Gå til innhold

Kari Traa. Størrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er størrelsene veldig forskjellige i de forskjellige kolleksjonene/modellene til Kari Traa? Jeg har en høyhalset overdel i Rose (det typiske Kari Traamønsteret alle har) og en i Stjernamønster. De er i medium, så når jeg bestilte en høyhalset Svalaoverdel og en annen høyhalset overdel i et annet mønster bestilte jeg de også i medium. De er myyye større og jeg svømmer i dem! :fnise: Skulle hatt small...men de var på 70% og er selvfølgelig utsolgt nå.

Andre som har samme erfaring? Veldig irriterende når man tror det er greit å kjøpe noe på nett fordi man vet størrelsen :sprettoy: Lurer på om det kan  være fabrikkfeil eller om størrelsene faktisk er så forskjellige.

Anonymkode: 0fa16...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Jeg bruker egentlig small, men måtte opp i medium på ullundertøyet, så for meg er de små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Catalina Culès said:

Jeg bruker egentlig small, men måtte opp i medium på ullundertøyet, så for meg er de små i størrelsen.

Jeg bruker også egentlig small og måtte opp i medium i rose- og stjernaundertøyet men burde altså hatt small i disse andre to modellene. Merkelige greier.

Anonymkode: 0fa16...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja stor forskjell ja.

Anonymkode: a47eb...5c8

Huff, så irriterende! 

Anonymkode: 0fa16...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har denne og vet hvordan de er i størrelsen? :) Den heter krøll.

kari-traa-womens-kroell-h-z-merino-base-

Anonymkode: 848aa...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har denne og vet hvordan de er i størrelsen? :) Den heter krøll.

kari-traa-womens-kroell-h-z-merino-base-

Anonymkode: 848aa...d03

Jeg har den og syns den er normal i str. Jeg har small i alt jeg har fra Kari Traa. Har Rose og Åkle i tillegg til denne. I Stormberg ullundertøy har jeg XS, men mye av det er stort i str. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Salka said:

Jeg har den og syns den er normal i str. Jeg har small i alt jeg har fra Kari Traa. Har Rose og Åkle i tillegg til denne. I Stormberg ullundertøy har jeg XS, men mye av det er stort i str. 

Takk for svar. Jeg har Rose i small, så hvis denne er like stor i størrelsen bestiller jeg den også i small :)

Anonymkode: 848aa...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg har Rose i small, så hvis denne er like stor i størrelsen bestiller jeg den også i small :)

Anonymkode: 848aa...d03

Bare hyggelig. :) jeg syns den er helt identisk i str som Rose rose og Åkle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...