Gå til innhold

noen spørsmål om sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjønn?

Kvinne

alder?

21

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

Har mange jeg liker. Favorittene er nok vanlig doggy og misjonær + når han løfter meg mage mot mage.

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

tidligere i dag, har hormonspiral

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

Ja, både før og under selve penetrasjonen 

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

Jeg er en av de heldige som har veldig lett for å få orgasme, så det kommer nesten litt på det samme. Men det går enklere for meg i de stillingene han gjør mest av jobben - hjelper å ikke konsentrere seg for mye om andre ting

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Tror Max jeg har vært på litt over en time. Men jeg er faktisk ingen fan av så langvarig sex, mye av spenningen går ut av kroppen og tankene mine begynner å vandre. Da har jeg heller sex mange ganger i løpet av dagen.

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

Gjerne 2-4 stillinger, men blir det mange fler iløpet av en økt synes jeg det blir litt mye stress. Liker ikke å avbryte under nytelsen for å skifte stilling for ofte.

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

Nei, ingen av oss liker tungekyss, så det gjør vi egentlig aldri.

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

Merker det på lyd, kroppsbevegelser og ansiktsuttrykk. Å oppleve at han kommer er egentlig det beste med sexen, ofte til og med bedre enn egen orgasme. Blir litt ekstra tilfreds da.

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

Kommer på det samme.

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Hm, godt? Og noen ganger litt vondt. Umulig å beskrive uten å skrive en hel bok.

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

Samme som over

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

Ja og ja, lyd tenner meg

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen:

Den funker så absolutt. Kommer egentlig helt an på humøret mitt hva slags stilling jeg foretrekker.

sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.4.2018 den 21.42, jente 93 skrev:

Og sæd renner litt ut med en gang hvis jeg ligger rett, og ganske mye når jeg reiser meg. Liker å ha noe å tørke det vekk med med en gang han er ferdig,spesielt hvis jeg ikke er ferdig enda. Det blir liggende litt inne i skjeden etterpå likevel, og renner litt ut av jenta neste morgen feks hvia dere sover rett etterpå. Synes sæd har en litt ekkel lukt hvis det har vært inni meg hele natta. :)

Er du bisexuel? Please si ja

Anonymkode: 2e20f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du bisexuel? Please si ja

Anonymkode: 2e20f...9b6

Ja hvordan det?😊

Endret av jente 93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

kjønn?

alder?

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

Ja på alt.

Anonymkode: 248e0...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønn? Kvinne

alder? 22

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor? Cowgirl (fordi jeg får sett mannen, og det føles godt) eller å bli tatt bakfra inntil en vegg (fordi det er godt og sexy). :fnise: 

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du? I går. P-piller som jeg har gått på å 3-4 år og er trygge.

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte? Nope, men var bedre enn orgasme. Faktisk en av de bedre sexopplevelsene jeg har hatt på lenge...

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da? Reverse cowgirl (lett å ta på seg selv, og man får penis på riktig plass også). 

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer?? Ja, over flere runder. Klarte ikke å stoppe å ta på hverandre. Fantastisk natt! 

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger? Ikke bare en stilling, men flere av de samme som vi VET er fantastisk gode. Vi endrer stillinger underveis, men noen ganger er det bare en - hvis han kommer fort. Så prøves det nye nå og da.

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex? Hver eneste gang.

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det? JA, og det er godt.

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg? Alle er gode, for å være ærlig.

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)? Godt. Har ikke så mye bedre forklaring på det... Når penis treffer enkelte punkter er det ekstra godt, og det kiler på en måte i kroppen.

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner? Umulig å forklare ordentlig egentlig.

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme? Ja. Kommer uten at jeg tenker over det. Ikke noe hyling og høye lyder, men naturlige lyder man lager når man synes noe er godt. Det kommer når det er godt.

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: Ja, men er ikke favoritten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

kjønn? 

Kvinne.

alder?

33.

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

Min favoritt er cowgirl. Føles fantastisk, er som ei treningsøkt og den eneste måten jeg til nå klarer å komme vaginalt.

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

Nå er samboer vekkreist, så sist var for fem dager siden. Vi bruker ikke prevensjon.

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

Ja, han fingret og stimulerte g-punktet. Dette var etter han kom, han klarte ikke å holde tilbake.

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

Jeg får som regel orgasme under sex. Enten ved at jeg rir, eller at han eller jeg fingrer, helst samtidig som han er inni meg. Jeg klarer ikke å komme når han slikker, blir for lite/feil stimuli.

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Nei. Men har hatt sex opptil fire ganger på en dag, dette var helt i begynnelsen av forholdet når det gikk ei stund mellom hver gang vi så hverandre.

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

Vi skifter stillinger når vi føler for det, men tror begges favoritt er misjonæren. Da kan man kysse og se hverandre i øynene samtidig som begge opplever nytelse. Når jeg vil komme skifter jeg ofte til cowgirl, og han liker å komme doggystyle. 

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

Ja, hele tiden. Elsker å kysse...

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

Som regel så kjenner jeg det ikke, er rimelig vått fra før av når han kommer. 

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

Er det opp til meg så må det bli misjonæren, jeg liker å bevege meg i takt med han, og klemme rundt penis (noe han liker ekstra godt og får han til å komme fortere.) 

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Det er vanskelig å forklare. Men det er en god følelse om man er våt og klar. Er man tørr så gjør det bare vondt om han prøver å trenge inn. Hvis vi har brukt god tid på forspillet, han har slikket meg, gjerne brukt fingrene både inni og utenpå, så føles det helt fantastisk når han trenger inn sakte. 

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

Det er veldig deilig. Ulike stillinger stimulerer på ulik måte. Jeg kunne nok klart å komme vaginalt men han holder ikke ut så lenge. Når det begynner å bli skikkelig godt for meg så stopper han opp og tar pause så han skal vare lenger. 

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme? 

Lager ikke så mye lyd under samleiet, sier kanskje noen ord her og der, stønner litt, småler litt...når jeg nærmer meg orgasmen blir jeg mer høylydt, faktisk så har kjæresten lagt handa over munnen min ved to-tre anledninger når det ikke har passet seg i forhold til andre folk i hus, etc. 

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: Ja, den stillingen er digg, spesielt hvis jeg kan fingre samtidig.

sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Anonymkode: b6dd7...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, jente 93 skrev:

Ja hvordan det?😊

Bare fulgt litt med på forumet her, og du høres om sin min type jente 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 2e20f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f... er det for slags runketråd egentlig???

Jeg ville aldri svart på alle de private spørsmålene, for at en weirdo skal sitte og runke til det etterpå!!

Anonymkode: 87a03...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fulgt litt med på forumet her, og du høres om sin min type jente 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 2e20f...9b6

Det gjorde dagen min 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, jente 93 skrev:

Det gjorde dagen min 😘

Det er jeg glad for😚

Anonymkode: 2e20f...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 20.4.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

kjønn? Dame

alder? 34

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor? Sittende riding. Da blir min klitoris stimulert mot hans kropp.

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du? Søndag. Hormonspiral 

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte? Ja. Under samleie. Penetrering og vibrator kombinert er alltid en vinner.

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

Samme som jeg har svart over. Ev kombi anal og klitorisstimulering.

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Nei. Liker fort og hardt. Men rekorden er 12 ganger på en dag. 

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger? Prøver alt mulig.

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex? Ikke alltid 

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det? Merker han rykker til men ikke selve spruten 

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg? Samma det vel

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)? Sikkert forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg er det litt vondt først siden han er stor men så deilig 

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner? Samme svar som over 

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme? Jepp.

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif Tja 

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Anonymkode: 21999...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønn? kvinne

alder? 21

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor? doggy eller på siden

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du? 2 dager siden, kondom

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte? ja, før og under

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da? helst på siden med en vibrator

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer?? ja

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger? ulike stillinger

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex? ja

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det? ja og ja

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg? det er egt det samme

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)? litt vanskelig å forklare, jeg får alltid litt vondt i starten uansett hvor kåt jeg er da jeg er ganske trang, men det går seg til ganske fort og så blir det deilig

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner? veit ikke helt hvordan jeg skal svare på dette haha

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme? ja og ja

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif - får ikke åpnet 

 

Anonymkode: ceccc...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/20/2018 at 11:58 AM, AnonymBruker said:

kjønn? Kvinne

alder? 30

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor? Misjonæren

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

For noen dager siden, ingen prevensjon da jeg er i er forhold med en annen kvinne

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?
Ja, ved oralsex

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

En der hun ligger med ansiktet trykt ned i musa mi. Kommer ikke av bare samleie/penetrering

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Ja, omtrent hver gang varer i flere timer

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

Varierer stort sett en del

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

Hver gang

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

Siden vi er kvinner - nei

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?
Deilig

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

Ja

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Anonymkode: 6c4f0...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...