Gå til innhold

Hva driver hun med ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var sammen med ei dame som var over ivrig i begynelsen, var sånn som ville gå inn i forhold med meg alerede etter 3 dates. Vi ble tidlig sammen å det syns jeg selv men alt klaffet, god kjemi å alt, hun var redd for at ting skulle bli for tett. Det har vært av å på i 1 mnd å hun var usikker, jeg har tatt henne tilbake hver gang men så avsluttet hun forholdet igjen å Ignorerte denne gangen selvom jeg prøvde å få kontakt. Jeg orket ikke å prøve og skrive mere så tok hun kontakt  å sendte meldinger igjen etter ca 4 dager og hun sendte noen snap bilder av seg selv også i denne perioden. Vi skrev hver dag i ett par uker, hun skrev at hun savnet meg og vi snakket på tlf 4 ganger i løpet av disse 2 ukene. 

Men så ble det stille på henne igjen når jeg viste litt interesse for henne igjen. Er det noen som har vært borti lignende. Hva er greia hvis hun sier hun savner meg å ikke skriver mere nå plutselig ?

jeg har ikke prøvd å ta kontakt denne gangen men hun ble bare veldig stille å skriver ikke. Lurer på hva det er for noe. 

 

Anonymkode: 84607...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savne noen kan man gjøre selvom man vet at man ikke kan eller vil eller passer til å bli sammen igjen.
Du burde stille hun et ultimatum og spørrehun hva det er hun vil, og om hun sier vet ikke eller at hun vil ha deg som venn, så kutter du kontakten med hun så du slipper mer av den følelesmessige rollercoasteren og forvirrelsen hun skaper i deg. Sier hun at hun vil prøve igjen så vurder om du gidder det, at dere har slått opp mange ganger på bare 1 måned som kjærester viser stor umodenhet og jeg tror ikke hun vil kunne slå seg til ro for en lengre fremtid nå i det hele tatt. Og når jeg sier nå så mener jeg på mange år, hun der må modnes følelsmessig og mentalt først.

Men det kan jo være hun trekker seg unna fordi du viser at du syns hun er for over ivrig også. Så du må jo være tydelig i hva du vil selv, for at hun skal det.

Anonymkode: 66ba5...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

phus/pull?

enkelte som driver med det

Anonymkode: cad9b...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bør holde deg unna og finne deg en mindre slitsom dame. Et forhold med hun der høres ut som uønsket drama! Løp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...