Gå til innhold

Ringe seg syk fra jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen synspunkter. Jeg er voksen, og har bulimi. Jeg er i full jobb. Men jeg er så sliten! Hele kvelden har gått med på det unevnelige. 

Er det innafor å ringe seg syk pga dette? Jeg får ny fastlege fra neste mnd, skal bestille time da og få hjelp. 

Anonymkode: 3d951...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egenmelding er til sykdom som hindrer deg fra å makte arbeidsdagen din. 

Og det er din vurdering som ligger til grunn for dette, ikke internet sin. Din signatur, din egenvurdering av din egen helse. 

God bedring. 

Anonymkode: aaa09...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger noen synspunkter. Jeg er voksen, og har bulimi. Jeg er i full jobb. Men jeg er så sliten! Hele kvelden har gått med på det unevnelige. 

Er det innafor å ringe seg syk pga dette? Jeg får ny fastlege fra neste mnd, skal bestille time da og få hjelp. 

Anonymkode: 3d951...53a

Bare du selv kan føle hvordan du føler deg. Vil du klare å utføre jobben din bra? Anbefaler å ringe legekontoret allerede nå, forklar situasjonen og at du får ny fastlege fra månedskifte, så kanskje får du time tidligere enn om du venter i overkant av en uke. Du kan også prøve å ta tak i problemet allerede nå ved å ta kontakt med hjelpetelefoner eller eventuelt legevakt (kanskje mulig for sykemelding for en kort periode der uten at jeg skal si noe sikkert) eller ambulant akutteam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...