Gå til innhold

Blir så utrolig fort betatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg var veldig ung har jeg fort forelsket meg i gutter, og elsket den pirrende følelsen forelskelsen gir. I voksen alder (nå 38) har forelskelse gått over til at jeg blir betatt av noen veldig fort. Jeg er gift, lykkelig i ekteskapet,har barn og kunne ikke falt meg inn å ikke være sammen med mannen min. Han er toppen!

men likevel blir jeg betatt av andre. Superlett. Har aldri gått over streken, ikke vært fysisk med noen, bare litt småflørt, men helt uskyldig. 

Jeg kunne aldri gitt meg hen til noen fantasier altså. Men det plager meg at jeg blir så lett betatt og må innrømme jeg lurer på hvorfor det er slik? Andre som har det sånn?

Eksempel: For tiden har vi noen kommunearbeidere uti gaten her. De kommer stadig bortom huset vårt fordi de må spørre om noe eller bare slår av en prat. Han ene, en mann på 60 sikkert, er skikkelig kjekk. Jeg har sett meg ut ham, og gleder meg til å se ham hver dag....Men det stopper jo der. Jeg googler alltid disse mennene, og etter en stund bare avtar det. 

Hva i huleste er det med meg? 

Tro meg, jeg ER lykkelig gift og syns mannen min er flott. Mange av disse mennene jeg blir betatt av ligner jo på ham,  i kroppsbygning eller noe med ansiktet.

Håper noen kan si noe fornuftig om dette :)

Anonymkode: 3fb26...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg har det på akkurat samme vis... så lenge vi ikke går over streken jeg det er helt ok😘

Anonymkode: 58708...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Har det på akkurat samme måte. Tror ikke det er så unormalt!

Anonymkode: b549e...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får begynne å lese bibelen eller koranen om begjær til andre enn din egen mann. 

Anonymkode: a6c28...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

du får begynne å lese bibelen eller koranen om begjær til andre enn din egen mann. 

Anonymkode: a6c28...8bb

Jo takk for tipset, du....Bibelen er allerede godt lest, og tro meg, jeg jobber med saken. Når det er sagt er det ikke så mye begjær inni bildet akkurat, mer at jeg bare blir betatt...Ikke seksuelle fantasier liksom.

 

Ellers - NYyyydelig å forstå at jeg ikke er den eneste. Men må innrømme jeg lurer på om det har rablet for meg noen ganger. Han kommunearbeideren i gaten her nå, som jeg småprater med daglig, er altså rundt 60!!! Og over 20 år eldre enn meg, men betatt av ham? jadda.

Skulle ønske det ikke var slik. Hadde forstått det om det gikk trått i ekteskapet eller mannen var en fjott, men det er jo ikke sånn....Merkelig dette. Kanskje noen av oss bare er mer drømmende og har evne til fantasi og dermed blir fort betatt og greier,,,Nei ikke vett jeg!!

Anonymkode: 3fb26...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo takk for tipset, du....Bibelen er allerede godt lest, og tro meg, jeg jobber med saken. Når det er sagt er det ikke så mye begjær inni bildet akkurat, mer at jeg bare blir betatt...Ikke seksuelle fantasier liksom.

 

Ellers - NYyyydelig å forstå at jeg ikke er den eneste. Men må innrømme jeg lurer på om det har rablet for meg noen ganger. Han kommunearbeideren i gaten her nå, som jeg småprater med daglig, er altså rundt 60!!! Og over 20 år eldre enn meg, men betatt av ham? jadda.

Skulle ønske det ikke var slik. Hadde forstått det om det gikk trått i ekteskapet eller mannen var en fjott, men det er jo ikke sånn....Merkelig dette. Kanskje noen av oss bare er mer drømmende og har evne til fantasi og dermed blir fort betatt og greier,,,Nei ikke vett jeg!!

Anonymkode: 3fb26...c36

Vi kan ikke dømme oss selv for slike tanker, det er hva vi g j ø r  i virkeligheten som teller.følelser er følelser,det rår vi ikke over.

Anonymkode: 4b41d...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...