Gå til innhold

Hva er Norge elsker med Charter-Svein??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.4.2018 den 14.28, Minnie23 skrev:

Haha, husker siste sesong av Charterfeber. En rar skrulle fra Nord skulle være Svein sitt reisefølge. (Vant en konkurranse) og han var så ille at det virket som selv Svein ble flau over han :hoho: Når Svein blir flau over noen, ja da er det ille.

Gud Ja, han Gunnar (tror han het det) var jo helt gæren. Svein var hans største helt :skratte: "du e jo helten min" Svein bare "eh ja"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

For det første så er han ikke c-kjendis.  Han er a-kjendis.  ALLE i Norge vet hvem han er og jeg tipper han  håver inn fine summer ved å bli booket inn til  diverse eventer. 

Jeg har ikke mye til overs for han, hovedsaklig fordi jeg syns han virker litt kort.  Jeg liker intelligente menn.  Det jeg liker best ved ham er latteren, den er fantastisk!

Han er ikke A-kjendis. Det vet du like godt som resten av Norge.

A-kjendiser er folk som Petter Stordalen, John Carew, Thomas Gjertsen, Liv Ullmann osv.

Svein er og forblir en c-kjendis.

Anonymkode: 3e94c...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke A-kjendis. Det vet du like godt som resten av Norge.

A-kjendiser er folk som Petter Stordalen, John Carew, Thomas Gjertsen, Liv Ullmann osv.

Svein er og forblir en c-kjendis.

Anonymkode: 3e94c...f83

Samma det, han er utgått på dato for leeenge siden. Bare jeg slipper å se burugla Cherter-Hilde. Da spyr jeg.

Anonymkode: 4e064...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg så Svein var i en episode i Alt for Norge da han skulle være vert for en gruppe norskamerikanere på Gran Canaria . Flaut!! Lurer på hva de tenkte... Slike typer er slitsomme.:sprettoy:

Anonymkode: 53947...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om han, så jeg vet hvem han er, men jeg har aldri sett et program han har vært i, så aner ikke hva slags type han er.

Anonymkode: 06ce0...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenixs
På 20.4.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Hvilken rolle spilte han der?? 

Anonymkode: 47182...0bb

Bingovert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Hva er ditt forhold til Svein? 

Del gjerne ditt Charter-Svein-favorittminne her :alice:

Hilsen C, som vurderer å ta mastergrad i fenomenet Charter-Svein. Anonymkode: 47182...0bb

Så det du egentlig gjør her er å tilforlatelig samle inn info om hva folk syns, så du kan bruke dette i din master?
Det er ikke lov i følge reglementet. Ikke denne gangen heller for å si det slik, selv om du later som at det er smalltalk.

Anonymkode: c843e...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den første sesongen av Charterfeber, den var så genuin! Og Svein er en stor del av grunnen til at den sesongen bare var hysterisk morsom og artig å se på. Men er enig i at han kan bli for mye, det er greit å dele det opp i små porsjoner.

Anonymkode: 6484b...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Svein😍 han har sjarm til tusen og en herlig latter. Finnes ikke et vondt bein i han. Men mye energi som han burde få utløp for i skog og mark, kanskje🙊

Anonymkode: 65015...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel morsom på samme måte som at alle har en litt eksentrisk onkel som alltid blir litt for gladfull og høylytt. Sånn, det er litt pinlig å se på, men han gjør jo ikke noe galt med det og koser seg jo bare, så ingen sier noe men veksler blikk og fniser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Ser for meg at det kan bli litt mye Svein til tider hvis man omgås han ofte, men ærlig talt så synes jeg at fyren er underholdene. Vi har bruk for mennesker som ikke tar seg selv så høytidelig og skaper litt humørfylt stemning. På bunnen og bak alt tullet, virker han som en kjernekar. Det er bra at vi har et mangfold av personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...