Gå til innhold

jeg ser ingen fremtid med han og iallefal mistet helt lysten på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men han funker som en slags kjæreste, men noe samboerskap og økonomisk deling, barn og familieliv har jeg slått helt i fra meg ilag med han. så undres over hvorfor jeg er med han. noen som har opplevd å miste alle slike ønsker å drømmer etter 3 år ed kjæresten? forholdet startet med stor ønsker i fremtiden om et familieliv. men nå er det borte. 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ønsket barn og familieliv når jeg var stormforelsket i han. Tenkte max 3 år frem så skal alt det være i boks.
Nå har det gått snart 3 år siden den gang og jeg har mistet all lyst på det. Har ikke lyst overhodet!
Men det er fordi jeg fant ut med tiden at han var en dust..... Jeg bare klarer ikke gå fra han enda og er usikker på om jeg noen gang klarer det, men om jeg blir sterk nok til det en dag så skal jeg hvertfall ikke være låst til han med barn eller dra dem inn i det helvete han skaper av og til!

Anonymkode: da4dc...17c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

men han funker som en slags kjæreste, men noe samboerskap og økonomisk deling, barn og familieliv har jeg slått helt i fra meg ilag med han. så undres over hvorfor jeg er med han. noen som har opplevd å miste alle slike ønsker å drømmer etter 3 år ed kjæresten? forholdet startet med stor ønsker i fremtiden om et familieliv. men nå er det borte. 

Anonymkode: d6088...bda

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ønsket barn og familieliv når jeg var stormforelsket i han. Tenkte max 3 år frem så skal alt det være i boks.
Nå har det gått snart 3 år siden den gang og jeg har mistet all lyst på det. Har ikke lyst overhodet!
Men det er fordi jeg fant ut med tiden at han var en dust..... Jeg bare klarer ikke gå fra han enda og er usikker på om jeg noen gang klarer det, men om jeg blir sterk nok til det en dag så skal jeg hvertfall ikke være låst til han med barn eller dra dem inn i det helvete han skaper av og til!

Anonymkode: da4dc...17c

Jeg synes synd  på kjærestene deres.
De fortjener bedre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ønsket barn og familieliv når jeg var stormforelsket i han. Tenkte max 3 år frem så skal alt det være i boks.
Nå har det gått snart 3 år siden den gang og jeg har mistet all lyst på det. Har ikke lyst overhodet!
Men det er fordi jeg fant ut med tiden at han var en dust..... Jeg bare klarer ikke gå fra han enda og er usikker på om jeg noen gang klarer det, men om jeg blir sterk nok til det en dag så skal jeg hvertfall ikke være låst til han med barn eller dra dem inn i det helvete han skaper av og til!

Anonymkode: da4dc...17c

det er nok samme grunnlaget her også, han var utro og satte meg i manhe "hælvettes" vonde situasjoner. så klarer jeg på en måte ikke å avslutte forholdet heller. fpr på en måte funker d greit nå når jeg ikke får tid til å føle på det som ligger bak oss. 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som hindrer dere i å gå, jenter? Ikke har dere barn med disse kjærestene eller andre forpliktelser. Ikke ser jeg at dere skriver noe om mishandling eller stygg behandling på andre måter. Nei, pakk sakene deres og forlat mannen. Eller hvis dere eier huset/leiligheten, be mannen om pakke sine saker og gå. Dere kaster bort livet deres på å holde på sånn.

Endret av Arabella
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Axl skrev:

Du er en av de her som har kjæreste bare for å ha kjæreste ja. La han gå for helvete. 

ja han fortjener nok bedre, ei som hadde taklet bedre utroskap og respektløshet og ghostingen. jeg gjør så godt jeg kan og forstå og akseptere, men det er veldig tung byrde å bære. vi bodde sammen den gang også var han økonomisk utro itilleg.  ikke så lett å legge bak seg. han fortjener nok bedre ja når jeg har mistet så mye gnist 

Anonymkode: d6088...bda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Siste gangen vi var i middag og noen spurte om vi skulle flytte sammen++ så tenkte jeg NEI med en gang. Tok heller en stoor slurk rødvin og kikket venninnen min i øynene. Det ble slutt et par dager etterpå. Og jeg har ikke angret et sek, selv om jeg nå er snart 40 og singel. 

Anonymkode: 02333...ce3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja han fortjener nok bedre, ei som hadde taklet bedre utroskap og respektløshet og ghostingen. jeg gjør så godt jeg kan og forstå og akseptere, men det er veldig tung byrde å bære. vi bodde sammen den gang også var han økonomisk utro itilleg.  ikke så lett å legge bak seg. han fortjener nok bedre ja når jeg har mistet så mye gnist 

Anonymkode: d6088...bda

Der kom tilleggsopplysninger, ja 🙄

Anonymkode: b8cd1...50d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja han fortjener nok bedre, ei som hadde taklet bedre utroskap og respektløshet og ghostingen. jeg gjør så godt jeg kan og forstå og akseptere, men det er veldig tung byrde å bære. vi bodde sammen den gang også var han økonomisk utro itilleg.  ikke så lett å legge bak seg. han fortjener nok bedre ja når jeg har mistet så mye gnist 

Anonymkode: d6088...bda

Men sammen med han er du fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja han fortjener nok bedre, ei som hadde taklet bedre utroskap og respektløshet og ghostingen. jeg gjør så godt jeg kan og forstå og akseptere, men det er veldig tung byrde å bære. vi bodde sammen den gang også var han økonomisk utro itilleg.  ikke så lett å legge bak seg. han fortjener nok bedre ja når jeg har mistet så mye gnist 

Anonymkode: d6088...bda

Du skrev ikke noe om utroskap og det der. Hvordan kunne jeg vite det? Du er sammen med han etter det fordi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl skrev:

Du skrev ikke noe om utroskap og det der. Hvordan kunne jeg vite det? Du er sammen med han etter det fordi? 

Lønner seg å vente med å svare til tilleggsopplysninger er gitt...😏

Anonymkode: 31286...7b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, kjærestene deres fortjener bedre!! 

Anonymkode: 7c4ed...dce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder dere å være i forhold dere ikke ser noen fremtid i? Den sliter jeg med å skjønne...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja han fortjener nok bedre, ei som hadde taklet bedre utroskap og respektløshet og ghostingen. jeg gjør så godt jeg kan og forstå og akseptere, men det er veldig tung byrde å bære. vi bodde sammen den gang også var han økonomisk utro itilleg.  ikke så lett å legge bak seg. han fortjener nok bedre ja når jeg har mistet så mye gnist 

Anonymkode: d6088...bda

Så la være å forstå og å akseptere, ingen kan kreve det av deg. Du må ikke bære den byrden. Du kan få gnisten tilbake. Du må bare velge det selv, for akkurat nå er det DU som utsetter deg for å bli i forholdet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sier han elsker meg og masse greier, stiller opp når jeg trenger hjelp med noe. han orker å være med meg selv om keg er blitt sjalu og trist det siste året. vi prater mye om ting jeg kan endre tankesett på for å bedre forholdet mellom oss. jobber hardt for å vise han at jeg har følelser for han. han vil ha meg og kun meg og ingen andre. og alle vennene våre har støttet han veldig i at han egentlig er snill og god hvis han bare har det godt. så jeg må jo trå litt mere til og prøve mitt tenker jeg. for jeg ser ikke noen måte og være uten han heller. han var min store kjærlighet, drømmemannen. alt jeg kunne ønske en gang. som han sier at det kan bli bedre enn det vi hadde for nå har jeg erfart hva det vil si å pushe på fir tidlig med samboerskap og det å gå inn i et forhold etter å vært singel i så mange år. noe jeg må ta hensyn til og vite at det tar tid for han og "lære" seg å vite hvor grensene går. 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lønner seg å vente med å svare til tilleggsopplysninger er gitt...😏

Anonymkode: 31286...7b5

Når ikke folk kan skrive alt i starten så begynner jeg å lure om de kommer med sånne opplysninger etterpå for de liker ikke svara de får eller for å få støtte. LÆR DERE Å SKRIV ALT I HI FOR SVARTE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han sier han elsker meg og masse greier, stiller opp når jeg trenger hjelp med noe. han orker å være med meg selv om keg er blitt sjalu og trist det siste året. vi prater mye om ting jeg kan endre tankesett på for å bedre forholdet mellom oss. jobber hardt for å vise han at jeg har følelser for han. han vil ha meg og kun meg og ingen andre. og alle vennene våre har støttet han veldig i at han egentlig er snill og god hvis han bare har det godt. så jeg må jo trå litt mere til og prøve mitt tenker jeg. for jeg ser ikke noen måte og være uten han heller. han var min store kjærlighet, drømmemannen. alt jeg kunne ønske en gang. som han sier at det kan bli bedre enn det vi hadde for nå har jeg erfart hva det vil si å pushe på fir tidlig med samboerskap og det å gå inn i et forhold etter å vært singel i så mange år. noe jeg må ta hensyn til og vite at det tar tid for han og "lære" seg å vite hvor grensene går. 

Anonymkode: d6088...bda

Men kjære deg - ved siden av at «han elsker deg og masse greier» så forteller du om utroskap, respektløshet, ghosting OG økonomisk utroskap. 

Sikt høyere, jente! Mye høyere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han sier han elsker meg og masse greier, stiller opp når jeg trenger hjelp med noe. han orker å være med meg selv om keg er blitt sjalu og trist det siste året. vi prater mye om ting jeg kan endre tankesett på for å bedre forholdet mellom oss. jobber hardt for å vise han at jeg har følelser for han. han vil ha meg og kun meg og ingen andre. og alle vennene våre har støttet han veldig i at han egentlig er snill og god hvis han bare har det godt. så jeg må jo trå litt mere til og prøve mitt tenker jeg. for jeg ser ikke noen måte og være uten han heller. han var min store kjærlighet, drømmemannen. alt jeg kunne ønske en gang. som han sier at det kan bli bedre enn det vi hadde for nå har jeg erfart hva det vil si å pushe på fir tidlig med samboerskap og det å gå inn i et forhold etter å vært singel i så mange år. noe jeg må ta hensyn til og vite at det tar tid for han og "lære" seg å vite hvor grensene går. 

Anonymkode: d6088...bda

Hvorfor lage en tråd da, når du vil være med en du ikke ser en fremtid med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å forstå hvorfor jeg føler meg helt tom. høre om andre har erfaringer, kanskje få tips og råd til å finne tilbake til se frem til fremtiden igjen. 

Anonymkode: d6088...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...