Gå til innhold

Bekreftet: Konfrontert med sex-melding fra hyttetur – postet angrep på Venstre-Grande kort tid etter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av disse sakene er ok! Ingen fortjener å bli trakassert eller oppleve uønsket oppmerksomhet eller berøring. Men saken om Grande er bare en kvinne som opptrer eksakt som gubbeveldet har gjort i alle tider! Og da uten at det blir noe oppstyr! Først etter metoo kommer gubbeveldets oppførsel frem i lyset. SMS’en var usmakelig og ufin. Og den kom fra en gjeng menn på hyttetur. Et klassisk eksempel på hersketeknikker fra gubbeveldet! 

Å lage mye styr rundt Grande BØR OG MÅ lage styr rundt det klassiske gubbeveldet som mange av oss har vært utsatt for en årrekke. Trine er en GUBBE!! 

 

Anonymkode: aa3cf...b42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, AnonymBruker said:

Liv Signe Navarsete er trakassert på det groveste av den som har sendt meldingen. Sitat fylkesvaraordfører i Trøndelag, Tomas Iver Hallem (https://www.vg.no/nyheter/i/L0gXg4/navarsete-om-sexmeldingen-ekte-mannfolk-snakker-sant)

Altså, det var feil å sende meldingen og jeg skjønner at det var ubehaglig for Navarsete, men trakassering på det groveste er det ikke! Jeg synes hele saken er en storm i et vannglass, og dessverre svært symptomatisk for norsk media. Det skjer vitterlig langt alvorligere, viktigere ting i verden, men la oss henge oss opp i hvem som sendte en upassende melding fra en fylletur for to år siden. Jeg tror uansett at vedkommende har svettet nok nå.

Anonymkode: 01369...d56

Nå er det vel ikke avsender eller utenforstående som har bestemmelsesrett for hvordan en slik melding skal oppleves.

Jeg må innrømme at jeg flirer meg ihjel, av tanken på at der sitter det flere voksne  menn (jeg antar at dem har vært fler om det), og sender den verste fjortis-meldingen man kan tenke seg, til ei godt moden partifelle. Ser for meg at de lo så de brakk seg i det de trykket på «send».

Men samtidig har jeg forståelse for at folk kan mene at denne typen barnslig og umoden oppførsel ikke hører hjemme i det heletatt, og at det kanskje diskvalifiserer dem fra å ha noe videre i politikken å gjøre overhodet.

Jeg har også forståelse for at, hvis sendt til rette mottaker, kan være så uhørt of motbydelig at det kan få personen til å trekke seg tilbake fra hele sitt profesjonelle verv.

Nå er det sikkert mange som mener at politikere må være hardhudet nok til å tåle sånt, men jeg mener heller det motsatte.

Jeg vil heller ha svake/skjøre politikere, men med intelligens og refleksjonsevner,

enn harde barduse politikere der overhodet ikke evner å tenke seg om.

Dette mener jeg som en umoden bajas selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hetsende utsagn, nedsettende innhold, persondebatt, brukerdebatt, personangrep, latterliggjøring og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, kat-e said:

VG lyver jo ikke. At Resett hevder de hadde planlagt å publisere saken lenge har jo ikke noe å si. Det som teller er jo hvem som satte dagsorden, ikke hvem som planla, men kom for sent til festen. 

Anonymkode: d0bda...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...