Gå til innhold

noen spørsmål om sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kjønn?

alder?

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tilleggsspørsmål: hvis dere har sex i misjonærstillingen, ligger du bare helt flatt og passivt eller beveger du underlivet også?

hender det at dere tar en dusj før sex?

er det sant at klitoris trekker seg tilbake under huden før orgasme? merker du at det skjer??

Anonymkode: 3e24a...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke svare på alle spørsmålene, men ang den stillingen så er den midt på treet. Bedre med pute under rumpa da for å treffe bedre

Anonymkode: 60f6d...347

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda et spørsmål:

renner sæden ut med en gang etter at mannen har trukket seg ut eller renner det ut når du reiser deg for å gå f. eks på toalettet??

Anonymkode: 3e24a...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner når jeg reiser meg 

Anonymkode: 60f6d...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! All those questions.... That’s what we call totally OVERKILL! 

Anonymkode: d576c...6fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å svare på så mye? Og hvilken nytte har det?

Anonymkode: 0fbae...a33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg synes at sex er noe vi skal mene mindre om og praktisere mer.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjønn?

Kvinne

alder?

28

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

CAT position fordi den stimulerer både klitt og G punkt og liggende skje på siden bakfra

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

Noen dager siden med kjæresten. Bruker kondom som regel.

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

Ja, flere ganger under samleie der han eller jeg samtidig stimulerte klitt, og av slikking og fingring

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

Det er ikke bare en stilling, variasjon er viktig. Slikking til jeg peaker så bli knullet. Oftest er det stillinger som gir tilgang til å gni på klitt samtidig, som varianter av misjonær, gnikkeriding, og doggy

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Ja det må til en gang i blandt i mitt sexliv 

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

Forskjellige såklart. Samme stilling heeele veien er zzzz 

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

Alltid, såklart!!

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

Nei ikke nødvendigvis, gjør ingenting med kondom, søl uten og ikke noe jeg tenner på nei

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

Vet ikke, med kondom spiller det ingen rolle men foretrekker at vi kommer samtidig 

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Spørs helt på penisstørrelse, rytme og type bevegelser. Med noen er det ikke så veldig big deal, mer tidsfordriv enn noe jeg virkelig elsker, mens med andre er det veldig godt 

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

Samme svar som over 

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

Ja, og ja

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

Ja men ikke mer enn et par minutter før vi bytter til en stilling man kan stimulere klitt i igjen

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Anonymkode: 6e5a5...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

tilleggsspørsmål: hvis dere har sex i misjonærstillingen, ligger du bare helt flatt og passivt eller beveger du underlivet også?

Kommer helt an på hvor godt det er. Som regel stille, for det kan fort ødelegge rytmen om jeg også skal bevege 

hender det at dere tar en dusj før sex?

Oftere etter sex men det hender sikker før ja også helt tilfeldig

er det sant at klitoris trekker seg tilbake under huden før orgasme? merker du at det skjer??

Tror ikke den trekker seg tilbake under huden nei, den blir mer fremtredende og oppsvulmet jo kåtere man er. 

Anonymkode: 3e24a...1ec

Hvor er gavekortet mitt for å ha svart på spørreundersøkelsen din? :)

Til andre her: tydelig at dette er en uten erfaring som vil lære og forberede seg så like greit å svare enn å la ungdommen være helt grønne

Anonymkode: 6e5a5...6ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renner med en gang han trekker seg ut.

Ikke opplevd dette tidligere med andre.

Anonymkode: c639e...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjønn? Kinne

alder? 35

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

- Bakfra. Fordi han tenner noe enormt på den stillingen, det er deilig og hendene hans er over alt.

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

- I går kveld. Ingen prevensjon.

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

- Fikk ikke orgasme. Det var en kjappis for å lette på trykket hans.

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

- På rygg, og han fingrer meg.

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

- Nei.

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

- Bytter mellom ulike varianter.

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

- ja.

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

- JA. Elsker å kjenne han komme i meg eller på meg. Er han i kjenner jeg det blir fullt, og kjenner rykninger/pulsering. Tenner veldig på å bli sprutet på også.

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg? 

- Det spiller liten rolle.

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

- Hvis jeg er klar, så er det deilig. Litt ubehagelig hvis jeg ikke er våt nok. Men det går seg til etter noen få inn/ut. Jeg er litt trang, så liker best når det ikke er for stort. Da blir det litt smertefullt.

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

- Deilig. 

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

- Ja. Litt smålyder, stønning og så klamrer jeg meg fast før jeg når toppen(e).

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

JA. En av mine favoritter.

- det renner ut rett etter. Enten når jeg ligger i sengen, eller når jeg går. Kjenner gjerne lukt av sæd i trusen senere samme dag eller dagen etter (Hvis jeg blir liggende i sengen og ikke går på badet), så blir nok ikke kvitt alt med en gang.

 

Anonymkode: e7f55...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjønn?

Jente

alder?

24

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor?

På alle fire, det føles veldig intenst når han tar meg hardt bakfra. Det er litt vondt fordi den føles stor sånn, men hvia jeg leker med klitten samtidig er det bare deilig. Pluss at han er veldig glad i rumpa mi, og jeg liker såklart at han blir kåt av å ha den tilgjengelig. 😊

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du?

To dager siden, har hatt hormonspiral i 1 år, før det brukte jeg bare kondomer i 1 år etter å ha slutta på p-pillen.

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte?

Fikk orgasme av å fingre meg selv etterpå, synes det er veldig vanskelig å komme på andre måter enn én bestemt måte å fingre på. Synes det er veldig frustrerende, men synes sex er deilig og liker jo også at jeg kan holde på veldig lenge.

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

Har bare klart det én gang, i misjonær liggende på ryggen med en pute under med så rumpa kommer litt opp, og at han gikk veldig sakte ut og inn,og pressa seg oppover mot magen min da han var inne, i en liten bøy liksom.

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer??

Ja, har hatt sex hele dagen flere ganger, aller mest i starten av forholdet. Hvis jeg er hjemme alene og har gledet meg til det kan jeg fingre hele dagen, eller hvertfall sånn 6 timer i strekk. 😊

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger?

Bytte på! Hvis jeg er sykt kåt hender det jeg går rett på favorittstillinga.

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex?

Ja, men ikke alltid

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

Ja og ja.

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

Det spiller ingen rolle, men jeg liker hvis han er smooth og henter et håndkle eller noe og legger under meg med en gang :)

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Det er vanskelig å beskrive, men det føles som å bli fyllt opp, og at det er sensitivt og godt dypt inne i meg.

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

Samme som over, blir fyllt opp, liker følelsen av å bli tatt,men jeg liker også å ri, bestemme tempo og bevegelse og alt sånn jeg liker det best.

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme?

Ja, jeg stønner mye og litt høyt. Klarer ikke å være stille hvia det er veldig godt. Hvis det er en svak orgasme blir jeg bare sjelven og trekker meg sammen, prøver å gjemme meg inne i kroppen hans hvis han ligger over meg liksom. Hvis jeg får en litt kraftigere orgasme stønner jeg rett dør og helt til jeg er ferdig, da blir det veldig lyst og litt sårt på en måte.

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

Jeg liker generelt når han går inn i meg bakfra, så liker den godt. Kan også være doggy, opp mot veggen osv. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sæd renner litt ut med en gang hvis jeg ligger rett, og ganske mye når jeg reiser meg. Liker å ha noe å tørke det vekk med med en gang han er ferdig,spesielt hvis jeg ikke er ferdig enda. Det blir liggende litt inne i skjeden etterpå likevel, og renner litt ut av jenta neste morgen feks hvia dere sover rett etterpå. Synes sæd har en litt ekkel lukt hvis det har vært inni meg hele natta. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjønn? Mann

alder? 42

Hvilken sexstilling liker du best og hvorfor? 69, liker utsikten  

Når var det sist du hadde sex? hvilket prevensjonsmiddel brukte du? I ettermiddag, hun bruker spiral

Fikk du orgasme? Skjedde det under samleie eller på en annen måte? Ja, under samleiet  

hvis du er kvinne og vil ha orgasme under samleie: hvilken sexstilling vil du velge da?

har du noen gang hatt sex som varer hele natten eller hele dagen eller i mange timer?? Ja

samme sexstilling hele tiden under sex eller prøver dere forskjellige sexstillinger? Variasjon er gull

tungekysser dere hverandre noen ganger under sex? Selvsagt

kjenner du når mannen kommer i deg? liker du det?

hvilken sexstilling vil du være i når mannen kommer i deg?

hvordan føles det for kvinner å bli penetrert(vaginalt)?

Hvordan føles selve samleiet(det å ha penis inni seg) for kvinner?

lager du lyd under samleie? Lager du lyd når du får orgasme? Lite lyd

hvis du er kvinne: liker du denne stillingen: sex-positions-speed-bump.gif

 

Anonymkode: 3e24a...1ec

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...