Gå til innhold

Dame hevder at jeg er far til hennes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: 

Flott at du ikke har problemer med å skaffe mus. Nå kjenner du på konsekvensene av mus, nemlig: babymus!

 

Lykke til i livet.

Anonymkode: 3b5a3...56f

Ikke alle mus som er baby syke da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst, hvordan kan du være så sikker? Når du har samleie er det ingen garanti for at det ikke ender i graviditet, og om du ikke kan ta det ansvaret bør du heller ikke ha sex. Det er selvsagt fair at du har sagt du ikke vil ha barn, men det er nok verre for vedkommende som faktisk bærer barnet å tenke at "Jeg er ikke klar, jeg vil ikke ha barn" og abortere det vekk. Men hun burde selvsagt finne seg tilrette med din avgjørelse når hun valgte å beholde barnet også, vel vitende om at du ikke vil ha barn. Du er kanskje ikke klar til å bli far, og det er det heller ingen som tvinger deg til - men den farskapstesten burde ta. Hvorfor er det i det hele tatt et problem om du er så skråsikker på at barnet ikke er ditt? Reaksjonen din tyder vel heller på det motsatte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl skrev:

Det gjelder begge, men det er hennes kropp! Det er hun som kan bli gravid. Menn vil som oftest bare pule. 

Ikke sant. Og siden det er kroppen til kvinnen som bærer barnet, kroppen til kvinnen som må gjennom en abort eller en fødsel så er det også kvinnen som må få lov til å bestemme.

Menn som oftest bare vil pule må beskytte seg slik at det ikke blir barn av pulingen. 

Anonymkode: 72624...3c6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl skrev:

Ikke alle mus som er baby syke da. 

Hvem som helst kan bli gravid av ubeskyttet sex, babysyk eller ei. 

Anonymkode: 681d7...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎04‎.‎2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Hvor vanskelig er det å få tatt den farskapstesten da? Da får du sjekket om det faktisk er deg som er pappa eller ei.  Er det ikke deg, så neivel..da er det sjekket. Er det deg som er pappaen til barnet, så stiller du opp for barnet ditt. Bli voksen! Ta ansvar!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 4.04, AnonymBruker skrev:

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Den jævla familien din har nok drømt om barnebarn og kone til deg ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Neinøff skrev:

Hilsen mann? Hvorfor er det viktig? 

Du som sier det er viktig😂

Anonymkode: d0c82...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg skakk😂 ...populære hanen i din by....da burde du hvertfall ta ansvar og bruke kondom.

Sikker på at du ikke har flere barn det ute😱😂🎉

Skål for barnebidrag

ps. Gratulerer din mor med at hun skal bli bestemor da😂

Anonymkode: d0c82...829

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

HALLO.... bare 28 og ikke klar til og bli far..... Kansje ikke enkelt og høre men er ganske klart hva du må gjør. Som en mann på 28 så vet du at uhell kan komme.. så mann deg opp... Ta den farskaps testen og 1 av 2 ting skjer: enten var det en advarsel og du kan lære av det ELLER du tar ansvar over barnet og gjør det beste ut av situasjonen...  den det e mest synd på oppi alt dette er det stakkars barnet...

Anonymkode: 3278e...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for oppfordringer til brudd på norsk lov, og svar til dette

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Du tar selfølgelig farsskaptesten. Siden du vet du ikke er den biologiske faren har du jo ingenting å frykte og alt å vinne.

Men jeg har en anelse om at du ikke vet, men "vet" ..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Du er bare 28 år, og har aldri hørt om kondomer når du har sex for å unngå å bli far? Doble kondomer anbefales i denne typen tilfeller. 

Farskapstester "beorderes" av Nav og ikke av advokater. Når barnet har en far mor påstår er far og far blånekter så går Nav til domstolen og får rettslig pålegg om at den far mor oppgir som far skal farskapstestes. Så det slipper du ikke unna, lille venn. 

Anonymkode: 3c147...f50

Doble kondomer? Tuller du med meg nå?

Jeg er SÅÅÅÅ glad jeg ikke er mann!!! Og jeg er SÅÅÅ glad jeg ikke er like tjukk i hodet som tydeligvis VELDIG mandre andre kvinnemennesker er.

Til deg, TS.. Jeg får virkelig vondt av deg for at du har havnet i denne situasjonen. Skulle ønske jeg hadde noen råd. Men du har dessverre vært offer for den verste typen kvinne man kan rote seg bort i. Og det er dessverre forferdelig mange av dem (skal jeg gå utifra alt jeg har hørt om i tillegg til de trangsynte og diskriminerende innleggene i denne tråden).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

 Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

God moral og medmenneskelig oppførsel er som kastet ut av vinduet. Må si jeg er meget "stolt" over hva dagens unge(og godt voksne) folk kan prestere. 
Ts, det er en del damer der ut som pba av dårlige opplevelser med menn,  eldes som sur melk, og du havnet tydeligvis rett i garnet på en slik. Å dukke opp etter "3 mnd betenkningstid" eller senere er et velkjent fenomen en del slue damer benytter.

Løsningen for deg er å enten ta deg en meget lang ferie til et land langt borte i langtvekkistan, som hun ikke nå deg på, og ikke snu deg tilbake, eller så kan du ta på deg manneballene og stille opp for barnet, ikke moren, men barnet.
Økonomisk sier du at du lever godt, så det vil vel ikke bli det store problemet(muligens på sikt), men heller å faktisk samarbeide med et slikt menneske som du har klart å rote deg oppi. Men hey, det kan jo hende hun er et oppegående menneske(?)
Dersom det blir snakk om delt omsorg, er det ikke før ved skolealder du aktivt må delta i barnets hverdag. Mesteparten av tiden før dét bor barnet som regel hos mor, så du kan fortsatt være "hanen" i bygda di en del år til. 

 

Anonymkode: 01d13...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 8.20, Neinøff skrev:

Du hadde meg helt til "muttern" ;)

Enig, der var det noe som begynte å skurre med hele historien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.4.2018 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Du er bare 28 år, og har aldri hørt om kondomer når du har sex for å unngå å bli far? Doble kondomer anbefales i denne typen tilfeller. 

Farskapstester "beorderes" av Nav og ikke av advokater. Når barnet har en far mor påstår er far og far blånekter så går Nav til domstolen og får rettslig pålegg om at den far mor oppgir som far skal farskapstestes. Så det slipper du ikke unna, lille venn. 

Anonymkode: 3c147...f50

Var vel en sak med Carew for en del år siden hvor han nektet å ta farskapstest. Men da han fikk innkalling av retten til å gjøre dette akkurat da han skulle på landskamp/landskampsamling. Da var han kjapp til å få gjennomført testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Sorry, men du er tragisk! det er jo ikke noe nytt å bare rote med en random dame du driter langt i og ikke liker engang også blir du helt forfjamset og skjønner ikke en dritt når hun liksom sier at hun er gravid !? hva forventer du egentlig at skal skje når du har et samleie med en kvinne ? jo, hun blir gravid når du tømmer sæden i henne ! og det er bare ditt og hele ditt ansvar! ingen verken tvinger deg eller styrer pikken din ! og nei du kan ikke nekte farskapstest, det samme gjorde eksen min og ble truet med politiet av den dama, så nav ble dratt inn og han måtte ta testen ! sorry, men du må bare ta deg sammen og vokse opp og bidra hundre prosent til ungen ! håper ikke du har en bra jobb, da intellektet ditt tilsvarer at du ikke er annet enn en slamsuger og aldri vil klare å oppnå noe. Håper du aldri får en bra dame som vil gifte seg med et kjøtthue som deg. Du burde lært av andres feil at man ikke skal bruke kvinner seksuelt, være stygge mot de og gjøre de gravide for så å stikke av ! hun er for bra for at en tåpe som deg er faren til barnet, så ikke tro noe eller bli paranoid for at hun skal tvinge eller tilnærme seg deg ! snur tvert i døra av sånne som deg og neitakk håper jeg aldri selv blir gravid med en som deg.

Anonymkode: 361eb...2c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i et rart samfunn med usunne verdier. Ts med flere havner i situasjoner som dette og mange antar at kvinnen er ute etter barn. Eller så kommer det svar om at man ikke kan ha sex dersom men ikke er klar for barn. Hva med å bruke prevensjon, men være forberedt på at den kan svikte? Hva med å ha en ons eller ff eller kjæreste du er usikker på. Eller en ex og ha vill og uhemmet sex men likevel klare å ta forhåndsregler? Ingen er fritatt ansvar for sine handlinger. Ts du må ta testen og er du far må du stille opp for barnet. For barnets skyld. Kanskje er dama en utspekulert liten djevel av en rugemaskin. Eller en som ts. Som ønsket å leve uten konsekvenser men som nå føler dem på kroppen. Det er egentlig enkelt. Frihet under ansvar. 

_20180427_224656.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...