Gå til innhold

Er så deppa pga kjærlighetslivet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 26 år gammel kvinne som aldri har hatt kjæreste. Jeg har store problemer med å bli forelsket i noen og i i tillegg passet jeg aldri inn som barn. Jeg har vært forelsket et par ganger men ble aldri noe av. Selvom det er 2-3 år siden kan jeg fortsatt deppe over at det aldri ble noe av. Jeg er redd for å ende opp alene. Jeg føler meg bitter over at alle på min alder har hatt flere kjærester og har fått føle kjærlighet. Jeg har ikke det, ikke en eneste gang. Har også et dårlig forhold til familien.

Nå som sommeren kommer er det ekstra deprimerende å være alene og å se alle andre lykkelige forelskede par.

Jeg er høy og blond og får mye oppmerksomhet fra menn generelt, sjekkes opp på gaten osv men føler aldri noe tilbake. Har prøvd å bruke tinder men klarer ikke bli betatt gjennom en overfladisk profil så jeg sveiper alltid til venstre.

Er det noe galt med meg? Kan det ordne seg til slutt? Føler faktisk at livet mitt er helt meningsløst og at jeg aldri kommer til å bli elsket eller elske noen. 

Anonymkode: 11e22...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 26 år gammel kvinne som aldri har hatt kjæreste. Jeg har store problemer med å bli forelsket i noen og i i tillegg passet jeg aldri inn som barn. Jeg har vært forelsket et par ganger men ble aldri noe av. Selvom det er 2-3 år siden kan jeg fortsatt deppe over at det aldri ble noe av. Jeg er redd for å ende opp alene. Jeg føler meg bitter over at alle på min alder har hatt flere kjærester og har fått føle kjærlighet. Jeg har ikke det, ikke en eneste gang. Har også et dårlig forhold til familien.

Nå som sommeren kommer er det ekstra deprimerende å være alene og å se alle andre lykkelige forelskede par.

Jeg er høy og blond og får mye oppmerksomhet fra menn generelt, sjekkes opp på gaten osv men føler aldri noe tilbake. Har prøvd å bruke tinder men klarer ikke bli betatt gjennom en overfladisk profil så jeg sveiper alltid til venstre.

Er det noe galt med meg? Kan det ordne seg til slutt? Føler faktisk at livet mitt er helt meningsløst og at jeg aldri kommer til å bli elsket eller elske noen. 

Anonymkode: 11e22...29e

Jeg har det på samme måte. Men jeg er over 40. Har barn. Men jeg savner å ha en som jeg føler for, og som føler noe tilbake.

Jeg har tatt skrekken pga situasjoner som var tøffe for meg. Hjertet mitt har blitt knust ganske sterkt i kjærligheten. Men jeg gir ikke opp. En dag blir det bedre. Det er jeg sikkert på at det blir for deg også.

Du er jo bare 26 år. Det er håp for deg å finne den store kjærligheten. Ikke stress. Dette vil ordne seg. Gjør deg opptatt med hobbyer, itillegg til å lete etter den rette. Og ta deg datepauser iblant. 

Anonymkode: 21825...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt håp for deg, og har stor tro på at du lykkes en dag . Du får i det minste interesse fra det motsatte kjønn, noe som er en god start. Pris deg lykkelig over det. Tydeligvis så oppfatter opptil flere deg som en interessant dame. At du ikke føler noe tilbake er ikke deres feil, men en eller annen gang vil nok de rette følelsene dukke opp. Du må ikke tenke at det feiler deg noe spesifikt, for det gjør det antakelig ikke.

Er mann (20-årene), og kjenner meg igjen i ganske mye av din beskrivelse. Forskjellen for min del er at jeg aldri får slik oppmerksomhet overhodet. Blir aldri sjekket opp og blir aldri vist interesse hvis jeg tar initiativ selv. Ganske trist å tenke over. Virker nesten som damer utelukker meg totalt bare de ser trynet mitt. Vet selv at jeg har mange gode egenskaper som menneske, uten at jeg mener å skryte. Selvsagt har jeg også mine negative sider, men det har alle mennesker. Mulig jeg ikke er den kjekkeste fyren i gata, men jeg er langt fra stygg. Føler på en måte at jeg aldri får en sjanse.

Når jeg i tillegg observerer at flere bekjente med en fullstendig ræva personlighet, null omløp i topplokket eller langt på vei mindre attraktive enn meg selv, får seg torsk på kroken, mens jeg sitter her helt for meg selv, blir jeg ganske frustrert.

For øvrig, masse lykke til! Håper det ordner seg for deg.

Anonymkode: 39fb7...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting galt med deg 💜ikke alle blir like fort forelsket, du er ung og du vet det når den rette dukker opp 

Anonymkode: f40e0...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du er heldig skal jeg si deg. Kjærlighet er ikke en dans på roser. Det finnes ikke noe vondere enn kjærlighetssorg, så vær så snill ikke stress med det. Skjønner at du ønsker deg en kjæreste , jeg var AKK som deg for et år tilbake og vet du hva? Jeg traff en gutt som forandret livet mitt totalt, og jeg var så lykkelig.. helt til ting skjærte seg og det ble slutt 6 mnd senere. Og jeg sitter fortsatt her 4 måneder etter det ble slutt, knust og savner han ekstremt mye. 

Ikke la deg lure av de ‘’lykkelige’’ parene du ser, for er så mye mer bak det enn hva du tror. Du kommer helt klart til å finne deg noen, det skjer når du minst forventer det, tro meg❤️

Anonymkode: 73f32...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...