Gå til innhold

Eksen til typen min klorte meg i ansiktet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte på ekskjæresten til typen min, som er ganske gal av seg, ute på byen i går. Skjønte veldig lite når hun plutselig kom i mot meg og klorte meg i ansiktet, heldigvis klarte en venninne av meg å få henne vekk - men nå har jeg spesielt ett stort kutt over leppa som går helt opp til nesa.. Jeg vet enda ikke om jeg skal anmelde henne for det eller ikke, det som bekymrer meg mest er faktisk at det ene kuttet jeg har fått er såpass synlig og jeg klarer ikke å få dekket over det med foundation/concealer... Noen tips? (Forresten, når det er et dypt rødt kutt - blir det et hvitt arr der etterhvert? Hvor lenge vil det være rødt?) Takk for svar

Anonymkode: f4929...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok ann å anmelde siden kloring går inn på fysisk skade/vold, men tror ikke det vil bli noe stort ut av det, men du har retten til å anmelde hvis du tenker at det vil skje igjen

Anonymkode: 1e988...425

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Skal du troppe opp på politistasjonen og si ei dame klorte deg i ansiktet. Seriøst. Gjør noe annet enn å sitte her å trolle da. Lite troverdig historie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nmtt skrev:

Hva da? Skal du troppe opp på politistasjonen og si ei dame klorte deg i ansiktet. Seriøst. Gjør noe annet enn å sitte her å trolle da. Lite troverdig historie. 

Det er noe venninnen min anbefalte meg å gjøre, jeg har ikke tenkt å gjøre det - men hadde du sett ansiktet mitt nå og kloremerkene hadde du kanskje skjønt at det ikke er fult så greit.

Det enste jeg lurer på er angående det største kuttet (om du leser innlegget igjen)
Ts

Anonymkode: f4929...9b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Klor tilbake.

Har ikke så mye interesse av det :P 

Ts

Anonymkode: f4929...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis arret er rød og vond, kanskje ikke et papirkutt aktig sår heller.. kanskje 5-6 måneder vil jeg si at et arr kan gå helt vekk eller delvis, naturlig. Men hør med apoteket ellerno, de har sikkert et middel for det der

Anonymkode: 1e988...425

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulla dere bak hennes rygg hvor du visste om henne? 

Anonymkode: 7456a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bilde av kuttet, bare sensurer resten av ansiktet

Anonymkode: 76282...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis arret er rød og vond, kanskje ikke et papirkutt aktig sår heller.. kanskje 5-6 måneder vil jeg si at et arr kan gå helt vekk eller delvis, naturlig. Men hør med apoteket ellerno, de har sikkert et middel for det der

Anonymkode: 1e988...425

Takk for svar :) Kan høre på apoteket ja, om det evt er noe jeg kan smøre på. 
 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Knulla dere bak hennes rygg hvor du visste om henne? 

Anonymkode: 7456a...0b7

Hjelpes, nei! Var slutt mellom de i fjor sommer og vi ble sammen nå nylig. Tror det bare er at hun ble utrolig sint på meg fordi hun muligens er sint over at han har blitt sammen med meg, er ikke noe er big greier enn det

Ts

Anonymkode: f4929...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis arret er rød og vond, kanskje ikke et papirkutt aktig sår heller.. kanskje 5-6 måneder vil jeg si at et arr kan gå helt vekk eller delvis, naturlig. Men hør med apoteket ellerno, de har sikkert et middel for det der

Anonymkode: 1e988...425

Jeg kan ta insentiv til å spørre apoteket, eller evt. gjøre litt research

Anonymkode: 1e988...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sølvplaster hvis såret fremdeles ikke har grodd. Sølvplaster er desinfiserende og eliminerer nesten arrdannelse, jeg har selv brukt det i ansiktet etter et veldig stygt fall ned en inngangstrapp. Har ikke så mye som antydning til arr.

Anonymkode: cc0f3...876

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
10 minutter siden, Nmtt skrev:

Hva da? Skal du troppe opp på politistasjonen og si ei dame klorte deg i ansiktet. Seriøst. Gjør noe annet enn å sitte her å trolle da. Lite troverdig historie. 

Altså, når man helt uprovosert blir angrepet og klort i ansiktet, er det jammen på sin plass å anmelde. Det er da ikke lov til å gå til angrep på folk på den måten. Hva om det kommer en kniv neste gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var typen din til stedet? Hva gjorde han ?

Anonymkode: 6ca62...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kilder du kan lese deg gjennom om skaden. Jeg er veldig usikker på hva slags type skade det er: rød, smertefull, dyp, skrape osv. Det er best at du drar enten til apoteket eller evt. Fastlege som kan få sett på det og komme med anbefalinger

https://www.apotek1.no/kroppspleie/arrbehandling

https://www.kk.no/livstil/slik-unngar-du-stygge-arr-67783013

Anonymkode: 1e988...425

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Kan høre på apoteket ja, om det evt er noe jeg kan smøre på. 
 

Hjelpes, nei! Var slutt mellom de i fjor sommer og vi ble sammen nå nylig. Tror det bare er at hun ble utrolig sint på meg fordi hun muligens er sint over at han har blitt sammen med meg, er ikke noe er big greier enn det

Ts

Anonymkode: f4929...9b3

Du må uansett anmelde voksen.

Anonymkode: 7456a...0b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må uansett anmelde voksen.

Anonymkode: 7456a...0b7

Volden 

Anonymkode: 7456a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde anmeldt. Greit å ha det på henne hvertfall om det rabler for henne senere å. 

Anonymkode: 7756d...dd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i vaselin og ha det over kuttet slik at det får være fuktig, da gror det bedre og sjansen for at du ikke får spesielt synlig arr er veldig stor.

Anonymkode: ecf0e...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...