Gå til innhold

Er det dumt å kjøpe en jakke ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

til 2000kr når jeg holder på å slanke meg? Bruker M, men i det siste har de fleste av jakkene jeg har prøvd altfor små rundt brystene. Denne dyre jakken passer fint, men er redd for at den blir altfor stor etterhvert :( 

Jeg er 167 cm og veier 73kg, skal ned til 60-65 kg. Vil M bli veldig stort etterhvert? Jeg har aldri vært slank og brukt S i klær før. Jakken har knytebelte i midjen. 

Anonymkode: 3b5e0...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, alt kommer an på modellen på jakken og stoffet. Skal den sitte trangt eller løst? 

Dersom den skal sitte litt løst, passer over skuldrene og har knytting gjør det sikkert ingenting. 

 

Jeg bruker til vanlig xs og har noen jakker i m. Sitter fint, men det er veldig avhengig av fasong! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har bestemte planer om vektnedgang, bør du vente. Du bør nok slanke deg ferdig og finne trivselsvekten din før du går til innkjøp av et så dyrt plagg, ellers kan du risikere å kaste bort noen sure kroner.

Sett jakken på listen over belønninger du skal unne deg selv når du er ferdig slanket ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken er nok utsolgt da. Den skal sitte løst. Jeg må ha ny jakke nå da de jeg har er i størrelse xl-xxxl og er aaaltfor store. De fleste billige passer ikke rundt brystene. Har prøvd veldig mange, både i butikk og på nett. 

Anonymkode: 3b5e0...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt den. Siden den både har knytebelte og skal sitte løst er det jo ikke så farlig om den blir litt stor. Eventuelt kan du jo kjøpe den bittelitt trang så lenge den ikke er altfor trang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg er 167 og 60 kilo. Jeg har noen få jakker i S, de aller fleste i M, og jeg er verken særlig smal- eller bredskuldret, og gjennomsnittstørrelse på puppene. 

Anonymkode: 8c277...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen. Må jo kunne gå an å få en genser under jakka også ... 

Anonymkode: 3b5e0...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 160 og veier 50 kilo og foretrekker ofte jakker i M :) Vil jo ikke at de skal bli for trange, og vil gjerne kunne bruke genser under. Men som andre nevnte, tror ikke jeg ville betalt 2 000 for en enkel trenchcoat i bomull. Er ingenting i den som er verdt det.

Anonymkode: ea2e1...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig liker denne jakken så kjør på TS. Om problemet ditt med andre jakker er at de blir for trange over puppene så vil ikke dette problemet forsvinne selv om du går ned noen kilo til. Jeg er generelt en S, må ha M pga puppene og L fordi jeg har lange armer 🙈 Da kan du tenke deg at det er lett å finne klær 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Liker den veldig, ja. Jeg har mye klumperier rundt på ryggen, så målet rundt blir nok mindre etterhvert. 

Anonymkode: 3b5e0...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjøpt den i M, den er nok finere i en romsligere størrelse uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DEn var kjempefin den jakka. Hadde nok kjøpt den ja fordi kan bare stramme det knytebeltet. Jeg liker ofte jakker som er litt store jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 veier 57 kg og bruker M i jakker så tror du er safe med det selvom du slanker deg altså! 

Anonymkode: 773e8...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på bildet vil jeg bare si du finner finere trench coats enn den til godt under halve prisen altså! 

Anonymkode: 773e8...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her. Takk for mange svar! Jeg har ikke funnet en trench coat jeg liker bedre som passer rundt brystene. Å gå over størrelse M er uaktuelt. 

Anonymkode: 3b5e0...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...