Gå til innhold

Tror jeg er deprimert. Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Den siste tiden har jeg hatt det vanskelig... Begynte nylig i ny jobb, men klarer ikke å se at jobben er grunnen til at jeg har det vanskelig. Jeg byttet nettopp jobb innad i kommunen grunnet at vikariatet mitt gikk ut, og min forrige arbeidsplass var veldig hektisk med mange sykmeldte, så det var mye "brannslukking". Nå har jeg kommet til et roligere sted, så vet ikke om dette er kroppen min sin måte å fortelle meg at den har vært sliten lenge.

Jeg tenkte å få meg en legetime i morgen, og har notert ned litt hva jeg har følt på den siste tiden: lei meg/nedstemt, gråter lett, tåler ekstremt lite (konfrontasjoner, småpirk o.l.), hodepine, er likegyldig, konstentrasjonsproblemer, mister hår, stresser, har lite energi og føler meg tiltaksløs, isolerer meg mer og er kvalm og uvel. Dette ble en lang liste men håper noen kan gi meg et svar eller noen råd hvis dere har vært i samme situasjon... Kjenner at jeg trenger en timeout, og tanken på jobb i morgen gjør meg skikkelig dårlig.

Anonymkode: d8c2b...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik, deprimert, utbrent og underliggende kronisk sykdom.  Ring deg syk imorgen og bestill en legetime. Du får en timeout. Se om du finner igjen hverdagslykken. 

Jeg begynnte igjen for raskt, hektisk jobb innen helse. Ikke lurt. Skal til legen igjen snart, klarer ikke dette kjøret mer.

Anonymkode: 8f4cc...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det slik, deprimert, utbrent og underliggende kronisk sykdom.  Ring deg syk imorgen og bestill en legetime. Du får en timeout. Se om du finner igjen hverdagslykken. 

Jeg begynnte igjen for raskt, hektisk jobb innen helse. Ikke lurt. Skal til legen igjen snart, klarer ikke dette kjøret mer.

Anonymkode: 8f4cc...816

Skal få meg en legetime i morgen. Er bare usikker på hva jeg skal begrunne med når jeg sier jeg trenger en hastetime... noen tips? Hvor lenge var du sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg hadde et sammenbrudd, og måtte ga hastetime😂 Lurer på hva de tenkte i resepsjonen. 

100 % i 2 uker, 80% i 2 uker, 50% i en uke, også tilbake i 100 % jobb. 

 

Anonymkode: 8f4cc...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...