Gå til innhold

Knall rosa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Passer knall rosa farge til dame på snart 40 år?

Anonymkode: 1e28a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg en t shorte i knall rød og var så usikker på den i knall rosa. Føler bare at ikke knall rosa passer til meg men kanskje heller sånne duse pastell rosa farger som er litt rosa beige aktig farge? Kjøpte den da men er usikker på om knall rosa vekker mye mere oppsikt enn knall rød eller knall blå? Liker ikke å skille meg altfor mye ut. Tenkte også på en lang kardigan i knall rosa som en veldig blikkfang siden jakka henger løst og flagrer og i tillegg knall rosa. Bare hver ærlig.

Anonymkode: 1e28a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal bruke det du liker og føler deg fin i. Alder skal ikke være avgjørende for hvilke farger du bruker. Personlig tenker jeg aldri over om noen er for gamle til å bruke den eller den fargen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre her som bruker knall rosa farge?

Anonymkode: 1e28a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk det du synes er fint og liker!

Jeg er ikke en som bruker knallrosa fra topp til tå, men kan synes det er fint med en knall rosa cardigan for å friske opp et antrekk, f.eks til en mørk blå kjole etc. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv usikker på om jeg liker knall rosa på klær på godt voksne damer derfor jeg lurer.

Anonymkode: 1e28a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir man mere synlig av å gå i knall rosa?

Anonymkode: 1e28a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er rundt 50, og går innimellom i knall rosa. Det er en farge som kler henne veldig godt. Det er selvsagt en farge som tiltrekker seg litt oppmerksomhet, men kler man det er det herlig å velge knallfarger. Det kommer langt mer an på selve plagget om det fungerer.

Anonymkode: 42700...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kler det så bruk det :) Jeg er like gammel og går gjerne i knall rosa. Jeg kler den fargen og får komplimenter. Dus pastellrosa ser grusomt ut på meg og gjør at jeg ser syk ut. 

Anonymkode: b2e31...558

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om hvor gammel man er, men hva man kler. Jeg er i 40-årene og har aldri kledd knallrosa, mens en kollega på omtrent 60 ser knallkul ut i samme farge. 

Anonymkode: 8bf1c...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det passer til oss over 40 (også oss menn), da jeg har enkelte plagg i knall rosa selv ;)

Seriøst, kona har mye i knall rosa og får ikke annet enn komplimenter for det. 

Anonymkode: a8857...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om fargen passer til en, så kan man gå med det. 

Kanskje ikke kjolekort i begge ender for man kan bli sammenlignet med Barbie (blond og dum.) 

Anonymkode: 457a1...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 41, og jeg er veldig glad i knallrosa/mørkerosa klær og bruker derfor denne fargen mye. 

Anonymkode: 7fbc8...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...