Gå til innhold

Kanskje verdens dummeste barnevognspørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Håper det ble rett å lage tråd sånn, hvis det ikke ble det må noen bare flytte den altså!

Vi skal ha baby, og gleder oss veldig! Vi har kjøpt en veldig fin vogn (Emmaljunga) som er brukt, for vi har ikke råd til sånn kjemdedyr ny. Men siden den er brukt så er det ikke med bruksanvisning og dette er vårt første barn og vi har null erfaring med andre barn heller, så dette er en jungel :P

Det fulgte med tre trekk til vogna. Det ene er greit, det er regntrekk som skal gå over hele liksom, det skjønner jeg. Men så er det to andre som jeg ikke skjønner hva er :P

De går liksom bare over selve den bagen, også litt opp, og skal festes med noe knapper der oppe. Det ene er litt glatt, og det andre er ganske tykt. Og jeg skjønner ikke hva dem er til. Er det i stedet for sånn vognpose? Spurte mamma men hun hadde ikke sett sånne før, hun hadde bare dyne på meg. 

Sikkert kjempedumt spørsmål, men jeg skjønner ingenting :vetikke:

Anonymkode: 67c10...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ene korte er nok trekket til dypvognen. Greit å ha på om det blåser, eller yrer lett. :) Blir lunt og godt i vognen da. Er istede for vognteppe. Skjermer for vind. 

Det andre er en fotpose til sportsvogndelen. Man kan bruke det over vognpose, er jo vindtett, er og greit å ha det over teppe på våren om det blåser litt, og man har lagt vekk vinterpose. :) Er nesten som en slags beskyttelse, vindtett. 

Anonymkode: 75397...94e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vindtrekk. Det ene til bagen, det andre til sportsdelen(også kaldt fotpose). Regntrekket brukes til både bag og sportsdel. De erstatter ikke pose, det er de ikke tykke nok til.

Sjekk Emmaljunga sine sider, så ser du bilder av vogn med trekkene på.

Anonymkode: 56a82...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ene korte er nok trekket til dypvognen. Greit å ha på om det blåser, eller yrer lett. :) Blir lunt og godt i vognen da. Er istede for vognteppe. Skjermer for vind. 

Det andre er en fotpose til sportsvogndelen. Man kan bruke det over vognpose, er jo vindtett, er og greit å ha det over teppe på våren om det blåser litt, og man har lagt vekk vinterpose. :) Er nesten som en slags beskyttelse, vindtett. 

Anonymkode: 75397...94e

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok vindtrekk. Det ene til bagen, det andre til sportsdelen(også kaldt fotpose). Regntrekket brukes til både bag og sportsdel. De erstatter ikke pose, det er de ikke tykke nok til.

Sjekk Emmaljunga sine sider, så ser du bilder av vogn med trekkene på.

Anonymkode: 56a82...5e2

Takk dere!! Da er det tynne som er fotpose sikkert? 

 

31 minutter siden, Ayesh skrev:

Lykke til ☺

Tusen Takk! :hjerte: 

Anonymkode: 67c10...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/21/2018 den 6.53, AnonymBruker skrev:

 

Takk dere!! Da er det tynne som er fotpose sikkert? 

 

Tusen Takk! :hjerte: 

Anonymkode: 67c10...dfd

Ganske lett å se forskjell på de. google så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...