Gå til innhold

Hva er din favoritt BH?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt BH og hvor kjøper du den? Er på leting etter nye BH'er så ønsker gjerne tips.

Anonymkode: fa2ea...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker bh med bøyle, og uten push-up eller "løse blonder". Altså det skal ikke være bh som består av bare blonder, men det gjør ikke noe om blonder er på bh, så lenge de er utenpå det andre stoffet. Kjøper mine på Change :) Dyre, men fantastisk gode! Koster pluss minus 500 kroner, men de holder lenge bare du behandler de pent og vasker dem for hånd...

Damene som jobber i Change-butikker er bh-tilpassere som klarer å finne akkurat riktig bh til deg. Du blir målt rundt bysten og under. Hvis du ønsker det så kan du bli kundeklubbmedlem, og de registrerer størrelsen din i kundeprofilen din. Da finner de størrelsen din med en gang neste gang du handler, og vet da hvilken bh de kan plukke ut til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triumph Amourette 300 WHP. Er vel den eneste jeg eier som ikke gir glippe mellom pupp og bh om jeg lener meg fram. Den er i tillegg behagelig og pen å se på. Eneste er at jeg neste gang kjøper en med hakket mindre omkrets, da jeg syns den har blitt litt slakk. Kan ha med at den har blitt vasket litt for hardt. Triumph får du vel overalt omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 20.16, Millimani skrev:

Jeg liker bh med bøyle, og uten push-up eller "løse blonder". Altså det skal ikke være bh som består av bare blonder, men det gjør ikke noe om blonder er på bh, så lenge de er utenpå det andre stoffet. Kjøper mine på Change :) Dyre, men fantastisk gode! Koster pluss minus 500 kroner, men de holder lenge bare du behandler de pent og vasker dem for hånd...

Damene som jobber i Change-butikker er bh-tilpassere som klarer å finne akkurat riktig bh til deg. Du blir målt rundt bysten og under. Hvis du ønsker det så kan du bli kundeklubbmedlem, og de registrerer størrelsen din i kundeprofilen din. Da finner de størrelsen din med en gang neste gang du handler, og vet da hvilken bh de kan plukke ut til deg. 

Jeg ekke så imponert over damene i change, som skulle presse meg inn i en 70 J.

 

kjøppte senere en 85 F og så meg meget fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 20.28, Eirasi skrev:

Triumph Amourette 300 WHP. Er vel den eneste jeg eier som ikke gir glippe mellom pupp og bh om jeg lener meg fram. Den er i tillegg behagelig og pen å se på. Eneste er at jeg neste gang kjøper en med hakket mindre omkrets, da jeg syns den har blitt litt slakk. Kan ha med at den har blitt vasket litt for hardt. Triumph får du vel overalt omtrent.

Synd den bh'n bare gikk opp til F, for den så fin ut. :)

Anonymkode: a88e2...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tango balconette fra Panache er min absolutte favoritt. Den finnes også i flere andre farger her

3251pan_nud?$PDP542x636$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, aiba said:

Jeg ekke så imponert over damene i change, som skulle presse meg inn i en 70 J.

 

kjøppte senere en 85 F og så meg meget fornøyd!!

Hver sin smak, man blir vant med det...og Change vet hvordan det skal sitte bra og best på deg. Før jeg begynte å handle der så kjøpte jeg ofte i andre butikker i størrelse 80 E. Change har fått meg inn i 70 h og 70 i. Litt uvant i starten, men nå synes det i det minste at jeg har bh under genseren, noe det ikke gjorde med str 80 e, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Hva er din favoritt BH og hvor kjøper du den? Er på leting etter nye BH'er så ønsker gjerne tips.

Anonymkode: fa2ea...cc7

Swegmark, hvit uten bøyle, kjøpt på Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Millimani skrev:

Hver sin smak, man blir vant med det...og Change vet hvordan det skal sitte bra og best på deg. Før jeg begynte å handle der så kjøpte jeg ofte i andre butikker i størrelse 80 E. Change har fått meg inn i 70 h og 70 i. Litt uvant i starten, men nå synes det i det minste at jeg har bh under genseren, noe det ikke gjorde med str 80 e, for å si det sånn :fnise:

Med mine 90 kg sitter ikke en 70 bra rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, aiba said:

Med mine 90 kg sitter ikke en 70 bra rundt!

Det gikk helt fint med mine da 83 kg, men det er jo litt med kropps-fasongen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Millimani skrev:

Det gikk helt fint med mine da 83 kg, men det er jo litt med kropps-fasongen også. 

Ok! For meg sitter 85 perfekt noe som kom som et sjokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...