Gå til innhold

Hva kan man "forvente"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter ca 1-1,5 mnd med passelig intensiv dating? Møtte en mann i begynnelsen av mars og vi har møttes mye. Faktisk har ting gått sabla fort. Jeg har møtt noen av hans venner, han tar meg med til en annen by snart (flyreise + hotell) der vi skal på en sammenkomst med flere av hans venner. Jeg har faktisk møtt barna hans (vet jeg er gal som sa ja, holder vanligvis ekstremt igjen på sånne ting). Problemet er at jeg er redd for å kun bli brukt for sex, vet jeg er en idiot som har ligget med han før jeg vet hvor vi står.

En gang skulle jeg låne telefonen hans for å skifte en sang vi hørte på og en mld på snapchat tikket inn fra et kvinnemenneske der det sto noe sånn som "Gleder meg" :D. Samme damen kommenterte et bilde på instagram og facebook, kjente igjen navnet umiddelbart. Han hadde likt profilbildet hennes, for mange mnd siden, i høst en gang. Så da mistenkte jeg umidelbart at han kanskje har ei til han holder på med. Dette er en voksen mann sånn at det er sagt, nesten 40. Er jeg paranoid? Dette er jo vanlig i dagens datingkultur.. Det kan jo være en venninne, slektning etc - men tviler på det. 

Har fått høre "Glad jeg traff deg", men liksom ikke stort mere bekreftelser enn det.. Han er veldig tilbakeholden, og han har sagt at en mnd med dating kalles å "nettopp ha begynt å date". Jeg synes jo en mnd med å bruke tid på en annen person er mer enn "nettopp", men kanskje jeg stresser? Hvordan skal jeg ta disse tingene opp med han? Om han ligger med flere vil jeg ekstremt gjerne vite det. Vi har ikke snakket om hvor vi står på en måte, men vi planlegger jo ting fremover. Har blant annet snakket om sommerferien. Jeg er ganske lei av useriøs dating nå, og er faktisk på utkikk etter kjærligheten. 

Har datet folk som gir meg bekreftelser hele tiden, mens denne karen er stikk motsatt nesten. 

Anonymkode: 2981a...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synest jo det virker som han investerer mye i deg. Du har truffet venner, barna og nå med på tur. Høres ikke ut som det er å bli brukt for sex.

Ang damen som han fik snap av så hadde jeg slappet av. Er jo ikke sånn at venner osv forsvinner ut av livene til en selv om en dater.

Anonymkode: 9e97e...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet du ikke akuratt det samme for et par uker siden her inne?

Høres ut som han ligger med andre og ikke er klar for noe forhold med deg, men det er din rett å spørre om for å få kartlagt hva han egentlig ser for seg. Er bare å spørre rett ut som om du skulle spurt om han ville ha vann eller saft å drikke, helt normalt!

Anonymkode: a2b93...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte traff du barna hans? Ble du presentert som en kvinnelig bekjent, eller presenterte han deg som kjæresten?

Dere har kun møtt hverandre i vel en måned og det er forståelig at han synes det er for kort tid å ta en avgjørelse (en som har barn vil måtte ta flere hensyn enn kun til seg selv), men det er etter mitt syn ikke ok om han møter andre samtidig uten at du er klar over det, så det burde du kunne få et svar på.

Anonymkode: 83c4e...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med du er usikker så synes jeg du skal ta initiativ til å snakke om hva dere begge ser for dere fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Han er veldig tilbakeholden, og han har sagt at en mnd med dating kalles å "nettopp ha begynt å date". Jeg synes jo en mnd med å bruke tid på en annen person er mer enn "nettopp", men kanskje jeg stresser? Hvordan skal jeg ta disse tingene opp med han? Om han ligger med flere vil jeg ekstremt gjerne vite det. 

Anonymkode: 2981a...e4b

Jeg synest også en mnd med dating er nettopp å begynt å date. For meg hadde det vært veldig tidlig å begynt å snakke om hvor vi står sånn forholdsmessig. Hadde det blitt mye snakk om sånt da, så kunne jeg ha trukket meg tilbake.

MEN jeg hadde sagt at så lenge vi ligger sammen og skal se hvor veien går så ligger ikke jeg med andre og det hadde jeg forventet av han også. 

Anonymkode: 9e97e...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synest også en mnd med dating er nettopp å begynt å date. For meg hadde det vært veldig tidlig å begynt å snakke om hvor vi står sånn forholdsmessig. Hadde det blitt mye snakk om sånt da, så kunne jeg ha trukket meg tilbake.

MEN jeg hadde sagt at så lenge vi ligger sammen og skal se hvor veien går så ligger ikke jeg med andre og det hadde jeg forventet av han også. 

Anonymkode: 9e97e...b0e

Forlanger ikke kjæreste etter 1 mnd, så er enig der. Men om dette er holdningen for at det evt er greit å møte fler- ikke så greit. 

Anonymkode: 2981a...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Etter ca 1-1,5 mnd med passelig intensiv dating? Møtte en mann i begynnelsen av mars og vi har møttes mye. Faktisk har ting gått sabla fort. Jeg har møtt noen av hans venner, han tar meg med til en annen by snart (flyreise + hotell) der vi skal på en sammenkomst med flere av hans venner. Jeg har faktisk møtt barna hans (vet jeg er gal som sa ja, holder vanligvis ekstremt igjen på sånne ting). Problemet er at jeg er redd for å kun bli brukt for sex, vet jeg er en idiot som har ligget med han før jeg vet hvor vi står.

En gang skulle jeg låne telefonen hans for å skifte en sang vi hørte på og en mld på snapchat tikket inn fra et kvinnemenneske der det sto noe sånn som "Gleder meg" :D. Samme damen kommenterte et bilde på instagram og facebook, kjente igjen navnet umiddelbart. Han hadde likt profilbildet hennes, for mange mnd siden, i høst en gang. Så da mistenkte jeg umidelbart at han kanskje har ei til han holder på med. Dette er en voksen mann sånn at det er sagt, nesten 40. Er jeg paranoid? Dette er jo vanlig i dagens datingkultur.. Det kan jo være en venninne, slektning etc - men tviler på det. 

Har fått høre "Glad jeg traff deg", men liksom ikke stort mere bekreftelser enn det.. Han er veldig tilbakeholden, og han har sagt at en mnd med dating kalles å "nettopp ha begynt å date". Jeg synes jo en mnd med å bruke tid på en annen person er mer enn "nettopp", men kanskje jeg stresser? Hvordan skal jeg ta disse tingene opp med han? Om han ligger med flere vil jeg ekstremt gjerne vite det. Vi har ikke snakket om hvor vi står på en måte, men vi planlegger jo ting fremover. Har blant annet snakket om sommerferien. Jeg er ganske lei av useriøs dating nå, og er faktisk på utkikk etter kjærligheten. 

Har datet folk som gir meg bekreftelser hele tiden, mens denne karen er stikk motsatt nesten. 

Anonymkode: 2981a...e4b

Det er jo nettopp det at han ikke bryr seg om deg, som er tiltrekkende.

Jeg tror det fortsatt forskes på HVORFOR jenter tiltrekkes av gutter som ikke liker de tilbake, når det faktisk er de SNILLE guttene de BURDE bli tiltrukket av, men neida; - de er for kjedelig...

Anonymkode: fd4bf...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det at han ikke bryr seg om deg, som er tiltrekkende.

Jeg tror det fortsatt forskes på HVORFOR jenter tiltrekkes av gutter som ikke liker de tilbake, når det faktisk er de SNILLE guttene de BURDE bli tiltrukket av, men neida; - de er for kjedelig...

Anonymkode: fd4bf...29a

Jeg synest ikke det høres ut som han IKKE bryr seg.

Han er kanskje forsiktig og ikke strør rundt seg med fine ord. Men han tar deg med på tur, du treffer venner OG BARNA. 

Anonymkode: 9e97e...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det at han ikke bryr seg om deg, som er tiltrekkende.

Jeg tror det fortsatt forskes på HVORFOR jenter tiltrekkes av gutter som ikke liker de tilbake, når det faktisk er de SNILLE guttene de BURDE bli tiltrukket av, men neida; - de er for kjedelig...

Anonymkode: fd4bf...29a

Kanskje av samme grunn som at gutter vil ha sex med jenter som holder igjen. Begge kjønn liker jakten (den spenningen), bare på ulike måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, meeeg9 said:

Kanskje av samme grunn som at gutter vil ha sex med jenter som holder igjen. (...)

Nei.

Anonymkode: fd4bf...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: fd4bf...29a

Neivel da. Jeg trodde det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...