Gå til innhold

Kjole til bryllup og konfirmasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff.. Det finnes sikkert tusen tråder om dette allerede, så jeg må bare beklage. 

Jeg skal både i konfirmasjon og bryllup i sommer, og har falt veldig for denne kjolen. Jeg er bare redd om den er for lys til å ha i et bryllup? Med tanke på bruden..

http://m.asos.com/club-l-plus/club-l-plus-maxi-dress-with-sequin-top/prd/7712051?clr=lightpink&SearchQuery=&cid=5235&gridcolumn=1&gridrow=4&gridsize=2&pge=1&pgesize=72&totalstyles=201

Anonymkode: 29e72...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin kjole! I de sommerbryllupene jeg har vært i, er det vanlig at mange har kjole i pastell, men hvis du er usikker kan du jo spørre bruden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du usikker så spørr bruden :) Fin kjole

Anonymkode: 8a59e...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du usikker så spørr bruden :) Fin kjole

Anonymkode: 8a59e...15a

Eller meg :laugh: (spørre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff.. Det finnes sikkert tusen tråder om dette allerede, så jeg må bare beklage. 

Jeg skal både i konfirmasjon og bryllup i sommer, og har falt veldig for denne kjolen. Jeg er bare redd om den er for lys til å ha i et bryllup? Med tanke på bruden..

http://m.asos.com/club-l-plus/club-l-plus-maxi-dress-with-sequin-top/prd/7712051?clr=lightpink&SearchQuery=&cid=5235&gridcolumn=1&gridrow=4&gridsize=2&pge=1&pgesize=72&totalstyles=201

Anonymkode: 29e72...293

Er du gravid, eller skal du se gravid ut?

Samme kjole til både bryllup og konfirmasjon :hakeslepp:

Anonymkode: ed8c7...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den var kjempefin og passer fint både til konfirmasjon og bryllup. Siden den er mønstret oppe synes jeg ikke det gjør noe at den er såpass lys, men om du tror bruden har preferanser kan du jo spørre henne som de andre sier :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gravid, eller skal du se gravid ut?

Samme kjole til både bryllup og konfirmasjon :hakeslepp:

Anonymkode: ed8c7...8fe

Koselig kommentar... 
Og hva er egentlig galt med samme kjole til bryllup og konfirmasjon??? :klo: 

Til TS: som regel når det stilles spørsmål om den lyse kjolen passer til et bryllup, synes jeg kjolen passer veldig godt. Men akkurat med denne er jeg faktisk litt i tvil. Det kan godt hende fargen er sterkere i virkeligheten, men på bildene synes jeg den var veldig lys og dus. I tillegg var paljettene bare foran på overdelen, så man skal se kjolen mest forfra for virkelig å se at det ikke er en hel-lys kjole. 

 

 

 

Anonymkode: a349c...426

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole som passer til bryllup og konfirmasjon, men personlig ville jeg valgt en litt mørkere farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg ganske kritisk. Både til farger i bryllup, og at en kjole skal passe i så ulike anledninger. 

Men denne vil jeg si er helt innenfor. Veldig fin kjole. Både til konfirmasjon, og i bryllup uansett om dresskoden er mørk dress eller smoking (til galla ville jeg valgt noe mer formelt). 

I konfirmasjon ville jeg hatt lavere sko, og løst hår. I bryllup vill jeg gått for høye hæler, en fin selskapsveske, oppsatt hår og lange øredobber. Og litt mer sminke. 

Anonymkode: 76ffd...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin og anvendelig kjole. Smart å kjøpe en kjole som kan brukes til flere anledninger synes jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ser på videoen så ser den en del mørkere ut enn på bildene. Mønsteret på overdelen kommer også bedre fram. Jeg tror ikke den vil være for lys for et bryllup. 

Og det går da vel helt fint å bruke samme kjole i både en konfirmasjon og et bryllup? Så lenge dresskoden er noenlunde lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Er du gravid, eller skal du se gravid ut?

Samme kjole til både bryllup og konfirmasjon :hakeslepp:

Anonymkode: ed8c7...8fe

Er du alltid like hyggelig? Du har tydeligvis ikke lært at hvis du ikke har noe hyggelig å si, så trenger du ikke si noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, tirben skrev:

Synes dette er en nydelig kjole, som du godt kan ha i bryllup og konfirmasjon. 

Men ikke hvis det er omtrent de samme gjestene. 

Anonymkode: 7b7c6...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...