Gå til innhold

Dame hevder at jeg er far til hennes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er så sikker, så ta testen da - så blir du kvitt ''problemet''. 

Jeg tror du nekter testen fordi du innerst inne vet at du er faren. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Neinøff skrev:

Du hadde meg helt til "muttern" ;)

Samboeren min nærmer seg 30 og sier fortsatt "muttern" :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Caelyn skrev:

Samboeren min nærmer seg 30 og sier fortsatt "muttern" :laugh:

Jeg vet, men det virka så påtatt.. :P "Nå skal jeg værra den ekle typen som sier "muttern". Var bare noe med hele sammenhengen. 

Sier ikke muttern sjøl, men er fullstendig vant til det ordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Jeg vet, men det virka så påtatt.. :P "Nå skal jeg værra den ekle typen som sier "muttern". Var bare noe med hele sammenhengen. 

Sier ikke muttern sjøl, men er fullstendig vant til det ordet ;)

Haha! Skjønner, da er jeg med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det alle ordentlige menn gjør i tilsvarende situasjon, tar denne testen, viser deg seg at du ikke er far så kan du bare slappe av og hus prevensjon neste gang, er du far så vil jeg råde deg til og skape en relasjon til sønnen din, da får du en fantastisk tid foran deg med og følge utviklingen til ditt barn 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Du kan begynne med å ta en farskapstest, og neste gang sikre deg med å bruke kondom!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du beviser i hvert fall godt påstanden «enhver idiot kan bli far». Enten det eller så er du bare lei av å lese til eksamen, og trenger litt pauseunderholdning. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bare» 28 år ahahahah dør av latter! Beklager lille gutt, men er du stor nok til å pule er du også stor nok til å ta ansvar for konsekvenser. Blir kult når politi dukker opp på døra for å ta deg med til blodprøvetaking! Får kjøre polti’bil og greier, kuuult!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil bli far, så vil jeg anbefale deg å la være å befrukte damer. Så enkelt.

Når du har brakt et barn inn i verden med dine gener, så er det bare å bråmodne og ta på seg ansvaret som en mann, selv om det er skummelt og overveldende, og ikke være en tufs. Du vokser med oppgaven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Tenker ts vet godt at han er far til barnet. Tipper han bor hjemme hos sin mor og ikke harblitt tørr bak ørene enda. Og jeg tror ikke han har lært en dritt og kommer til å ha sex uten kondom for så å klandre kvinnen neste gang også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg påstod ikke at vi aldri hadde sex. Men tiden osv hvor jeg rotet med henne stemmer ikke helt inn med tidsrommet når hun fikk ungen. Men uansett hvis en mann har sex med en dame og gjør henne gravid og sier klart ifra at han ikke ønsker og ha barn eller ta på seg ansvaret for barnet, Hvilke rettigheter har du da som mann?

Anonymkode: 49072...e1e

Det er rettighetene til barnet som er viktigst. Du fremstår veldig umoden og ganske emoatiløs. Du må jo selvfølgelig ta test, og så bør du tenke deg grundig om. Du har kanskje er barn. Ta ansvar. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Majott skrev:

Du kan begynne med å ta en farskapstest, og neste gang sikre deg med å bruke kondom!!!

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette virkelig seriøst? Og skrevet av en 28-åring?? 

'Noen har sladret til mamma og nå er  hun sint på meg, buhu' 😂😂😂

Jeg klarer ikke tro dette er sant... 

Og det med at dama fortalte at hun var gravid 3-4mnd etter dere hadde vært sammen og du sa hun måtte ta abort... Antar grensen på 12 uker var overskredet uansett. 

Endret av Eneri
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Deron skrev:

Jeg skjønner godt om du er sjokkert, sint, frustrert og lei deg. Jeg ble også far uten å ha planlagt det, men etter at sjokket hadde lagt seg, og det hadde gått litt tid så fant jeg ut at dette faktisk er noe av det beste som har hendt meg. Det er ikke alltid livet blir slik man planlegger, men det er heller ikke sikkert at det alltid er så dumt. 

Takker for et godt svar. Jeg ble både sjokkert og forbannet over påstanden hennes, Jeg sa klart ifra om at jeg ville at hun skulle ta abort og at jeg ikke er klar til bli eller ønsker og bli far. Noe som hun gav blanke faen i. Jeg og denne dama er ikke på talefot idag og hun har gjort hele situasjonen til et jævla sirkus. Altså jeg har slettest ikke noe imot barn, Flere av mine kompiser og andre bekjente har skaffa seg unger og jeg føler at når du blir far så er du pensjonist og jeg ønsker ikke et slikt liv før om 10 år minst.

Anonymkode: 49072...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for et godt svar. Jeg ble både sjokkert og forbannet over påstanden hennes, Jeg sa klart ifra om at jeg ville at hun skulle ta abort og at jeg ikke er klar til bli eller ønsker og bli far. Noe som hun gav blanke faen i. Jeg og denne dama er ikke på talefot idag og hun har gjort hele situasjonen til et jævla sirkus. Altså jeg har slettest ikke noe imot barn, Flere av mine kompiser og andre bekjente har skaffa seg unger og jeg føler at når du blir far så er du pensjonist og jeg ønsker ikke et slikt liv før om 10 år minst.

Anonymkode: 49072...e1e

Ærlig talt, du er 28 og ikke 18. Så du er begynt å bli gammel, i følge mange jenter. Du kan ikke velge og vrake lenger, og det vet du godt. Når du bikker 30 blir du ikke akkurat mer attraktiv hvis du ikke har god jobb og fast inntekt.

 

Anonymkode: 12083...7f2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for et godt svar. Jeg ble både sjokkert og forbannet over påstanden hennes, Jeg sa klart ifra om at jeg ville at hun skulle ta abort og at jeg ikke er klar til bli eller ønsker og bli far. Noe som hun gav blanke faen i. Jeg og denne dama er ikke på talefot idag og hun har gjort hele situasjonen til et jævla sirkus. Altså jeg har slettest ikke noe imot barn, Flere av mine kompiser og andre bekjente har skaffa seg unger og jeg føler at når du blir far så er du pensjonist og jeg ønsker ikke et slikt liv før om 10 år minst.

Anonymkode: 49072...e1e

Så du ga beskjed og hun skal lystre? Tror du at du er kommandanten hennes? Hun er da et fritt menneske med rett til å ta valg for seg selv som hun synes er best.

Hvis du ikke er klar for barn, så er du idiot om du ikke bruker kondom. At du har havnet i uløkka er fullstendig selvforskyldt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eneri skrev:

Er dette virkelig seriøst? Og skrevet av en 28-åring?? 

'Noen har sladret til mamma og nå er  hun sint på meg, buhu' 😂😂😂

Jeg klarer ikke tro dette er sant... 

Og det med at dama fortalte at hun var gravid 3-4mnd etter dere hadde vært sammen og du sa hun måtte ta abort... Antar grensen på 12 uker var overskredet uansett. 

Ja, Dette er en seriøs tråd. Og hva så om jeg er 28 år?

Altså jeg mener ikke at "noen har sladret til mamma" men hun ble helt vill og det har endt med et jævla spetakkel, Men uansett så angår dette ingen andre enn meg og denne dama.

Hun hadde visst at hun var gravid i lengre tid men hun fortalte det til meg først etter ca. 3 mnd med at hun var gravid samtidig som hun hevdet at jeg var faren, Det føltes som et hardt slag i trynet for å si det mildt.

Anonymkode: 49072...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, du er 28 og ikke 18. Så du er begynt å bli gammel, i følge mange jenter. Du kan ikke velge og vrake lenger, og det vet du godt. Når du bikker 30 blir du ikke akkurat mer attraktiv hvis du ikke har god jobb og fast inntekt.

 

Anonymkode: 12083...7f2

Er klar over alderen min og at jeg ikke er noen ungdom lenger, Men jeg kjenner par i 40-50 årene som har valgt og ikke ha barn er de 14 år for det eller? Ikke for og skryte, Men jeg er blant den mest populære hanen i flokken i min hjemby og jeg har ingen problemer med og skaffe meg mus. Jeg har egen leilighet og en jobb som gir en god inntekt.

Anonymkode: 49072...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Dette er en seriøs tråd. Og hva så om jeg er 28 år?

Altså jeg mener ikke at "noen har sladret til mamma" men hun ble helt vill og det har endt med et jævla spetakkel, Men uansett så angår dette ingen andre enn meg og denne dama.

Hun hadde visst at hun var gravid i lengre tid men hun fortalte det til meg først etter ca. 3 mnd med at hun var gravid samtidig som hun hevdet at jeg var faren, Det føltes som et hardt slag i trynet for å si det mildt.

Anonymkode: 49072...e1e

Så hvorfor griner du her på KG? Hvis det ikke angår andre enn dere to? 

Et hardt slag i trynet? Vel fortjent, når du har hatt ubeskyttet sex. Har du ikke lært at sånt no kan føre til graviditet? 

Anonymkode: 4d76d...a50

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...