Gå til innhold

Er Kari Traa undertøy unisex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker på farmen så tente Kari Traa på alle pluggene når Lothepus mente at det var forskjell på kvinnearbeid og mannerbeid. 

Hver gang noen viste til at det var forskjell på kjønnene freste hun til. 

Men stiller hun seg bak dette selv? Er alt hun lager unisex av longser, tightser og varmt undertøy forøvrig unisex? 

Anonymkode: 581d6...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Kari Traa uttalt seg om Lothepus?

Anonymkode: 2f589...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det Kari Jaquesson eller hva hun nå heter da?

Endret av Forundret..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker på farmen så tente Kari Traa på alle pluggene når Lothepus mente at det var forskjell på kvinnearbeid og mannerbeid. 

Hver gang noen viste til at det var forskjell på kjønnene freste hun til. 

Men stiller hun seg bak dette selv? Er alt hun lager unisex av longser, tightser og varmt undertøy forøvrig unisex? 

Anonymkode: 581d6...06f

Hva babler du om, egentlig? :klo: 

Synd at du ikke klarer å holde ulike personer fra hverandre når du skal forsøke å skape en misogynistdiskusjon, da... 

Anonymkode: f2e64...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker på farmen så tente Kari Traa på alle pluggene når Lothepus mente at det var forskjell på kvinnearbeid og mannerbeid. 

Hver gang noen viste til at det var forskjell på kjønnene freste hun til. 

Men stiller hun seg bak dette selv? Er alt hun lager unisex av longser, tightser og varmt undertøy forøvrig unisex? 

Anonymkode: 581d6...06f

Hehe, litt blanding ja. Men seriøst, Kari Traa superundertøy fungerer supert (blæh) på menn også. Jeg bruker det selv da jeg synes det er det beste superundertøyet på markedet (fant det ut da jeg lånte konas engang som mitt var møkkete). Har ikke brukt annet siden. Det ble også laget en herre-versjon en liten stund, tror ikke forskjellen var noe særlig mer enn åpning i gylfen + en størrelse større tilgjengelig. 

Anonymkode: a0a4c...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...