Gå til innhold

Hva er Norge elsker med Charter-Svein??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser han er på Camp Kulinaris for tiden. Tok meg selv i å reflektere over hva som gjør at en lettrørt bajas på noenogfemti, på absurd vis fortsatt holder seg relevant. Først kjent gjennom Charterfeber og deretter har han holdt C-kjendisstatusen varm ved å takke ja til alle mulige produksjoner han inviteres til. 

Men.. Har han blitt en slags riksmaskott, som vi elsker og hater på samme tid? Hva består sjarmen hans i? 

For min del har jeg en viss sympati med fyren, han virker hjertevarm og han lar seg lett bevege. Samtidig er han såpass koko at man noen ganger blir oppgitt, andre ganger må man humre og riste på hodet over han.. Jeg innrømmer at jeg gapskrattet da han var på Ylvis-show og prøvde VR-briller med en helvetes berg-og-dalbane.. Det var faktisk episk. 

Hva er ditt forhold til Svein? 

Del gjerne ditt Charter-Svein-favorittminne her :alice:

Hilsen C, som vurderer å ta mastergrad i fenomenet Charter-Svein. 

Anonymkode: 47182...0bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For svingende, jeg glemte et "det" i overskriften.. Innser at den fikk en litt annen, lettere suspekt betydning nå... 

Anonymkode: 47182...0bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For svingende, jeg glemte et "det" i overskriften.. Innser at den fikk en litt annen, lettere suspekt betydning nå... 

Anonymkode: 47182...0bb

Trodde det var et nytt tv-pogram ;) "Norge elsker med Charter-Svein". 

Men har du lagt merke til at de sier SHARTER? "Sharter" har en ganske annen betydning enn "charter". Bare for å nevne det. 

Tror ikke så mange er fans av ham egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han var too much. Så alltid slått av TV når han og  charterHilde vises. Sikkert gode snille mennesker. Men ALT for mye.

Anonymkode: e450a...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er morsom på tv, men i små porsjoner. Og selv om han er aldri så følsom og sårbar så ville jeg ikke "hatt han i hus" eller som nabo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenixs

Liker han ikke, og da han dukket opp på Hotell Cæsar var det nesten sånn at jeg sluttet å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte han godt i de første sesongene av Charterfeber. Synes han var en artig skrue. Helt crazy :P Men han blir fryktelig mye i lengden og virker til tider fryktelig slitsom å være med. Finnes nok ikke noe vondt i han, men kan bli to much.

Er ikke han tørrlagt alkoholiker? Eller tar jeg helt feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Neinøff skrev:

Trodde det var et nytt tv-pogram ;) "Norge elsker med Charter-Svein". 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke greien. Dessuten tror jeg han er en dårlig far som barna er flau over. Jeg hadde hvertfall dødd av skam om han var faren min. Noe så flaut.

Anonymkode: 49d6b...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke greien. Dessuten tror jeg han er en dårlig far som barna er flau over. Jeg hadde hvertfall dødd av skam om han var faren min. Noe så flaut.

Anonymkode: 49d6b...b91

Hvorfor er han en dårlig far?

Endret av Christy89
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han er slitsom jeg. Og så får jeg litt vondt av ham siden det nok helt sikkert ikke er det han ønsker å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fenixs skrev:

Liker han ikke, og da han dukket opp på Hotell Cæsar var det nesten sånn at jeg sluttet å se på det.

Hvilken rolle spilte han der?? 

Anonymkode: 47182...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein er vel typen som burde ta ADHD medisinen sin hver dag. For min del er han bare jævlig irriterende å se på.

Latteren hans gir meg eksem og jeg fatter ikke at et mannfolk kan være så forbanna klønete. 

Nei takk, ellers takk er min mening om han!

Anonymkode: 3e94c...f83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke greien. Dessuten tror jeg han er en dårlig far som barna er flau over. Jeg hadde hvertfall dødd av skam om han var faren min. Noe så flaut.

Anonymkode: 49d6b...b91

Dette synes jeg var over kanten stygge ting å skrive.

Anonymkode: 0c8fc...dc1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, husker siste sesong av Charterfeber. En rar skrulle fra Nord skulle være Svein sitt reisefølge. (Vant en konkurranse) og han var så ille at det virket som selv Svein ble flau over han :hoho: Når Svein blir flau over noen, ja da er det ille.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke greien. Dessuten tror jeg han er en dårlig far som barna er flau over. Jeg hadde hvertfall dødd av skam om han var faren min. Noe så flaut.

Anonymkode: 49d6b...b91

For en drøy kommentarer. Skjerpings!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker den mannen. Noen av mine favorittøyeblikk var når ha var med på Ylvis-programmet og hadde på seg VR-briller. 

Ellers elsket jeg han i fire stjernes middag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er han ikke c-kjendis.  Han er a-kjendis.  ALLE i Norge vet hvem han er og jeg tipper han  håver inn fine summer ved å bli booket inn til  diverse eventer. 

Jeg har ikke mye til overs for han, hovedsaklig fordi jeg syns han virker litt kort.  Jeg liker intelligente menn.  Det jeg liker best ved ham er latteren, den er fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han virker som en herlig fyr og liker folk som tør å være og by på seg selv.
PS: Jeg håper noen TV-folk snapper opp ideen "Norge elsker med Charter-Svein" :fnise:

Anonymkode: d9640...de4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert en snill og hyggelig fyr, men han blir for mye for meg. Jeg syns det er slitsomt med sånne hypre folk som er høyt og lavt hele tiden. Syns han er ekstremt Harry og, men det er jo imaget hans. Han spiller på å være Harry og det er det han tjener penger på. Jeg har ikke sett charterfeber, men jeg ble flau over han i 4 stjerners middag selv om jeg lo masse og. Han er en artig skrue -  i små doser.   

Å påstå at han er en dårlig far var faen meg stygt gjort! At han er hyper og litt for mye gjør han ikke til en dårlig far. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...