Gå til innhold

Hvordan liker du å ligge når du blir slikket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min slikka meg i går. Jeg lå på rygg og han pressa beina mine bakover mot hodet mitt mens han slikka. Det var sykt deilig! Hvordan liker dere å ligge når dere blir slikket?

Anonymkode: c240b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri blitt slikket, så vet dessverre ikke. Min mann er ikke så interresert i det:( Men vil tro det er herlig liggende på rygg eller liggende på siden - da kan man jo suge han i tillegg. Vinn-vinn😊

Anonymkode: 1930c...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er ikke så interresert i det

Anonymkode: 1930c...e54

Whaaat?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å ligge på ryggen, er mest behagelig for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ligge på siden mens jeg har beina opp mot magen, knærne er litt høyere enn hoftene, om det var forståelig 

Anonymkode: 446ba...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Whaaat?

Han har aldri prøvd, og ikke tatt iniativ til å ville. Men men, sexen er grei ellers.. Men skulle gjerne ha testet det ut. Tror det hadde vært herlig😍

Anonymkode: 1930c...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det må du dele her:fnise: Er du en mann som sitter å drar den mens du håper på svar? Er det ikke egne sider for sånt? hahahahaha patetisk

Anonymkode: 5ae43...9be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri blitt slikket, så vet dessverre ikke. Min mann er ikke så interresert i det:( Men vil tro det er herlig liggende på rygg eller liggende på siden - da kan man jo suge han i tillegg. Vinn-vinn😊

Anonymkode: 1930c...e54

Det var trist. Damene jeg har vært borti har gitt inntrykk av å like å bli slikket. Det merkes når de kommer. 

69 er en stilling som er verdt å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du beskriver liker jeg godt, da får han god tilgang til alt og viser samtidig litt mannekraft ved å holde aktivt tak og bruke "makt" mot bena mine, men jeg sliter med å komme i den stillingen, må ha bena liggende i vanlig rett-frem "slapp froskestilling" for å komme. Liker også å bli slikket stående mens han er på kne, eller mens jeg sitter med bena over skuldrene hans og ansiktet mot skrittet mitt, vi gjør ofte de variantene i dusjen før vi avslutter med rå fingring og knulling i dusjen :)

Anonymkode: b8977...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er best å sitte på huk mens han har et ben og en arm under hodet mitt. Da kan jeg slikke stortåa hans samtidig. 

Anonymkode: 682cf...42a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er best å sitte på huk mens han har et ben og en arm under hodet mitt. Da kan jeg slikke stortåa hans samtidig. 

Denne tror jeg faktisk du må tegne...

Anonymkode: 75a8d...5c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tror jeg faktisk du må tegne...

Anonymkode: 75a8d...5c8

Tror noen tuller litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å sitte på ansiktet (ikke i 69, men andre veien). Da kan jeg styre, tease og dominere. De beste orgasmene med en partner har jeg fått på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Liker best å sitte på ansiktet (ikke i 69, men andre veien). Da kan jeg styre, tease og dominere. De beste orgasmene med en partner har jeg fått på denne måten. 

Nå er jeg mann å liker denne stillingen selv, da det er deilig å se hvordan hun nyter det :sikle:

Anonymkode: 5032f...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...