Gå til innhold

Ditt ekte navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg heter Kristin. 

Men aldri under nick...

Anonymkode: 9f54e...baa

:fnise:

Anonymkode: 035d4...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er den eneste i Norge med mitt navn, så alle som kjenner meg hadde visst hvem jeg er.

Anonymkode: 3baf7...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ikke fremmed for å dele mitt fulle navn, men i dagens internettalder, med medfølgende troll og psykopater, så gjør jeg det i alle fall ikke her inne. Spesielt ikke siden jeg er den eneste i Norge med mitt navn, og sannsynligvis også den eneste i verden med den kombinasjonen av for-, mellom- og etternavn. Jeg har også delt mye som er dypt personlig, som mine nærmeste ikke vet, og jeg vil ikke at de skal vite disse detaljene.

Anonymkode: 15306...843

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Ja, for din del er det nok lurt å skjule identiteten. Du er jo temmelig frittalende, så det hender nok at folk føler seg tråkket på tærne. I tillegg er du ganske så utleverende på ymse områder, og det kan jo sette enkelte mannsgrisers fantasi i sving... :fnise:

(Altså, jeg synes du er direkte på en morsom måte, så jeg bare lufter litt tanker om hvorfor anonymitet kan være en god strategi for deg)...

Jeg forstår ikke helt hva du sikter til at jeg skulle være så utleverende på ymse områder som du kaller det. (Tenker du på den champagneepisoden jeg fortalte om? :ler:) Da betyr det vel sexrelatert. Jeg har vel meget sjelden nevnt noe om personlige erfaringer, i motsetning til ville historier av andre på seksualforumet, der alt er tillatt, jvf. moderators oppfordring om ha et åpent sinn.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg forstår ikke helt hva du sikter til at jeg skulle være så utleverende på ymse områder som du kaller det. Da betyr det vel sexrelatert. Jeg har vel meget sjelden nevnt noe om personlige erfaringer, i motsetning til ville historier av andre på seksualforumet, der alt er tillatt, jvf. moderators oppfordring om ha et åpent sinn.

Tja, den «gullskjede»-avsporingen i språk-forumet kan jo nevnes - det fiinnes nok kvinner der ute som har blitt stalket for mindre... :sjokkbla: Den gang protesterte du heller ikke på min bruk av ordet «utleverede»...

Også ved tidligere anledninger har jeg tenkt at du er svært lite blyg, ikke minst når seksualitet har vært tema. Men jeg måtte kanskje ha snoket en stund i profilen din for å finne konkrete eksempler... :fnise:

Med all respekt så får jeg en følelse av at du tar meg litt for seriøst akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Tja, den «gullskjede»-avsporingen i språk-forumet kan jo nevnes - det fiinnes nok kvinner der ute som har blitt stalket for mindre... :sjokkbla: Den gang protesterte du heller ikke på min bruk av ordet «utleverede»...

Også ved tidligere anledninger har jeg tenkt at du er svært lite blyg, ikke minst når seksualitet har vært tema. Men jeg måtte kanskje ha snoket en stund i profilen din for å finne konkrete eksempler... :fnise:

Med all respekt så får jeg en følelse av at du tar meg litt for seriøst akkurat nå ;)

Det hender vel det glipper for meg av og til. :) Men den gullskjedeuttalelsen var det en annen som brukte, og jeg korrigerte henne.

Ja ja,  live and let live. Man har ikke annen moro enn den man gjør med seg selv, som det heter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.4.2018 den 0.07, Arabella skrev:

Det hender vel det glipper for meg av og til. :) Men den gullskjedeuttalelsen var det en annen som brukte, og jeg korrigerte henne.

Ja ja,  live and let live. Man har ikke annen moro enn den man gjør med seg selv, som det heter. :)

"Man har ikke mer moro enn man lager selv" heter det.

Anonymkode: 035d4...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

"Man har ikke mer moro enn man lager selv" heter det.

Anonymkode: 035d4...14f

Det vet hun nok utmerket godt.

Anonymkode: 39f6a...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...