Gå til innhold

Dame hevder at jeg er far til hennes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tro meg, hun dama vet åpenbart hvilken dott du er ettersom vi trengte kun ett innlegg på å skjønne det, og hun hadde IKKE ønsket deg som far om hun hadde kunnet velge en annen 😂 Tror du at du er drømmepappa? Haha.

Du får ta testen som beviser at du har rett da vet du.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er klar over alderen min og at jeg ikke er noen ungdom lenger, Men jeg kjenner par i 40-50 årene som har valgt og ikke ha barn er de 14 år for det eller? Ikke for og skryte, Men jeg er blant den mest populære hanen i flokken i min hjemby og jeg har ingen problemer med og skaffe meg mus. Jeg har egen leilighet og en jobb som gir en god inntekt.

Anonymkode: 49072...e1e

De har valgt å ikke ha barn. Ergo, de har ikke hatt sex uten prevensjon. Det har imidlertid ikke du sørget for, og nå ser du følgene av det, du "mest populære hanen i flokken" :fnise:

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takker for et godt svar. Jeg ble både sjokkert og forbannet over påstanden hennes, Jeg sa klart ifra om at jeg ville at hun skulle ta abort og at jeg ikke er klar til bli eller ønsker og bli far. Noe som hun gav blanke faen i. Jeg og denne dama er ikke på talefot idag og hun har gjort hele situasjonen til et jævla sirkus. Altså jeg har slettest ikke noe imot barn, Flere av mine kompiser og andre bekjente har skaffa seg unger og jeg føler at når du blir far så er du pensjonist og jeg ønsker ikke et slikt liv før om 10 år minst.

Anonymkode: 49072...e1e

Du bestemmer ikke om ei dame skal ta abort eller ei! Er det noen som gjør det til et sirkus, så er det jo du! Ta den testen og ta det derfra!

Vil du ikke ta testen, så må du! Politet kommer og henter deg dersom du nekter lenge nok!

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener ikke at "noen har sladret til mamma" men hun ble helt vill og det har endt med et jævla spetakkel, Men uansett så angår dette ingen andre enn meg og denne dama.

Hun hadde visst at hun var gravid i lengre tid men hun fortalte det til meg først etter ca. 3 mnd med at hun var gravid samtidig som hun hevdet at jeg var faren, Det føltes som et hardt slag i trynet for å si det mildt.

Anonymkode: 49072...e1e

Dersom du er faren, så er mora di farmor. Og hun vil nok gjerne se at du oppfører deg som en Mann, og ikke en bortskjemt liten dritt som bare skal pule og ikke ta ansvar. Din mor er nok meget skuffet over deg nå og lurer fælt på hvor hun har sviktet i oppdragelsen!


So what at du fikk vite det først etter ca 3 mnd? Du skal heller være glad du fikk beskjed såpass lenge før fødselen!

Anonymkode: 2aa70...635

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Selv om du og damen ikke skal bli et par, så bør du være anstendig nok til å ta en farskapstest for barnets skyld. Maken til egoisme og mangel på empati du viser i innlegget ditt.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: etter 3-4mnd er ikke lenger abort et alternativ. Og det er faktisk ikke så uvanlig å oppdage en graviditet sent som man kanskje skulle trodd. Mulig hun ikke hadde noe valg. Og hvis hun hadde kan du fremdeles ikke bestemme at noen andre skal ta abort. Hadde du i det minste sørget for kondom hadde jeg følt litt mer medlidenhet med deg, men det gjorde du ikke, og da vet man at sjansen for å få barn ut av det er mye større.

For det andre: hvis du ikke tar farskapstest frivillig så kommer de til å tvinge deg. Få det overstått fortest mulig, og er du ikke far slipper du å tenke mer på det etter det :)

For det tredje: jeg forstår moren din godt. Det er tross alt snakk om hennes mulige barnebarn du snur ryggen til, jeg ville også blitt skuffet og sint (egentlig uavhengig av om du er faren eller ei, bare fordi du viser så lite interessert i å finne ut av det. Det kan jo være babyen din!!)

For det siste: hvis det faktisk er din sønn kan du velge å ikke ha kontakt, men betale bidrag. Spørsmålet er vel mer hva slags far du ønsker å være.

Håper egentlig dette løser seg på best mulig måte for dere alle når sjokket har lagt seg.

Endret av heipådegsann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner meg veldig om min ex, faren til mitt barn. Han var "bare" 38 og holdt på som deg. Han ghostet meg ut av det blå i 4 mnd. Og nektet for å være far til barnet. I tillegg til at han hadde ei på si..

Lang historie kort: han nektet å etterkomme Nav's krav om å erkjenne farskap. Nektet å ta DNA test og fortsatte å nekte i det uendelige. Så ville han plutselig ha kontakt. Og jeg fikk "lurt" han med til fastlegen for å ta DNA testene. Han klarte til og med å lire ut av seg at han aldri var i tvil, han var bare sint på meg..  Uansett Ingen tvil på resultatet av testen, han var/er far. Innen alt ble avklart hos nav valgte han å ghoste oss igjen. Så alt i alt måtte han dømmes av tingretten som far på papiret. Nå har endelig nav fått fastsatt farskapet og drittsekken må etterbetale en grei sum i barnebidrag.. Alt i alt har det tatt 17 mnd. Har vært en helt jævlig prosess! 

Mitt råd til deg: ta testen, få det ut av verden og VOKS OPP! Det er tross alt et lite uskyldig barn i bilde her. Skulle bare mangle at din mor ikke reagerer på den oppførselen din...😖

Anonymkode: 2ab1a...c15

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Du skal ta DNA-prøve, og er barnet ditt skal du ta ansvar for det. Når du har vokst opp, kommer du til å takke deg selv for den beslutningen.

Dersom DNA-testen er negativ, er problemet ditt borte.

Er du mann nok til å pule, må du være mann nok til å være far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker for et godt svar. Jeg ble både sjokkert og forbannet over påstanden hennes, Jeg sa klart ifra om at jeg ville at hun skulle ta abort og at jeg ikke er klar til bli eller ønsker og bli far. Noe som hun gav blanke faen i. Jeg og denne dama er ikke på talefot idag og hun har gjort hele situasjonen til et jævla sirkus. Altså jeg har slettest ikke noe imot barn, Flere av mine kompiser og andre bekjente har skaffa seg unger og jeg føler at når du blir far så er du pensjonist og jeg ønsker ikke et slikt liv før om 10 år minst.

Anonymkode: 49072...e1e

Ja det skjønner jeg. Når dette ikke er noe du ventet ellet ønsket er det klart man reagerer. Dog er det hennes valg, det er ingenting du kan gjøre med det nå. Det eneste du kan gjøre nå er å få dette litt på avstand og la følelsene få roet seg ned. Du ønsket det ikke nå, men det er ikke sikkert det blir så ille like vel. Nå kommer barnet mest sannsynlig nå og ikke om 10 år som du hadde sett for deg, men kanskje blir det også fint, når du har fått dette litt mer på avstand. 

Uansett, lykke til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 2.55, AnonymBruker skrev:

Jeg påstod ikke at vi aldri hadde sex. Men tiden osv hvor jeg rotet med henne stemmer ikke helt inn med tidsrommet når hun fikk ungen. Men uansett hvis en mann har sex med en dame og gjør henne gravid og sier klart ifra at han ikke ønsker og ha barn eller ta på seg ansvaret for barnet, Hvilke rettigheter har du da som mann?

Anonymkode: 49072...e1e

Å føde «på termin» er alt innenfor 3 uker før, og 2 uker etter termindato. Dermed må det ikke «stemme helt», det må bare stemme litt. Dama tar det til nav, nav tar det til domstolene, det kan ta litt tid, men ila et års tid får du dom på at du er far og må etterbetale barnebidrag til nav. Det er staten, så det kommer på lønnstrekk. Du kommer ikke unna. Selv om du ikke er klar, så er du blitt far. Du burde ha sikret deg med kondom, eller kjent dama godt nok til at du visste hun ville ta abort. 

Anonymkode: ab464...08e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen! Du har vært voksen i 10 år! Nå får du oppføre seg som en voksen og ta ansvar for handlingene dine. 

Hvis min sønn hadde oppført seg som deg så hadde det blitt mer en et lite sirkus. Moren din skammer seg nok over deg, med god grunn. 

Anonymkode: 000b1...1da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Dette er en seriøs tråd. Og hva så om jeg er 28 år?

Altså jeg mener ikke at "noen har sladret til mamma" men hun ble helt vill og det har endt med et jævla spetakkel, Men uansett så angår dette ingen andre enn meg og denne dama.

Hun hadde visst at hun var gravid i lengre tid men hun fortalte det til meg først etter ca. 3 mnd med at hun var gravid samtidig som hun hevdet at jeg var faren, Det føltes som et hardt slag i trynet for å si det mildt.

Anonymkode: 49072...e1e

Så hyggelige ord du bruker om barnemoren, varmer hjerterota!

Og at det ikke angår noen andre? Barnet er født, og bestemødre ( din mor ) og andre i familien har ofte et stort ønske om å kjenne og blir kjent med sine barnebarn. Et barn har mye større påvirkning for en familie, enn du tydeligvis noen gang kommer til å forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Du utsetter bare det uungåelige, du kommer til å måtte ta DNA-test uansett. I stedet for å stresse og irritere over dette i lang tid, så bli ferdig med det og ta testen frivillig. Da slipper du mer styr og kan begynne å forberede deg. Skjønner at det er en ubehagelig situasjon men prøv å tenk på alle involverte her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎04‎.‎2018 den 2.38, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Gled deg pappa !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Ja, Dette er en seriøs tråd. Og hva så om jeg er 28 år?

Altså jeg mener ikke at "noen har sladret til mamma" men hun ble helt vill og det har endt med et jævla spetakkel, Men uansett så angår dette ingen andre enn meg og denne dama.

Hun hadde visst at hun var gravid i lengre tid men hun fortalte det til meg først etter ca. 3 mnd med at hun var gravid samtidig som hun hevdet at jeg var faren, Det føltes som et hardt slag i trynet for å si det mildt.

Anonymkode: 49072...e1e

Og det gjorde hun tydeligvis rett i. Menn som forsøker presse kvinner til å abortere barn fordi de ikke føler seg voksen nok til å ta ansvar for sine egne handlinger er ca så lavt man kan synke som mann. 

Anonymkode: 9fc17...00a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.4.2018 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Ta deg sammen! Du har vært voksen i 10 år! Nå får du oppføre seg som en voksen og ta ansvar for handlingene dine. 

Hvis min sønn hadde oppført seg som deg så hadde det blitt mer en et lite sirkus. Moren din skammer seg nok over deg, med god grunn. 

Anonymkode: 000b1...1da

Jo takk, Men jeg er klar over at jeg har vært voksen i 10 år. Og jeg oppfører meg allerede som voksen.

 

Anonymkode: 49072...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om ansvarsfraskrivelse. Du ba om råd i tråden og råd har du fått. Voks opp, ta testen og ta ansvar. Vi driter i om du er den mest "populære" i guttegjengen, men her framstår du som en kronidiot som kun tenker på seg selv. Om du er gammel nok til å ha sex er du også gammel nok til å ta ansvar ! Kanskje på tide å  besøke en barneskole for å delta på seksualundervisning, for her er det helt åpenbart essensielle ting du har gått glipp av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo takk, Men jeg er klar over at jeg har vært voksen i 10 år. Og jeg oppfører meg allerede som voksen.

 

Anonymkode: 49072...e1e

Du skriver som en mannsling. Oppfører du deg som du skriver, er du en mannsling.

Ta testen og finn ut om du er far eller ikke. Er du far trenger du å bli voksen kjapt. Inntil da: Gjør som mora di sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det gjorde hun tydeligvis rett i. Menn som forsøker presse kvinner til å abortere barn fordi de ikke føler seg voksen nok til å ta ansvar for sine egne handlinger er ca så lavt man kan synke som mann. 

Anonymkode: 9fc17...00a

Tror menn tenker mer på et barns fremtid enn det kvinner gjør. Hva som er best. Mange gir faen i hvordan barnets fremtid blir, unger skal de ha samme faen om ungen får det godt eller ikke. Hennes ønske er viktigst. 

Hvorfor må så mange ha barn med menn som ikke vil? Mens de som vil ha barn. De er for kjedelige? Dere velger selv hvem dere går til sengs med. Det er kvinnens kropp som kan bli gravid, men de gidder ikke passe på så de ikke blir gravid. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...