Gå til innhold

Kan anal sex øke sjansen for orgasme for kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei,

har lest artikler som mener dette. At kvinner som jevnlig hadde anal sex fikk hyppigere orgasme med partner. Noen her inne som kan "bekrefte" dette?

Er i ett ferskt forhold med en kvinne som aldri har fått orgasme under samleie, men heller aldri prøvd anal sex. Kanskje jeg skal introdusere dette for henne på en fin måte? Tror du dette kan hjelpe, hvis hun bruker en vibrator på seg selv?

Må også ærlig si at anal sex pirrer meg litt, så hadde jo vært en stor bonus hvis hun faktisk likte det. Jeg har heller ikke for stort "utstyr" for anal sex, helt normal med ca 16cm lang og 12-13cm i omkrets.

Anonymkode: e64e5...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt helt helt helt feil ende å begynne i! Å ha analsex er for de fleste kvinner smertefullt, og for noen til og med traumatisk i form at at de får et skammelig og skittent syn på kroppen sin og sex som lot seg bli med på noe sånt. Det er kun en liten knippe kvinner som nyter analsex.
Kvinner har ikke g punkt i rumpa så det er ingenting som tilsier at man lettere skulle fått orgasme av analsex enn vaginalsex, eneste jeg kan tenke meg kan være medvirkende i den sammenhengen er at for å ha analsex må man slappe fullstendig av i rumpemuskler og underliv og det er jo lettere å få orgasme generelt når man er helt avslappet. Noen kvinner er ikke avslappet ved sex og sliter derfor med å få orgasme.

Dere har et ferskt forhold og å spørre om analsex nå ville vært en stor fornærmelse, og nedverdigelse. Det er sånt man kan lufte når man har kjent hverandre lenge og er trygge på alle andre seksuelle områder.

De kvinnene som ikke har fått orgasme av sex har hatt dårlige partnere, eller klarer ikke slappe av. Å prøve å presse henne til en mer avansert, og unaturlig variant av sex når hun ikke engang kanskje er komfortabel med vanlig sex blir nesten et overgrep i mine øyne. Bruk tid på å bli kjent med kroppen hennes, og prøv variasjoner av teknikker for å stimulere hun vaginalt og på klitoris. Husk at ikke alle kvinner er like, så det som du har gjort på en annen kvinne som fikk hun til å komme, trenger ikke være nøkkelen på neste kvinne. Bruk gjerne vibrator på klitoris mens du penetrerer, eller fingrer hun, eller en dildovibrator i vagina mens du slikker hun eller fingrer klitten hennes- som sagt , bli kjent med kroppen hennes og hverandre! IKKE via analsex!

Anonymkode: 148e1...b85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt helt helt helt feil ende å begynne i! Å ha analsex er for de fleste kvinner smertefullt, og for noen til og med traumatisk i form at at de får et skammelig og skittent syn på kroppen sin og sex som lot seg bli med på noe sånt. Det er kun en liten knippe kvinner som nyter analsex.
Kvinner har ikke g punkt i rumpa så det er ingenting som tilsier at man lettere skulle fått orgasme av analsex enn vaginalsex, eneste jeg kan tenke meg kan være medvirkende i den sammenhengen er at for å ha analsex må man slappe fullstendig av i rumpemuskler og underliv og det er jo lettere å få orgasme generelt når man er helt avslappet. Noen kvinner er ikke avslappet ved sex og sliter derfor med å få orgasme.

Dere har et ferskt forhold og å spørre om analsex nå ville vært en stor fornærmelse, og nedverdigelse. Det er sånt man kan lufte når man har kjent hverandre lenge og er trygge på alle andre seksuelle områder.

De kvinnene som ikke har fått orgasme av sex har hatt dårlige partnere, eller klarer ikke slappe av. Å prøve å presse henne til en mer avansert, og unaturlig variant av sex når hun ikke engang kanskje er komfortabel med vanlig sex blir nesten et overgrep i mine øyne. Bruk tid på å bli kjent med kroppen hennes, og prøv variasjoner av teknikker for å stimulere hun vaginalt og på klitoris. Husk at ikke alle kvinner er like, så det som du har gjort på en annen kvinne som fikk hun til å komme, trenger ikke være nøkkelen på neste kvinne. Bruk gjerne vibrator på klitoris mens du penetrerer, eller fingrer hun, eller en dildovibrator i vagina mens du slikker hun eller fingrer klitten hennes- som sagt , bli kjent med kroppen hennes og hverandre! IKKE via analsex!

Anonymkode: 148e1...b85

Henne*

Anonymkode: f18d9...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at kvinner som har analsex får flere orgasmer, så har jeg en teori på hvorfor. Hvis kvinnen har analsex (og da regner jeg med at det menes de som jevnlig har det, ikke de som prøver for så å finne ut at de ikke liker det), er det antageligvis fordi hun tenner på det. Tenning = lettere orgasme. Pluss at kvinner som har analsex muligens kjenner kroppen sin godt og dermed vet de hva som skal til for å få orgasme.  

Du kan selvfølgelig lufte ideen om å ha analsex, men ikke forvent at dette gjør susen for henne. Vil hun ikke prøve, så la det være. Det funker bare hvis analsex er noe hun tenner ekstra på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan nok få det, men det er gutter som får flere og mye sterkere orgasme ved analsex på dem selv:)

Min FF får helt sjuke orgasmer når jeg tar han i rumpa med strapon. Han kommer oftest flere ganger og lager et h... spetakkel:PHihi

Anonymkode: 9df4b...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kan nok få det, men det er gutter som får flere og mye sterkere orgasme ved analsex på dem selv:)

Min FF får helt sjuke orgasmer når jeg tar han i rumpa med strapon. Han kommer oftest flere ganger og lager et h... spetakkel:PHihi

Anonymkode: 9df4b...ab3

Sant. Siden menn har prostata som blir stimulert ved analsex, mens kvinner ikke har noe tilsvarende, er det nok mye mer konstruktivt om ts er den som får noe i rumpa 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hver gang jeg har sex, og har aldri hatt analsex. Tror ikke det er rett sted å begynne altså. En kvinne må kjenne sin egen kropp og være trygg og komfortabel for å få orgasme. Ikke sikkert det hjelper det hjelper på tryggheten og komforten å stappe den inni bakluka. 

Anonymkode: aa9e3...edd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt helt helt helt feil ende å begynne i! Å ha analsex er for de fleste kvinner smertefullt, og for noen til og med traumatisk i form at at de får et skammelig og skittent syn på kroppen sin og sex som lot seg bli med på noe sånt. Det er kun en liten knippe kvinner som nyter analsex.
Kvinner har ikke g punkt i rumpa så det er ingenting som tilsier at man lettere skulle fått orgasme av analsex enn vaginalsex, eneste jeg kan tenke meg kan være medvirkende i den sammenhengen er at for å ha analsex må man slappe fullstendig av i rumpemuskler og underliv og det er jo lettere å få orgasme generelt når man er helt avslappet. Noen kvinner er ikke avslappet ved sex og sliter derfor med å få orgasme.

Dere har et ferskt forhold og å spørre om analsex nå ville vært en stor fornærmelse, og nedverdigelse. Det er sånt man kan lufte når man har kjent hverandre lenge og er trygge på alle andre seksuelle områder.

De kvinnene som ikke har fått orgasme av sex har hatt dårlige partnere, eller klarer ikke slappe av. Å prøve å presse henne til en mer avansert, og unaturlig variant av sex når hun ikke engang kanskje er komfortabel med vanlig sex blir nesten et overgrep i mine øyne. Bruk tid på å bli kjent med kroppen hennes, og prøv variasjoner av teknikker for å stimulere hun vaginalt og på klitoris. Husk at ikke alle kvinner er like, så det som du har gjort på en annen kvinne som fikk hun til å komme, trenger ikke være nøkkelen på neste kvinne. Bruk gjerne vibrator på klitoris mens du penetrerer, eller fingrer hun, eller en dildovibrator i vagina mens du slikker hun eller fingrer klitten hennes- som sagt , bli kjent med kroppen hennes og hverandre! IKKE via analsex!

Anonymkode: 148e1...b85

De fleste kvinner.... tror du bommer litt der. 

Analsex gir meg gode orgasmer, finnes ikke noe som helst fornærmende eller nedverdigende med dette om du går fram på riktig måte. God kommunikasjon er viktig. 

Analsex, fingring og vibrator er en super kombo, prøv dere fram og vær åpne med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller at det er slik at kvinner som har analsex i utgangspunktet er ganske seksuelt frigjort, og har en partner de stoler slik på at de kan eksperimentere utover det mest normale, uten hemninger og skam. Jeg tror ikke at analsex fører til bedre og enklere orgasmer, men at god sex, orgasmer, givende og omsorgsfull partner, tillit og trygghet fører til analsex. 

Anonymkode: 3e738...969

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer hver gang jeg har sex, og har aldri hatt analsex. Tror ikke det er rett sted å begynne altså. En kvinne må kjenne sin egen kropp og være trygg og komfortabel for å få orgasme. Ikke sikkert det hjelper det hjelper på tryggheten og komforten å stappe den inni bakluka. 

Anonymkode: aa9e3...edd

Enig. Jeg har heller aldri hatt analsex og har ingen problemer med å oppnå orgasme (opp til flere) med min partner. For meg er det viktigste at jeg er avslappet, trygg på partneren og har lyst. Om jeg blir fingret, slikket eller penetrert har lite å si.

Jeg tenker vel heller at for å nyte analsex må man være 100% avslappet og trygg på partneren, samt ha lyst til å ha analsex. Hvis man tror at dama blir mer spenstig og orgasmisk i senga ved å mase om analsex har man startet i fullstendig feil ende. Da blir det dårlig sex både analt og på andre måter.

Anonymkode: b1ea4...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos meg, analsex gir meg like lite som å bli puppe-pult. Det er gøy en gang i blant, men that's it. Vet noen kvinner sier at de får orgasme av analsex, men jeg er ikke en av de.

Men det som gjør det lettere for meg å få vaginal orgasme, er en eller flere klitorisorgasmer først, da blir jeg mer følsom og kommer lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, spektralkatt skrev:

Sant. Siden menn har prostata som blir stimulert ved analsex, mens kvinner ikke har noe tilsvarende, er det nok mye mer konstruktivt om ts er den som får noe i rumpa 😊

Helt sant, han skulle satt en rumpe plugg på seg selv, eller fått dama hans til å ta han med strapon, til han går fra vettet :PDet gjør nemlig min FF når han får orgasme når jeg tar han bak:P

Anonymkode: 9df4b...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...