Gå til innhold

Jersey Shore Family Vacation


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kikket litt på dette en kveld. Jeg husker jo den opprinnelige serien som gikk for noen år siden. 

Denne nye ser ut til å bli like vill som den gamle. Men er ikke disse folkene over tredve år gamle nå..? Mange av dem har barn også. Det er nesten så jeg tror at de spiller skuespill. De kan da ikke være sånn ennå? Helt utrolig! 

Anonymkode: 5c59c...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pauly D var 29 allerede da de begynte innspillingen av første sesong :ler: Jeg har ikke sett det nye enda, mest fordi jeg ikke tror at det kan være like bra som de originale, men kanskje jeg skal gi det en sjanse likevel!

Anonymkode: 7eab4...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket JS da det kom ut i 09. Synes Snooki var helt hysterisk 🙊 Men har lest Angelina (bitchen i sesong 1 og 2) skal gjøre en gjesteopptreden. Det kan bli interessant :P

Skal begynne å se på til uka tenkte jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pauly D var 29 allerede da de begynte innspillingen av første sesong :ler: Jeg har ikke sett det nye enda, mest fordi jeg ikke tror at det kan være like bra som de originale, men kanskje jeg skal gi det en sjanse likevel!

Anonymkode: 7eab4...88a

Pauly D er hot synes jeg 😍 han er også kjempe morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kikket litt på dette en kveld. Jeg husker jo den opprinnelige serien som gikk for noen år siden. 

Denne nye ser ut til å bli like vill som den gamle. Men er ikke disse folkene over tredve år gamle nå..? Mange av dem har barn også. Det er nesten så jeg tror at de spiller skuespill. De kan da ikke være sånn ennå? Helt utrolig! 

Anonymkode: 5c59c...df9

Så fordi de er over 30 år, så kan de aldri slå ut håret mer? Mike er helt edru og drikker ikke mer. Har man følgt litt med, så har alle roet seg betraktelig. De som har barn har sagt flere ganger de nesten aldri flyr på byen lenger. De har roet seg, så er jo gøy når gjengen kan samles igjen og slå ut håret :) Skjønner ikke hva som er så galt med det

Anonymkode: 0d506...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kanal er det på?

Anonymkode: 1235a...e88

Mtv vil jeg tro

Anonymkode: a8187...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har sett noen episoder og Ron er like douchbag. Har en gravid dame hjemme og er utro på byen. Sami er nok glad hun kvitt han 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...