Gå til innhold

Gunilla Persson i «Biggest Loser VIP»


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner mye av kritikken, siden de som er sykelig overvektige vil føle at dette er et hån mot dem, i og med at deltakerne tradisjonelt sett har vært veldig store. Man skal allikevel huske på at man er definert som overvektig allerede ved en BMI på 25, hvis man har normal muskelmasse. Allerede på det tidspunktet er det på tide å ta grep. 

Gunilla hadde vel ikke fått være med i programmet hvis hun ikke var overvektig. Det er jo faktisk ikke bra å være overvektig, selv om det ikke er snakk om sykelig overvekt. Jeg tenker dét også er litt viktig å fokusere på; Det er ikke bare sykelig overvekt som er farlig, men overvekt generelt. Bedre å ta tak i det så fort som mulig, enn å vente til man er sykelig overvektig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har slitt med å finne andre svenske kjendiser som er overvektige/villige til å stille opp🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Arabella3 skrev:

Gunilla hadde vel ikke fått være med i programmet hvis hun ikke var overvektig. 

Jo, det hadde hun nok for hun er "The Gunilla"...og denne damen er sykelig oppmerksomhetshungrig og forsøker alt for å få blest om vidunderlige seg i jakten på en yngre, ekstremt megarik mann (for hun mener at hun er verdt det)...og tynn kropp er en egen valuta for seg i vår verden. Uansett så er ikke dette plassen for henne. Tommelen solid ned fra meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok bare ha henne med pga drama. Dama er jo helt koko  :blink:  Hun burde virkelig bli beskyttet mot seg selv 

Dette programmet handler om overvektige som vil slanke seg og få et sunnere liv. Gunilla er normalvekt 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella3 skrev:

 

Gunilla hadde vel ikke fått være med i programmet hvis hun ikke var overvektig. 

Har du sett dama eller? Hun er ikke overvektig. Kanskje hun vil ned i vekt, men overvektig er hun ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

De vil nok bare ha henne med pga drama. Dama er jo helt koko  :blink:  Hun burde virkelig bli beskyttet mot seg selv 

Dette programmet handler om overvektige som vil slanke seg og få et sunnere liv. Gunilla er normalvekt 

Her er jeg uenig med deg, og en del andre. Hun er så klart ikke veldig overvektig, men for meg er det åpenbart at hun har en BMI over 25. Jeg kjenner flere som ligger mellom 24-26 i BMI, og disse personene ser mindre og strammere ut enn Gunilla. Jeg tenker at det blir litt farlig når vi ikke forstår hva overvekt er, for det er knyttet en del helseproblematikk til dette. Gjennomsnittsnordmannen (dette gjelder voksne) er faktisk overvektig, derfor ser mange på de som er litt overvektige som normalvektige. Hvis Gunilla faktisk tar tak i helsen sin, så syns jeg det er fint. Det bør ikke være slik at jo mer overvektig man er, jo mer verdig deltaker er man i programmet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har diagnosen "Narsissisme". Hun er jo passe gal. Hun er ikke så overvektig. Hun ser helt normal ut SÅNN sett :)

Men hun elsker oppmerksomhet. Derfor tenker jeg. Og folk vil vel følge mer med da hun er ekspert i å lage drama. Hun er bare så ekstrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke det drama fra den dama :sjokkert:  ser hu for meg på tredemølla, går på styrke 3 å roper at hun dør 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Snuppah00 skrev:

De vil nok bare ha henne med pga drama. Dama er jo helt koko  :blink:  Hun burde virkelig bli beskyttet mot seg selv 

Dette programmet handler om overvektige som vil slanke seg og få et sunnere liv. Gunilla er normalvekt 

Hun er nok bare med for pengene sine skyld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok bare med for pengene og tv-tidens skyld :P Så noen klipp fra forrige sesong av Biggest loser, der blant annet Morgan fra Ullared var med - han var jo tafatt men morsom - de satser vel på drama denne runden da :fnise:

Endret av Titania
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok hatt problemer med å finne overvektig kjendiser og tok med de som ville ned i vekt. Men tydelig de tok henne med pga drama og intriger. De som har sett på Svenske Hollywood Fruer vet at hun er gæren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huuh, er hun i kategorien overvektig? Ja ja, vinner vel neppe med å gå ned de 5-6 ekstra kiloene hun har. Evt får hun gå ned 40 kg, og deretter få sitt «hvordan bli frisk og normalvektig igjen» realityshow...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Huuh, er hun i kategorien overvektig? Ja ja, vinner vel neppe med å gå ned de 5-6 ekstra kiloene hun har. Evt får hun gå ned 40 kg, og deretter få sitt «hvordan bli frisk og normalvektig igjen» realityshow...

:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de har hatt sin egen versjon i USA hvor blant annet Daniel Baldwin og Jeff Conaway var med så er klart og tydelig at de ikke har for vane å ha med faktiske overvektige kjendiser.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Titania skrev:

Hun er nok bare med for pengene og tv-tidens skyld :P Så noen klipp fra forrige sesong av Biggest loser, der blant annet Morgan fra Ullared var med - han var jo tafatt men morsom - de satser vel på drama denne runden da :fnise:

Var han? Vant han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...