Gå til innhold

Trenger oppbacking NÅ!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blokker, blokker og blokker. dette vil bare ødelegge deg heøt om du får meldinger du må forholde deg tilm blokker tlf nr han på sms instillinger og tlf innstillinger og facebook. du er allerede nedbrutt nok av han. det er ilke kjærlighet du føler. det er frykt!! stå i dette nå og om en stund vil du takle dette bedre og bedre. ignorere han er det beste du gjør fof deg selv nå. ta deg en tur til forelfrene dine og vær litt sosial med noen som du er trygg på når du ikke har det helt 100% godt. men for guds skyld. vær sterk og ikke la frykten din vinne over det som er bra for deg. lettvint og gi en sjangse, men ekstren selvdestuktrivt. ingonrer og vær sterk og du vil oppleve deg selv etterhvert stoltere pg gladere enn noen gang. stay strong and be awsome 😍

Anonymkode: 0db8e...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid i slike situasjoner blir kvinner værende i håp om at mannen skal forandre seg,jeg har vært der selv,ikke i et voldelig forhold,men i et forhold som ikke var bra for meg.

det hjelper nesten ikke hva noen sier,man vet jo selv at det ikke er bra,men vi er veldige gode på å finne unskyldninger for han og grunner til å bli værende. 

Vil bare si til deg TS:

Dette handler ikke om han,men om deg og hva du ønsker med livet ditt!

Vil du ha noen som drar deg ned eller vil du ha noen som behandler deg bra? 

Du vet like godt som meg og alle andre her hva du bør gjøre..spørsmålet er bare hvor lenge orker du å kaste bort tiden din? vil du starte prosessen med å gå videre nå,eller skal han få kaste bort 10 år av livet ditt først?

Det gjør alltid vondt å avslutte et forhold,men bare fordi det gjør vondt betyr det ikke at det ikke er riktig!

Du er sterk å klarer å ta den riktige beslutningen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen andre til å hente bilen! 

Du klarer dette! Vær sterk! Hvis du går tilbake er det starten på en sakte død! Ikke gjør det! Du fortjener en som elsker deg og behandler deg fint! Ikke en som "elsker" deg og mishandler deg, skremmer deg og innskrenker vennekretsen!

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du vet i hodet at du har gjort det rette, noe du har, men du har ikke bestemt deg fullt ut siden du tviler. 

Bli sint, bli forbanna, hvilken rett har han til å styre deg som dette? Til å trykke på alle dine ømme punkter for å "tvinge deg" til å komme tilbake? Til å holde deg fast i denne situasjonen? Bruk den energien til å gå videre.

Det tar en stund før hjertet følger hjernen, men da må du bestemme deg. Virkelig bestemme deg. Fokusere fremover. 

Tolerer du at noen har en makt, et sykt kontrollgrep, over deg? 

Jeg garanterer deg at viss du bare går uten å snu deg, og virkelig bestemmer deg, så vil du bevege deg ut av dette. Tiden er din hjelp og jo større avstand du får, jo lettere blir det. Men DU må skape den avstanden ved å bestemme deg for å gå, og bevege deg fremover. Fortsett å gå selv om det er tungt i begynnelsen.

Jeg er en fri sjel og får klaustrofobi dersom noen prøver å kontrollere meg, manipulere meg, påvirke meg. Jeg skyr det som pesten. Tenker også at viss jeg viser at jeg tolererer dette så får jeg jo bare mer av dette tullet inn i livet. En kjæreste skal være en bonus i livet mitt. De skal ikke ta over styringen og styre det. 

Bearbeid dette og bruk skriving som terapi. Få det ut, men ikke til ham. Tiden vil besvare alle dine spørsmål på en eller annen måte når du har beveget deg vekk fra dette og videre med livet.

Rydd ham ut av livet for å skape plass til noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takker jeg for svar og oppbacking!! Har skrevet flere mld med han, og han veksler mellom å si at han elsker meg og å kalle meg «hore»..!! 

Tidligere denne uken ba han meg slette en felles bekjent for han ikke likte denne personen. Han ville overhode ikke fortelle meg hvorfor han ikke likte denne mannen.. 

Idag kontaktet jeg denne mannen og han forteller meg at x’n min hadde vært voldelig mot hans kjærest tidligere..! Så nå vet jeg at han ikke kan forandre seg, og at det faktisk ikke er min skyld..

huff.. :( 

Anonymkode: 59b0e...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at partnervold stadig vekk ender i drap! 

Ikke fall for manipuleringen hans. Selvmordstrusselen er bare en psyk måte å prøve å tvinge deg tilbake ved manipulering. 

Slutt å svare han, blokker han, få en venninne eller foreldrene dine til å hente bilen. Fortell dem hva han har gjort med deg så folk rundt deg er klar over hva som er skjedd, og få de til å støtte deg. Psykolog kan også være et godt hjelpemiddel for å få tankene dine på rett vei igjen.

Anonymkode: cd486...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Igjen takker jeg for svar og oppbacking!! Har skrevet flere mld med han, og han veksler mellom å si at han elsker meg og å kalle meg «hore»..!! 

Tidligere denne uken ba han meg slette en felles bekjent for han ikke likte denne personen. Han ville overhode ikke fortelle meg hvorfor han ikke likte denne mannen.. 

Idag kontaktet jeg denne mannen og han forteller meg at x’n min hadde vært voldelig mot hans kjærest tidligere..! Så nå vet jeg at han ikke kan forandre seg, og at det faktisk ikke er min skyld..

huff.. :( 

Anonymkode: 59b0e...c49

Men herregud, leser du ikke hva folk skriver? Slutt å svare han! Hvor tjukk i hodet går det ann å være? HVORFOR skal du skrive meldinger med han? Han er en eks. Ta deg sammen, du er jo helt tåpelig nå. Alle her svarer at du ikke skal skrive med han, likevel så må du bare? Jaja, lykke til!

Anonymkode: f9ca6...8ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen takker jeg for svar og oppbacking!! Har skrevet flere mld med han, og han veksler mellom å si at han elsker meg og å kalle meg «hore»..!! 

Tidligere denne uken ba han meg slette en felles bekjent for han ikke likte denne personen. Han ville overhode ikke fortelle meg hvorfor han ikke likte denne mannen.. 

Idag kontaktet jeg denne mannen og han forteller meg at x’n min hadde vært voldelig mot hans kjærest tidligere..! Så nå vet jeg at han ikke kan forandre seg, og at det faktisk ikke er min skyld..

huff.. :( 

Anonymkode: 59b0e...c49

Ok, da fikk du enda to bevis på at fyren kommer til å ødelegge livet ditt hvis du ikke holder han unna. Hvis du blir svak nå, så kommer du til å tanke tilbake på dette når du er svimeslått og muligens på vei til å dø. At du burde gått før. F eks da han slo deg. Eller da han tok kvelertak på deg. Eller da han kalte deg hore. Eller da du skjønte at han manipulerte og kontrollerte deg og ikke lot deg snakke med folk som visste hvor farlig han er. 

Jeg er litt enig med den over som sier at det er helt latterlig at du fortsatt svarer han.

Ikke vær tjukk i huet!  Og få for guds skyld noen til å hente den bilen, og du skal ikke være med en gang.

Du har valget mellom å leve eller dø, så alvorlig er dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for all del at du ikke dro tilbake til han i går, du gjorde det riktige å slo opp! Heldigvis før det hadde gått altfor lang tid, selv om dette har vært en destruktiv relasjon så blir man utrolig knyttet til disse personene og føles som at man ikke kan, og at motparten ikke kan klare seg uten den andre. Dette er bare tull og manipulering av den "psyke" personen..

Moren min gikk nettopp ut av et forhold med en psykopat, han sender henne sms og ringer støtt og stadig. Hun må bare være sterk og stå imot, uansett hvordan hun føler - for hun har jo blitt et "vrak" etter dette, og føler at ting er litt hennes feil, og at hun kan gi han en ny sjangse. Dessverre er ikke realiteten slik at disse personene fortjener en ny sjangse, uavhengig av hva "hjertet" ditt sier at du føler :) Masse lykke til, håper du blokkerer nr, face, messenger og ALT han kan nå deg på <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å svar han. Herregud! Ta deg sammen

Anonymkode: db1bb...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen takker jeg for svar og oppbacking!! Har skrevet flere mld med han, og han veksler mellom å si at han elsker meg og å kalle meg «hore»..!! 

Tidligere denne uken ba han meg slette en felles bekjent for han ikke likte denne personen. Han ville overhode ikke fortelle meg hvorfor han ikke likte denne mannen.. 

Idag kontaktet jeg denne mannen og han forteller meg at x’n min hadde vært voldelig mot hans kjærest tidligere..! Så nå vet jeg at han ikke kan forandre seg, og at det faktisk ikke er min skyld..

huff.. :( 

Anonymkode: 59b0e...c49


Alt du skriver gjenkjenner jeg med min eks! Det er akuratt sånn de er, psykopater! Prøver å lokke deg inn med manipulerende romantiske ord og strofer om kjærlighet og best i verden og han lover deg gull og grønne skoger, og når du ikke biter på så er du en hore og ikke verdt noen ting. Det er sånn de er, det er psykisk vold det han driver med nå, og han har også vært fysisk voldelig mot deg, fysisk voldelig mot andre kvinner, og ekstremt kontrollerende. Du er sammen med en psykopat kjære deg, ikke bare skjellsordet, men en ekte og farlig person.

NÅ MÅ DU STOPPE Å SVARE HAN!!!!!! Få en venninde på besøk , slukk telefonen din og gi den til henne så du ikke blir revet med til å svare han. For jeg vet det er vanskelig, man har lyst til å koke over av sinne og skjelle han ut og også gi han en mulighet til å gjøre ting godt igjen og vil se hva han har å si for man elsker de jo og vil at alt skal bli bra, men som sagt, det blir aldri bra!!!! Ikke bruk mere tid og krefter på han, da blir du ødelagt for alltid!!

Kontakt krisesenter i din kommune for råd og veiledning!

Anonymkode: 3ff03...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Har akkurat avsluttet forholdet m kjæresten.. Og trenger oppbacking til å se at det var rett!!

Skrev en liste på jobb idag med for og ulemper men har den ikke her.. husker bare at for var 6, og ulemper var over 30.. 

Er voksen og har kun vært sammen med han i ca 5-6 mnd.. 

I den tiden har han brutt avtaler mellom oss, flørtet med andre, blitt sjalu på meg, fått meg til å slette mannlige vennskap, forhørt meg etter mld eller snapper med andre, blitt fryktelig sint, SLÅTT MEG, tatt kvelertak på meg, og skikkelig skremt meg når han har drukket og blitt sint for bagateller!!! :( 

Jeg VET med hodet st det er rett og avslutte!! Jeg vet det! Men hjærte mitt trenger oppbacking for åskjøbne det.. Hjærtet har bare lyst å gråte og kontakte han igjen og ligge i armkroken hans.. Jeg gråter her..

:( 

Anonymkode: 59b0e...c49

Du er forelsket i tanken om å ikke være alene; ikke i han.

Anonymkode: 75d6c...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...