Gå til innhold

Har vi en avtale ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan har dere tenkt på den situasjonen. Vi skal på ny date i dag egentlig. vi har vært på mange dates og har en god kjemi . Han sendte meg en fin melding klokken 3:00 i går der han sa jeg kunne sove over.Jeg svarte på denne og spurte om tidspunkt på date, den har fortsatt ikke  blitt åpnet (18 timer siden) jeg prøvde å ringe han i går kveld siden vi ringer til hverandre når vi har tid, men ikke noe svar... Men er aktiv på Facebook. Jeg har ikke lyst å sende han en melding av noe nå jeg mener at han får ta litt ansvar. Men tenker dere denne Daten blir noe av idag da? Har ikke avtalt tidspunkt... dette er ikke første gang han bare forsvinner.. han er litt den typen. Og han har sagt før han vil fortsette å være med meg.. men veldig rare handlinger... 

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokken 15 eller klokken 03? Var det 03 så er det ikke seriøs dating han er ute etter....
Du spurte han om tidspunkt på date, som dere på forhånd hadde avtalt skulle være i dag, så jeg hadde ikke tatt noe merkontakt, og gjør ikke han det heller så er han fyllesyk og har hatt besøk av en annen dame i natt, og ikke noe å satse på. Tipper han kommer med en teit bortforklaring i kveld eller i morgen, evn mandag og prøver å få til ny date med deg. Opp til deg hva du vil svare da.

Anonymkode: 9c14a...b38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var kl 15.00 så ingen fylle melding. Han total ignorer meg.. det verste er att jeg forstår virkelig ikke hvorfor..

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei var kl 15.00 så ingen fylle melding. Han total ignorer meg.. det verste er att jeg forstår virkelig ikke hvorfor..

Anonymkode: e205f...0cb


Ok... Nei... Ja han har nok funnet seg noe mere spennende å gjøre denne helga, altså enten en annen dame eller kompiser.
Det er ikke godt nok når dere allerede har avtalt date i dag, fra før av. Og han bare ignorerer deg!
Noen er så uomtenksomme og eier ikke folkesikk engang... Dumt du skulle oppleve en sånn dust, men nå vet du hvertfall åssen han er. VIlle ikke svart han noe mer når han en dag tar kontakt igjen.

Anonymkode: 9c14a...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg bør ikke sende en meld att dette var dårlig gjort eller noe? For vi har hatt en veldig god greie... syns jeg...

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg bør ikke sende en meld att dette var dårlig gjort eller noe? For vi har hatt en veldig god greie... syns jeg...

Anonymkode: e205f...0cb

Jeg hadde sendt han en melding og sagt at med mindre det fantes en veldig god forklaring på hvorfor han ikke engang tok seg bryet med å avlyse avtalen deres, så gidder jeg ikke mer. Deretter hadde jeg gått videre i livet uten han. 

Han viser null respekt for deg og tiden din. 

Anonymkode: d7fb4...93b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg bør ikke sende en meld att dette var dårlig gjort eller noe? For vi har hatt en veldig god greie... syns jeg...

Anonymkode: e205f...0cb

Nei jeg hadde ikke sendt noe melding. Da får han energien og tiden din igjen, og han ga faen i avtalen om å bruke sin energi og tid på deg. Jeg tenker man gir et stoltere inntrykk om man ikke viser seg såra, det kan gi ego boost for han, bedre å se på han som ikke noe verdt og være iskald mot han som om han ikke var en shit allikevel. Drittsekken der. Så kan han få sitte å føle seg dum og overtenke selv, når han sender deg melding om noen dager når han gidder og du ikke gir et pip fra deg tilbake. 

Anonymkode: 9c14a...b38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har helt rett, tusen takk! Jeg blir bare så forbanna og oppgikk over så lite respekt for andre.. håper han sender en meld så jeg kan la være å svare 🤦🏻‍♀️

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg hadde ikke sendt noe melding. Da får han energien og tiden din igjen, og han ga faen i avtalen om å bruke sin energi og tid på deg. Jeg tenker man gir et stoltere inntrykk om man ikke viser seg såra, det kan gi ego boost for han, bedre å se på han som ikke noe verdt og være iskald mot han som om han ikke var en shit allikevel. Drittsekken der. Så kan han få sitte å føle seg dum og overtenke selv, når han sender deg melding om noen dager når han gidder og du ikke gir et pip fra deg tilbake. 

Anonymkode: 9c14a...b38

 

Anonymkode: e205f...0cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... da fikk jeg meld jeg har ventet på, hadde behov for å trekke seg tilbake for han var så sliten, han viste ikke hvordan han skulle fortelle meg dette osv..men forsikret meg med det hadde ikke noe med meg å gjøre..men masse unnskyld i meld. Jeg forklarte at jeg syns det var dårlig gjort og hva han evt tenkte nå.. men da var det slutt på svar igjen :/ så ble jeg sur og sendte en meld der jeg skriver jeg ikke orker mer slik oppførsel og ønsket han lykke til videre. Noe jeg ikke hadde lyst tll og ønsket vel en liten meld tilbake ... huff.. jeg liker han så godt..

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tufs! Hva er grunnen hans til å ikke gi deg beskjed? 

Høres ut som om du gjør det lurest i å glemme hele fyren.... 

Anonymkode: ca514...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var sliten og viste ikke hvordan han skulle avlyse, så han lot være i stedet. Men beklaget seg så helt stille igjen...

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var sliten og viste ikke hvordan han skulle avlyse, så han lot være i stedet. Men beklaget seg så helt stille igjen...

Anonymkode: e205f...0cb

Det der er bare piss. Sliten? Hvorfor avtale date da? Jeg tror kanskje han har hatt noe annet på gang samtidig som deg. Muligens en annen date, men kan også være at det var en fest med gutta som frista mer. Nei kutt han ut ts, slett han og gå videre. Det der er utrolig dårlig oppførsel. Er han 14 år? 

Alle vet at man må legge inn litt innsats om man skal date. Og det gadd ikke han løken her tydeligvis. 

Anonymkode: 4d256...2d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å være sliten inni mellom men da SIER MAN IFRA.... du skriver at dette ikke er første gangen han «forsvinner» på denne måten. Hva sier han at han har drevet med disse gangene? Og er det lange perioder før du hører noe fra han igjen? 

Anonymkode: ca514...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en dag eller to.. mistenker noen depresjoner eller noe sånt. Jeg hadde vel håper han skulle «sloss» litt for meg når jeg sa jeg ikke orka mer.. men ble i stedet helt stille.. jeg vet han liker meg men er nok noe som står i veien, hva aner jeg ikke. Om jeg hadd prøvd å ringt hadde han ikke tatt den, så umulig å få noen svar. Før han evt har en  god dag selv. Nei at man orker skjønner jeg at man tenker. Men jeg liker virkelig denne mannen.

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går en dag eller to.. mistenker noen depresjoner eller noe sånt. Jeg hadde vel håper han skulle «sloss» litt for meg når jeg sa jeg ikke orka mer.. men ble i stedet helt stille.. jeg vet han liker meg men er nok noe som står i veien, hva aner jeg ikke. Om jeg hadd prøvd å ringt hadde han ikke tatt den, så umulig å få noen svar. Før han evt har en  god dag selv. Nei at man orker skjønner jeg at man tenker. Men jeg liker virkelig denne mannen.

Anonymkode: e205f...0cb

Men du.. jeg forstår at du føler deg dårlig behandlet nå, og såret. Hadde jeg og gjort. Men faktum er at han har oppført seg ufint mot deg! Hvis man avtaler å møtes så får man følge det opp, og hvis det kommer noe i veien så sier man i fra i god tid. Denne mannen har INGEN respekt for deg, og du burde heller føle deg stolt for at du har stått opp for deg selv :klem: Hvorfor kaste bort tid på en mann som leker med deg? 

 

Anonymkode: 4d256...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sendt en: Hei! Blir det forsatt noe i kveld? Hvis ikke har jeg andre planer jeg har lyst til å gjøre :) 

Anonymkode: ee147...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Går en dag eller to.. mistenker noen depresjoner eller noe sånt. Jeg hadde vel håper han skulle «sloss» litt for meg når jeg sa jeg ikke orka mer.. men ble i stedet helt stille.. jeg vet han liker meg men er nok noe som står i veien, hva aner jeg ikke. Om jeg hadd prøvd å ringt hadde han ikke tatt den, så umulig å få noen svar. Før han evt har en  god dag selv. Nei at man orker skjønner jeg at man tenker. Men jeg liker virkelig denne mannen.

Anonymkode: e205f...0cb

Ja, han liker deg helt sikkert, men.. Han liker deg ikke NOK.

Om han hadde nok følelser for deg, så hadde han vært interessert i å treffe deg. Han ville ha kommunisert mer med deg. Han ville ikke oppført seg slik som dette. Beklager om jeg er litt for røff i kantene nå.

Anonymkode: d136e...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han liker deg helt sikkert, men.. Han liker deg ikke NOK.

Om han hadde nok følelser for deg, så hadde han vært interessert i å treffe deg. Han ville ha kommunisert mer med deg. Han ville ikke oppført seg slik som dette. Beklager om jeg er litt for røff i kantene nå.

Anonymkode: d136e...e36

Nei for all deg, du har jo rett. Bare litt kjipt å innse det.

Anonymkode: e205f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...