Gå til innhold

Orgasme i søvne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orgasme i søvne - flere som har opplevd det?

 

Har hatt det en del ganger(dame) og klager ikke altså ;) men lurer på hvor vanlig dette er? Hvorfor skjer det? 

Anonymkode: 7e965...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skjedd et par ganger i livet, men ikke mange ganger. Kun om jeg virkelig "trenger" det :fnise: altså om det er gått litt for lang tid siden jeg tok hånd om det :fnise:

Anonymkode: 317b1...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender innimellom, opplevde det en god del da jeg var tenåring, og det hender av og til nå i voksen alder. Tror nok det er ganske vanlig, men det er nok også veldig individuelt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det hender vel omtren en gang i uken eller annenhver uke ca... med jevne mellomrom ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt sykt - bare få orgame uten å gjøre noe for det liksom :fnise:

Anonymkode: 7e965...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er litt sykt - bare få orgame uten å gjøre noe for det liksom :fnise:

Anonymkode: 7e965...f3a

Deilig da!

Anonymkode: 8cca5...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er litt sykt - bare få orgame uten å gjøre noe for det liksom :fnise:

Anonymkode: 7e965...f3a

Sant, det skal jo ellers litt til i våken tilstand, men med et par ukers tørke, og en heftig drøm, kan alt skje. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som ikke får orgasme uten kraftig stimuli i våken tilstand, opplever stadig vekk orgasme i søvne. Merkelig nok. 

Anonymkode: 0075d...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har skjedd noen ganger! Har våknet mens jeg fikk orgasme i en drøm, og fortsatt hatt orgasme i våken tilstand. Helt merkelig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, s0la skrev:

Ja det har skjedd noen ganger! Har våknet mens jeg fikk orgasme i en drøm, og fortsatt hatt orgasme i våken tilstand. Helt merkelig... :fnise:

Samme her, helt merkelig:fnise:

Anonymkode: a6107...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...