kort tid. Ingen reell skade skjedd :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke din feil at han misforstod

Anonymkode: ce283...a93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du bare roe ned! Du er ikke i nærheten av hva mange andre angrer på etter et seminar! Det du beskriver er helt uskyldig, og ikke noe noen kan ta deg på! :) Slapp av :)

Anonymkode: e64ef...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke din feil at han misforstod

Anonymkode: ce283...a93

Det er sant :) Jeg flørtet ikke med han andre fyren, selv om jeg ble engasjert og rødmet litt...

Anonymkode: 734ae...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å legg opp til så god tone med kollegaer da. Trekk deg unna om dere sitter for nærme, ikke tenk at "dere to klikker heeelt", bare fordi dere har en god personkjemi som kollegaer. Du virker litt løstøs ja

Anonymkode: 827d2...a50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer i ekteskapet, jeg merker jeg blir lett betatt for tiden tror det er fordi jeg ikke er fornøyd i ekteskapet for tiden.. 😞

Anonymkode: d6c78...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke problemer. Jeg elsker mannen min. Men er ny på jobb, ønsker å få et godt forhold til kollegaene. Også er han ene litt i overkant sjarmerende. Men det er det, kunne aldri dratt det noe lenger. 

Anonymkode: 734ae...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke problemer. Jeg elsker mannen min. Men er ny på jobb, ønsker å få et godt forhold til kollegaene. Også er han ene litt i overkant sjarmerende. Men det er det, kunne aldri dratt det noe lenger. 

Anonymkode: 734ae...cde

Ps. jeg liker ham ikke på den måten, syns han er kjempehyggelig fyr. 

Anonymkode: 734ae...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg tror du overtenker dette, i alle fall bittelitt.

Ja, ikke så rent lite heller

Anonymkode: fb619...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke så rent lite heller

Anonymkode: fb619...1f6

Kan hende, har bare litt dårlig erfaring med å være hyggelig mot menn. De tar det gjerne opp feil, tror jeg er interessert. 

Anonymkode: 734ae...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du overtenker og overanalyserer..hvis det var litt alkoholinntak i tillegg så kan det rett og slett være et snev av fylleangst. 

Prøv å ikke tenke så mye på det og gå med hodet hevet på jobb i morgen ts, oppfør deg som vanlig mot kollegaene dine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å legg opp til så god tone med kollegaer da. Trekk deg unna om dere sitter for nærme, ikke tenk at "dere to klikker heeelt", bare fordi dere har en god personkjemi som kollegaer. Du virker litt løstøs ja

Anonymkode: 827d2...a50

Flørting og samtaler med menn gjør inne en dame til en løstøs

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, kan vel kanskje kalle det flørting :plystre:

Anonymkode: 734ae...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kan vel kanskje kalle det flørting :plystre:

Anonymkode: 734ae...cde

Å flørte er ikke å tabbe seg ut:) En gang drakk jeg så mye at jeg sov meg gjennom foredrag det var forventet at jeg skulle gå på. Ikke så seriøst akkurat. Jeg har opplevd oppførsel fra menn på seminarer som burde fått de til å rødme dypt ved frokosten, men de er stort sett like fornøyd. Det er nå mest damer som tror de tabber seg ut.

Du har ikke gjort noe du trenger å være flau over!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, visp skrev:

Å flørte er ikke å tabbe seg ut:) En gang drakk jeg så mye at jeg sov meg gjennom foredrag det var forventet at jeg skulle gå på. Ikke så seriøst akkurat. Jeg har opplevd oppførsel fra menn på seminarer som burde fått de til å rødme dypt ved frokosten, men de er stort sett like fornøyd. Det er nå mest damer som tror de tabber seg ut.

Du har ikke gjort noe du trenger å være flau over!

Takk :) 

Anonymkode: 734ae...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende, har bare litt dårlig erfaring med å være hyggelig mot menn. De tar det gjerne opp feil, tror jeg er interessert. 

Anonymkode: 734ae...cde

Du har ikke tabbet deg ut, og heller ikke gjort noe galt du skal være flau over.

Men, hvis du skal lære noe av det som hendte og som gjorde at du ble misforstått, så kan det være å tone litt ned oppførselen, slik at du fremstår som noe mer reservert. Dette er ikke ment som kritikk, men kan hende det er lurt å dempe seg litt hvis du i fremtiden ønsker å unngå å gi feil signaler til de mennene du jobber med. Etter det du skriver er ikke dette noe engangstilfelle der en spesifikk fyr misforstår, men noe du har opplevd flere ganger.

Anonymkode: b12ad...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...