Gå til innhold

Suge gjennom utløsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen tips for hvordan best "suge av" typen. Dvs, har ikke noe problem med å suga han til han kommer, men han har alltid ønsket å komme i munnen, og det synes jeg er greit da det gjerne blir mye mer søl og gris hvis han skal sprute i ansiktet etc. Saken er, rett før og under utløsning kommer han gjerne med hånden for å dra. Da klarer ikke jeg nødvendigvis å holde den i munn og det blir fort "messy"

Anonymkode: 6787e...705

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen, tar gjerne tips jeg og! 

Anonymkode: 5654f...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en naturlig refleks, det er/var det i alle fall for meg.
Men min eks ga streng beskjed om å holde hendene borte, og brukte håndjern en gang iblant, etterhvert så forsvant refleksen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å forsiktig ta og holde hendene hans når du merker at han nærmer seg utløsning. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke hånden din?! Det gjør alltid jeg og da kan han støte mens jeg har hodet og ytterste del av penis i munnen. Det at han trenger kraftigere drag eller støt tror jeg er en refleks når de kommer og er nok helt vanlig! 

Det jeg ofte gjør, og hvis du ikke synes det er ubehagelig, kan du la han holde hodet ditt med hendene så han kan støte mot deg mens du med hånden, evt noen fingre plassert på penis, unngår at han kommer for dypt. 

Endret av LeneXCII
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig type :)

Anonymkode: 470db...50d

He he ja, og det er han fullstendig klar over ;) (hvis det var en kommentar til mitt innlegg)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si typen din er rimelig heldig LeneXCII! Skal uansett prøve noen av forslagene, men hadde ikke tenkt å la det bli fullt ut en face f..k heller.. 

Anonymkode: 6787e...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare bruke din hånd i stedet?

Anonymkode: 73274...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel bare bruke din hånd i stedet?

Anonymkode: 73274...9bc

Poenget er å la han kommen munn

Anonymkode: 6787e...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er å la han kommen munn

Anonymkode: 6787e...705

Det er jo fordi han trenger den ekstra lille med hånden til slutt - så lenge du vet godt hvordan du skal gjøre det for ham, bruk bare egne hender. Du bruker vel hendene litt uansett når du suger?

Anonymkode: 73274...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun i starten, så ønsker han helst uten hender

Anonymkode: 6787e...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta det i munnen? Eller er det sånn at han må runkes samtidig siste innspurten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, duplexx skrev:

Kan du ta det i munnen? Eller er det sånn at han må runkes samtidig siste innspurten?

Tar han helst i munn, når han runker av spruter han all over og da foretrekker jeg heller å ta det i munn. 

Anonymkode: 6787e...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar han helst i munn, når han runker av spruter han all over og da foretrekker jeg heller å ta det i munn. 

Anonymkode: 6787e...705

Mååå han komme med hånden?

Om så, så kan han sprute inn i munnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må si typen din er rimelig heldig LeneXCII! Skal uansett prøve noen av forslagene, men hadde ikke tenkt å la det bli fullt ut en face f..k heller.. 

Anonymkode: 6787e...705

Mulig han er det, men det er jo bare fint! :)

Ser det ikke som FF, i.o.m. at jeg bruker min hånd styrer jeg det såpass mye at jeg er delvis i pkontroll føler jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dette går ganske naturlig, med litt aktivt bruk av hender går det stort sett ganske greit. Om jeg får litt i ansiktet er det helt ok :) Det viktigste er jo at han koser seg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, hvor lenge holder han før han kommer? Min varierer så mye så jeg blir ofte litt usikker på hvordan jeg skal "legge opp". løpet. 

Anonymkode: 6787e...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2018 at 4:01 PM, LeneXCII said:

Det jeg ofte gjør, og hvis du ikke synes det er ubehagelig, kan du la han holde hodet ditt med hendene så han kan støte mot deg mens du med hånden, evt noen fingre plassert på penis, unngår at han kommer for dypt. 

Ja takk! 👍👌💕😁😁😁

Anonymkode: 7e535...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Tror mange kvinner kan bli litt for forsiktige i innspurten. Uten at jeg flagger det som fakta. Er nydelig å bli runket litt fast og hardt når det nærmer seg :) ta godt i med mannfolka deres damer. Pikken tåler veldig mye den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...