Gå til innhold

Kle seg ut som Hitler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innlegget er ryddet for avsporinger.

 

Men jeg forstår faktisk ikke hvorfor det å kle seg ut som Hitler skal være så feil. Fyren var jo en tulling (om enn begavet, på sitt vis), og Chaplin har allerede parodiert ham.

Så hvorfor er det ille?

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bursdagen hans er 20. april.

Anonymkode: d39b0...2be

Ja, og det er i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg heller ut som Einar Gerhardsen, han drepte bare noen og tjue. I fredstid.

Anonymkode: 3d0a6...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kledde seg som Hitler for en photoshoot en gang. Grøsser av tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært et morsomt antrekk, men du bør nok se klientellet der du skal an. Er de like nærtagende som en del her inne kan det nok fort bli en kjip kveld, full av lettkrenkede og sure mennesker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Gladius Veritatis skrev:

Gamle Adolf har forresten bursdag idag

Jepp!  129 år i dag! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite

Det er over 70 år siden Adolf Hitler, begynner å nærme seg et århundre. Om noen blir fornærmet over at du kler deg ut som Adolf Hitler på Halloween, så er det fordi de ønsker noe trygt å være fornærmet over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ønsker å kle meg ut som Adolf Hitler på Halloween i år. Har faktisk lest at noen mener dette ikke er innafor, selv bare som et kostyme. Hva mener dere? Ønsker gode argumenter, ikke tøys

Anonymkode: d39b0...2be

Spar ideen din til du skal på bad taste-party; tror det passer bedre der.

9 minutter siden, herzeleid said:

Synes det hadde vært et morsomt antrekk, men du bør nok se klientellet der du skal an. Er de like nærtagende som en del her inne kan det nok fort bli en kjip kveld, full av lettkrenkede og sure mennesker. 

Huff ja, sånn som jødisk-  eller sigøynerættede. Kan jo ikke la slike snowflakes ødelegge stemninga, kan vi vel? :sarkasme:

Anonymkode: 8eb95...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff ja, sånn som jødisk-  eller sigøynerættede. Kan jo ikke la slike snowflakes ødelegge stemninga, kan vi vel? :sarkasme:

Anonymkode: 8eb95...9c5

Tøft av deg å skyve andre folkegrupper foran deg :sove:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Halloween er jo dagen man skal kle seg ut som et monster, og Hitler var jo et monster, så på den måten passer det. På den annen side synes jeg det får være grenser. Finnes så mye annet grusomt man kan kle seg ut som istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Min oldefar ble skutt av nazistene og hadde du kommet på døren min, hadde du fått noe annet enn godteri slengt i ansiktet 

Anonymkode: d2c3b...d90

Min ene bestefar ble drept og den andre meget redusert, etter opphold i leir, men likevel er jeg for at en skal kunne kle seg ut som en vil på Halloween 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kle seg ut som en som er personlig ansvarlig for flere milloner døde mennesker? Hm, la meg se.... er det innafor tro? :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en i fjor utkledd som Hitler. Han slapp inn på utestedet og så generelt ikke ut som han fikk noen problemer. Dette var på Good Omens i Trondheim. 

Anonymkode: 7f557...4b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en i fjor utkledd som Hitler. Han slapp inn på utestedet og så generelt ikke ut som han fikk noen problemer. Dette var på Good Omens i Trondheim. 

Anonymkode: 7f557...4b4

Yndlingsutestedet mitt, jo! Så kult. 

Ts

Anonymkode: d39b0...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 4/20/2018 at 12:56 PM, Mr. Kilmister said:

Tror nesten jeg hadde dratt til deg selv om vold er noe jeg var ferdig med for mange år siden...

Nei det høres ikke mye ut som du var ferdig med det for mange år siden og da hadde jeg dratt til deg tilbake på hans vegne hvis han ikke gjord det selv :)

Anonymkode: 088c3...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Million said:

Å kle seg ut som en som er personlig ansvarlig for flere milloner døde mennesker? Hm, la meg se.... er det innafor tro? :fart2:

Ja selvsagt..? Hvorfor skulle det ikke være det?

Anonymkode: 088c3...eaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke skal være 'lov' å kle seg ut som Hitler så ville det være utrolig hyklersk å ikke forby veldig mange andre kostymer samtidig. Skjønner ikke deg spesielle tabuet rundt Adolf Hitler.

Anonymkode: d39b0...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...