Gå til innhold

Hvor mye legge i likes? Instagram angst..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg utrolig fjortis, men jeg spør. Jeg liker bildene til en person hvis jeg vil vise at jeg er interessert i å ha en viss kontakt. Jeg traff en fyr for første gang for ca 2 år siden og fikk følelser for han. Mye sier at han følte for meg og,og han ville treffes. Mulig forsøk på å date. Men jeg var og er ikke klar for forhold. Oppførselen jeg hadde viser at jeg absolutt ikke var klar. Angret litt i ettertid, men passer det ikke så passer det ikke og er det "meningen" så byr sjansen seg senere. Vi har ikke slettet hverandre noe sted. Men jeg analyserer rundt likes.. :( jeg er smånervøs hver gang jeg legger ut et bilde fordi jeg er redd han ikke skal like. Og da blir jeg litt sånn at jeg ikke liker hans heller dersom han ikke liker mitt. Men plutselig kan han like igjen. Jeg legger ikke ut sånn veldig ofte så det er sagt. Jeg liker ikke hvert eneste bilde han legger ut. 

Så er det hva han liker hos andre.. Vi har noen felles bekjente. Hvor han kan like sjelden, og noen han liker nesten hvert bilde hos. 

Kan man se interesse gjennom likes? 

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen gjør kanskje det, men det er nok heller veldig tilfeldig. Instagram sorterer jo ut hvilke bilder som havner øverst og dermed er det ikke sikkert at man kommer over alle bilder som blir lagt ut som man kunne tenke seg å like. 

Anonymkode: 779c2...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dt er lett å overanalysere når man liker noen, men helt ærlig. Det er bare likes. Med mindre mottaker er stormforelsket i deg fra før, så legger han ingenting i det.
Å "hinte" etter kontakt med likes er bare tåpelig... Kommer ingen vei med det. Vil man ha kontakt så skriver man "hei hva gjør du for tiden, lenge siden, har tenkt på deg , vil gjerne treffes en dag om du vil og det passer sånn :) " eller noe ala det.

Jeg legger ingenting i likes jeg får fra tidligere flørter , bekjente osv, selvom de liker hvert bilde. Håper ikke de sitter å prøver å sende noe signal :P
Men må innrømme at når han ene jeg liker , liker noe jeg har lagt ut så blir jeg glad, men vet at han ikke liker meg så han mener jo ikke noe med det :P

Anonymkode: 6ace6...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min instabio sier «lever ikke for likes» og den angsten din får jeg angst av. Take a chill pill. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid jeg får med meg alt venner legger ut fordi det er andre bilder som Instagram prioriterer i feeden min. Så det kan plutselig dukke opp bilder som er lagt ut for flere dager siden. Ikke legg for mye i likes. Hvis du vil ha noe med han å gjøre så kan du sende han en melding og spørre hvordan det går.

Anonymkode: e2391...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid jeg får med meg alt venner legger ut fordi det er andre bilder som Instagram prioriterer i feeden min. Så det kan plutselig dukke opp bilder som er lagt ut for flere dager siden. Ikke legg for mye i likes. Hvis du vil ha noe med han å gjøre så kan du sende han en melding og spørre hvordan det går.

Anonymkode: e2391...009

Jeg visste ikke at insragram prioriterer. Hos meg kommer alle opp. Men jeg følger under 200 personer da,om det har noe å si.. Han følger flere hundre. 

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 likes fordelt på 10 følgere har mer verdi enn 100 likes fordelt på 1000 følgere, på meg.

Da har jeg utelukket Tags som gjør at andre enn følgere også kan se innlegget ditt.

Anonymkode: fb891...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville jo ikke noe mer med denne fyren. Synes du bare skal gå videre og slutte å bry deg om likes og slikt. Ikke lik noe av det han legger ut, la han være i fred!

Anonymkode: 69e23...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at insragram prioriterer. Hos meg kommer alle opp. Men jeg følger under 200 personer da,om det har noe å si.. Han følger flere hundre. 

Anonymkode: bc0bd...24c

Jeg følger ca 800 og da blir det gjerne sånn noen bilder dukker opp etter et par dager. Selv venner jeg alltid liker bildene til og man skulle tro at de ble prioritert i feeden min. Dessuten er jeg ikke på Instagram hver dag, mulig han fyren "din" ikke er det heller. Men send han en melding. Han kan ikke lukte at du er interessert i han uten at du viser det. Menn skjønner ikke hint, de må ha klar tale. 

Anonymkode: e2391...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur dette går begge veier! 
Noen gir likes til den de liker mens andre er livredde for å vise det.

så vanskelig å vite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ville jo ikke noe mer med denne fyren. Synes du bare skal gå videre og slutte å bry deg om likes og slikt. Ikke lik noe av det han legger ut, la han være i fred!

Anonymkode: 69e23...a53

La han være i fred?! Han liker jo mitt av og til og. 

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omfg.. Slett hele jævla greia.

Anonymkode: 0b5d5...641

Ja, disse enormt kloke rådene bare MÅ komme. Altså, idiot! De fleste vet at some er en del av dagens hverdag.

Anonymkode: bc0bd...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ville jo ikke noe mer med denne fyren. Synes du bare skal gå videre og slutte å bry deg om likes og slikt. Ikke lik noe av det han legger ut, la han være i fred!

Anonymkode: 69e23...a53

Så du mener at hvis jeg liker noe han legger ut så opprettholder jeg noe eller?

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La han være i fred?! Han liker jo mitt av og til og. 

Anonymkode: bc0bd...24c

Jeg mener at jeg synes du bare skal slutte å følge han, helt ærlig. Da får han være "i fred", også kan dere begge komme dere videre. 

Anonymkode: 69e23...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at jeg synes du bare skal slutte å følge han, helt ærlig. Da får han være "i fred", også kan dere begge komme dere videre. 

Anonymkode: 69e23...a53

Jeg følger mange jeg ikke har hatt noe kjærlighetsforhold til. Og vi datet ikke en gang. Han var bare intererssert. 
Jeg vil ikke unfollowe han. Jeg vil ha muligheten til å snakke med han, han skal ha muligheten til å kontakt meg om han vil. 

Hindrer jeg han i å komme seg videre dersom jeg fremdeles følger? Jeg tror ikke slik har så stor effekt?! 

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger mange jeg ikke har hatt noe kjærlighetsforhold til. Og vi datet ikke en gang. Han var bare intererssert. 
Jeg vil ikke unfollowe han. Jeg vil ha muligheten til å snakke med han, han skal ha muligheten til å kontakt meg om han vil. 

Hindrer jeg han i å komme seg videre dersom jeg fremdeles følger? Jeg tror ikke slik har så stor effekt?! 

Anonymkode: bc0bd...24c

Det kommer an på personen. Det kan hende han sitter med et lite håp når dere fortsatt følger hverandre, og du liker bildene hans. (Uavhengig om dere datet eller ikke). Men det kan godt hende han har gått videre også. Men han vet vel navnet ditt, og kan ta kontakt igjen uten at dere nødvendigvis må følge hverandre. 

Poenget er egentlig bare at det virker som om dette er et stressmoment, så hvis du ikke vil noe annet med denne fyren, hvorfor ikke bare unfollow, og om dere skulle gjenoppta kontakt, kan dere begynne å følge hverandre igjen...!

Anonymkode: 69e23...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på personen. Det kan hende han sitter med et lite håp når dere fortsatt følger hverandre, og du liker bildene hans. (Uavhengig om dere datet eller ikke). Men det kan godt hende han har gått videre også. Men han vet vel navnet ditt, og kan ta kontakt igjen uten at dere nødvendigvis må følge hverandre. 

Poenget er egentlig bare at det virker som om dette er et stressmoment, så hvis du ikke vil noe annet med denne fyren, hvorfor ikke bare unfollow, og om dere skulle gjenoppta kontakt, kan dere begynne å følge hverandre igjen...!

Anonymkode: 69e23...a53

Jeg har liksom ikke lyst. Jeg føler at hvis jeg gjør det, så vil han tro at jeg ikke vil ha han i livet mitt. Enten bryr han seg ikke, ellers vil han bli direkte lei seg.

Jeg vet heller ikke hvordan jeg kommer til og reagere. Jeg kan faktisk begynne og vente på at han tar kontakt med meg igjen og spør hvorfor jeg er borte fra facebook og instagramen hans. Og faktisk bli fornærmet om han ikke gjør det.
Jeg kommer til og gå og vente på at han tar kontakt faktisk. 

Og så kommer jeg til å lure på hvem sin oppgave det er å ta kontakt. Den som brøt eller den som er mest intressert?

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har liksom ikke lyst. Jeg føler at hvis jeg gjør det, så vil han tro at jeg ikke vil ha han i livet mitt. Enten bryr han seg ikke, ellers vil han bli direkte lei seg.

Jeg vet heller ikke hvordan jeg kommer til og reagere. Jeg kan faktisk begynne og vente på at han tar kontakt med meg igjen og spør hvorfor jeg er borte fra facebook og instagramen hans. Og faktisk bli fornærmet om han ikke gjør det.
Jeg kommer til og gå og vente på at han tar kontakt faktisk. 

Og så kommer jeg til å lure på hvem sin oppgave det er å ta kontakt. Den som brøt eller den som er mest intressert?

Anonymkode: bc0bd...24c

Hvis det var du som brøt, tror jeg ikke at han kommer til å ta kontakt igjen. Sannsynligheten er ikke stor for det, i hvert fall. Men skjønner at du tenker slik. Da må du rett og ta en pause fra instagram, om du ikke takler likes, etc. 

Anonymkode: 69e23...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var du som brøt, tror jeg ikke at han kommer til å ta kontakt igjen. Sannsynligheten er ikke stor for det, i hvert fall. Men skjønner at du tenker slik. Da må du rett og ta en pause fra instagram, om du ikke takler likes, etc. 

Anonymkode: 69e23...a53

Ok, takk. Jeg har ikke brutt noe, men jeg bortforklarte å treffes/bli kjent og behandlet han som en hvilken som helst "ubetydelig" bekjent. Pga den store avstanden så ser jeg ikke noen vits i å ta kontakt nå og prøve og bygge opp noe. Slik sett lar jeg han være i fred. Men jeg vil nok ikke slette, for da vil jeg angre etterpå og han vil ta det som et tegn på at jeg ikke ønsker han i livet mitt, på noen som helst måte. Og det vil jeg ikke at han skal tro.

Anonymkode: bc0bd...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...