Gå til innhold

For varm Tempurmadrass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere år hatt Tempurmadrass og det trives ryggen min veldig godt med, men jeg plages sånn av at den blir så innmari varm. Har skjønt at det er vanlig. Er det noen som har funnet en løsning på det? Jeg har prøvd å legge inn et teppe mellom overmadrass og hovedmadrass i håp om at det ville gi litt lufting mellom madrassene, men det hjalp lite. 

Anonymkode: 98c48...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tempur blir da ikke varm :sjokkert:  men når det blir varmere ute og dermed også inne så blir både madrassene, putene og sitteputene mykere. 

http://no.tempur.com/tilbehor/sengetoy/tempur-fit-madrassbeskytter-til-overmadrass-TNO3003M.html

Tror det er trekke over vi har på overmadrassen. Kanskje den gjør forsjellen? Og vanlig laken over da. 

Anonymkode: 3e7fd...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart Tempur blir varm. Det er jo en helt tett madrass uten ventilasjon. Har ingen tips annet enn å bytte til en madrass som puster. 

Anonymkode: cc312...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart Tempur blir varm. Det er jo en helt tett madrass uten ventilasjon. Har ingen tips annet enn å bytte til en madrass som puster. 

Anonymkode: cc312...7b5

Hvilken madrass puster :klo: om du har skumplast, tempur, springfjærmadrass eller ullmadrass så puster ingen av dem. 

Anonymkode: 3e7fd...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...