Gå til innhold

Hvor lenge vente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

med å date igjen etter et brudd? Det var jeg som slo opp, og det er vel snart en mnd siden. Jeg er helt over han nå, vi forsøkte lenge, så dette var rett valg. Vi var sammen i 3 år, og selv om vi kranglet på slutten så skiltes vi som venner. Men kommer ikke til å ha kontakt med hverandre fremover. Jeg er i 30-årene og vil ut på markedet igjen, kan liksom ikke vente i en evighet lenger. Men vil ta hensyn og ikke virke ufølsom mot han, hvis han skulle finne det ut. Samtidig tenker jeg at han antagelig nettdater igjen selv hvis han skulle se at jeg gjør det. Noen regler eller meninger rundt dette? Vil jo komme meg videre med livet mitt, men ikke tråkke på noen, ønsker ikke å såre eksen selv om han er en eks nå. Skal også sies at jeg gav han en sjanse til, sa at vi kunne jobbe med problemene våre, men det ville han ikke. Så da konkluderer jeg jo med at han ikke ville ha meg lenger han heller. Er det greit å melde meg på nettdating nå da? ☺️

Anonymkode: 3272c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare å kjøre på? 😜

-ts

Anonymkode: 3272c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen? Er litt redd for å gjøre noe feil, er ikke så dreven på dette 😕

-ts

Anonymkode: 3272c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du selv føler deg klar er det bare å date det! :) Han har jo ingenting med ditt privatliv å gjøre uansett og det er jo ikke som at så fort man dater noen et par ganger skal flashe med det på Facebook eller lignende med en gang uansett

Anonymkode: c168d...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du selv føler deg klar er det bare å date det! :) Han har jo ingenting med ditt privatliv å gjøre uansett og det er jo ikke som at så fort man dater noen et par ganger skal flashe med det på Facebook eller lignende med en gang uansett

Anonymkode: c168d...e92

Takk 🙂 Var bare redd for at det var for tidlig eller noe, men da vet jeg det 👍🏻

Ts

Anonymkode: 3272c...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...