Gå til innhold

Syklist skutt av bilist på treningstur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkelig ingen som synes dette er sykt?!

Anonymkode: c57df...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skutt av bilist på treningstur? Trente bilisten på rallykjøring?

Anonymkode: dbff2...263

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skutt av bilist på treningstur? Trente bilisten på rallykjøring?

Anonymkode: dbff2...263

Mer på å bli gangster...

Anonymkode: c57df...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange bilister har tenkt tanken når de ser syklister som tror de eier hele veien og verden. Det er altfor mange syklister uten noen form for empati for andre mennesker. Har sett utrolig frekke syklister. 
Men de fortjener ikke vold mot seg, men de fortjener å få psykriatisk behandling. Noen rare skapninger det der.

Anonymkode: 8939a...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig overrasket, egentlig. Det måtte nesten skje før eller senere. De treningssyklistene er en pest og en plage. Jeg liker å padle i kajakk, men jeg legger meg ikke rett foran danskebåten og forventer at de skal tilpasse seg min padling utover Oslofjorden.

Edit: Neida, jeg er ikke for bruk av vold, det var bare ikke så helt uventet at det skjedde.

Endret av Påkrevd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange bilister har tenkt tanken når de ser syklister som tror de eier hele veien og verden. Det er altfor mange syklister uten noen form for empati for andre mennesker. Har sett utrolig frekke syklister. 
Men de fortjener ikke vold mot seg, men de fortjener å få psykriatisk behandling. Noen rare skapninger det der.

Anonymkode: 8939a...717

Dere bilister er verst..

Anonymkode: c57df...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere bilister er verst..

Anonymkode: c57df...d17

Vet ikke jeg, her jeg bor, er det sykkelfelt og fortau, men de %$#""#$%% treningssyklistene skal like forbanna ligge 2-3 stk i bredden, midt i kjørefeltet. Og det er mange av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at  de som er egoistiske når de  sitter på sykkelen sin,  er de samme som er egoistiske når de kjører med bilen sin...

Anonymkode: e238d...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at  de som er egoistiske når de  sitter på sykkelen sin,  er de samme som er egoistiske når de kjører med bilen sin...

Anonymkode: e238d...72d

 

Endret av Påkrevd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Påkrevd skrev:

 

?

Anonymkode: c57df...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettferdiggjør ikke vold, for all del. Men noen av dem er irriterende og tror de virkelig eier veien. Denne damen opplevde å bli slått av en  illsint syklist. Litt avsporing og det har lite med han som ble skutt å gjøre. Men det er en del syklister man kan lure på selv. Som en sa over. Sikkert de samme som er like gal bak rattet selv.  https://www.tv2.no/a/9371779/

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/v/1325113/

Anonymkode: c57df...d17

Det var én syklist. Utrolig sykt av sjåføren. Men skal innrømme at jeg selv er lei av dem som dekker veien og kjører i bredden og tar det med ro. Men ville aldri bedrevet vold mot dem.

Tenker at noe må gjøres. De må bruke sykkelsti der det er sykkelsti.  Det må også bygges flere sykkelstier.  Men det er ikke rett at de skal stjele hele veien heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...