Gå til innhold

Eksen til typen min klorte meg i ansiktet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kilder du kan lese deg gjennom om skaden. Jeg er veldig usikker på hva slags type skade det er: rød, smertefull, dyp, skrape osv. Det er best at du drar enten til apoteket eller evt. Fastlege som kan få sett på det og komme med anbefalinger

https://www.apotek1.no/kroppspleie/arrbehandling

https://www.kk.no/livstil/slik-unngar-du-stygge-arr-67783013

Anonymkode: 1e988...425

Tusen takk! :laugh:

Og til dere som skriver jeg må anmelde: Jeg snakket litt mer med typen angående dette, og vi vet jo begge to at hun ikke taklet så bra at det ble slutt mellom de, men jeg har aldri gjort noe for å såre henne, aldri vært slem/frekk eller hva enn... Så jeg tenker at jeg hvertfall kan snakke med politiet om at det skjedde, uten ønske om å anmelde, men om hun da finner på noe slikt igjen - da gidder jeg ikke å vise henne mer 'sympati', da anmelder jeg - og da vil politiet vite om denne hendelsen. 

Takk for svar alle sammen :) Har lest at man bør unngå soling på arr... mens andre har fortalt meg at sol hjelper arrene å bli mindre synlige? (Jeg får smøre meg godt med solfaktor i ansiktet i sommer, tenker jeg)

Ts

Anonymkode: f4929...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du skriver dypt kutt, så blir jeg litt usikker på hva du mener. Dype kutt skal/ bør sys. Tipper du heller har fått overfladiske skraper. Det er uansett ikke lurt å dytte fondation og annen sminke i såret. Det er mye møkk og bakterier under negler så såret ditt kan fort bli betent. Er du vaksinert mot stivkrampe de siste 10 år ? 

Anonymkode: c575a...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det personlig. Hennes frustrasjon kommer jo fra han, og noen ganger er det vanskelig å kontrollere seg og tenke fornuftig når man er så såret. Det er ikke greit å angripe noen så det får være opp til deg om du vil anmelde eller ikke. Jeg tenker at det bare skaper enda mer frustrasjon og hat i henne.... Vi alle har vært såret og sykt frustrert en gang og kan kanskje forstå hun litt.
Har du skorpe eller er det bare en svak rift i huden? Så lenge det ikke er åpent sår så smør med fuktighetskrem der godt de neste dagene så vil det gro fort, med godt med fukt er det også letter eå få sminken til å blende seg jevnere ut der enn at det striper seg opp og legger seg i selve riften .

Syns forsåvidt typen din bør ta en alvorsprat med hun. Ikke gi hun noe sjanse til å forklare seg, men bare ringe å si, eller sende melding/mail å si at det hun gjorde var ikke greit og at hun er nødt til å respektere at han har gått videre og ikke la hennes smerte gå utover deg som er uskyldig i det hele (med mindre du stjal han fra henne da når du visste han hadde dame, isåfall så skjønner jeg hun sykt godt) .

Anonymkode: 5c82b...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem dumpet hvem og hva var årsaken? Har hun fått seg ny kjæreste? 

Hvordan er hun som person?  Hun virker veldig ustabil og slik som blir aggressiv i fylla. Kjenner noen sånne og skjønner godt at de ble dumpet. Slike mennesker er ofte kontrollerende og voldelige i forhold og et helvete å leve sammen med. 

Anonymkode: 32163...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bare gå rundt å klore folk. Synes det er greit å anmelde. Bra lærepenge. Ting har konsekvenser.

 

Anonymkode: a39f8...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe venninnen min anbefalte meg å gjøre, jeg har ikke tenkt å gjøre det - men hadde du sett ansiktet mitt nå og kloremerkene hadde du kanskje skjønt at det ikke er fult så greit.

Det enste jeg lurer på er angående det største kuttet (om du leser innlegget igjen)
Ts

Anonymkode: f4929...9b3

Liten by og nylig brudd med barn i bildet? I så fall kjenner jeg saken og har ventet på dette.

Anonymkode: 9e3ba...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også du bør anmelde, slik oppførsel og handling bør få konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To white-trash damer som jenteslåsser på byen...... tror politiet har andre ting å prioritere. 

TS slutt å fly på byen, du er i et forhold og nør slutte å jage etter mer kuk.

Anonymkode: 64ce7...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

To white-trash damer som jenteslåsser på byen...... tror politiet har andre ting å prioritere. 

TS slutt å fly på byen, du er i et forhold og nør slutte å jage etter mer kuk.

Anonymkode: 64ce7...1df

Noen drar ut for å møte venner og å ende også da. Ikke alle er som deg 

Anonymkode: 9e3ba...dcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen drar ut for å møte venner og å ende også da. Ikke alle er som deg 

Anonymkode: 9e3ba...dcc

Danse 

Anonymkode: 9e3ba...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To white-trash damer som jenteslåsser på byen...... tror politiet har andre ting å prioritere. 

TS slutt å fly på byen, du er i et forhold og nør slutte å jage etter mer kuk.

Anonymkode: 64ce7...1df

Det siste du skriver tar jeg avstand fra, men det er helt sikkert at politiet henlegger.

Anonymkode: bf1ea...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To white-trash damer som jenteslåsser på byen...... tror politiet har andre ting å prioritere. 

TS slutt å fly på byen, du er i et forhold og nør slutte å jage etter mer kuk.

Anonymkode: 64ce7...1df

Selv om du kanskje jager etter kuk på byen, betyr det ikke at alle andre gjør det. ;)

Anonymkode: 5bac9...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...