Gå til innhold

Dame hevder at jeg er far til hennes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beg ser ikke helt problemet ...

hun krever kun en farsskapstest. Dette vil jo gi ett svar på om hun oppgir rett far eller ikke.

det koster deg så og si ingentinga- om du ikke er faren...

Anonymkode: 6365d...f57

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg påstod ikke at vi aldri hadde sex. Men tiden osv hvor jeg rotet med henne stemmer ikke helt inn med tidsrommet når hun fikk ungen. Men uansett hvis en mann har sex med en dame og gjør henne gravid og sier klart ifra at han ikke ønsker og ha barn eller ta på seg ansvaret for barnet, Hvilke rettigheter har du da som mann?

Anonymkode: 49072...e1e

Nada. Rettighetene dine forsvant med sæden din. Ta bedre vare på den fremover. 

Hvordan tror du verden hadde blitt dersom det hadde vært lov å tvinge kvinner til å ta abort? Ser du ingen som helst problemer med det? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er din unge er det smart å ta farskapstest så du slipper betale for andres barn. 

Anonymkode: 9fc17...00a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg påstod ikke at vi aldri hadde sex. Men tiden osv hvor jeg rotet med henne stemmer ikke helt inn med tidsrommet når hun fikk ungen. Men uansett hvis en mann har sex med en dame og gjør henne gravid og sier klart ifra at han ikke ønsker og ha barn eller ta på seg ansvaret for barnet, Hvilke rettigheter har du da som mann?

Anonymkode: 49072...e1e

Er ungen født før eller etter det tidsrommet du mener den må være født i forhold til når dere hadde sex? Om den er født før kan den jo være født for tidlig?

Og det er ikke snakk om hvilke rettigheter du har som mann men hvilke plikter du har. Og ikke minst - hvilke rettigheter BARNET har!

Anonymkode: f5a0a...f81

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av sympatien forsvinner når du som 28 år gammel mann ikke gidder bruke kondom fordi det er godere uten. Det kan føre til både graviditet og ikke minst kjønnssykdommer, som du igjen kan spre videre til neste kvinne du har sex med uten kondom. 

De årene jeg IKKE ville bli gravid, hadde jeg bare sex med dobbel beskyttelse, i form av p piller og kondom. Både i forhold og i ons. Sikrere blir det ikke og det er å ta ansvar for at man har gjort sitt for å ikke bli uønsket gravid. 

Anonymkode: 78c61...c11

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er fri til og tro hva du vil. Men for meg og 99% av samtlige menn så blir sexen bedre uten kondom.

Anonymkode: 49072...e1e

Men da må dere belage dere på å bli fedre. Abort er ikke prevensjonsmiddel og beskytter heller ikke mot sos. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ungen født før eller etter det tidsrommet du mener den må være født i forhold til når dere hadde sex? Om den er født før kan den jo være født for tidlig?

Og det er ikke snakk om hvilke rettigheter du har som mann men hvilke plikter du har. Og ikke minst - hvilke rettigheter BARNET har!

Anonymkode: f5a0a...f81

Og om barnet er født etter, kan det hende at mor har gått 2-3 uker på overtid. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt om du er sjokkert, sint, frustrert og lei deg. Jeg ble også far uten å ha planlagt det, men etter at sjokket hadde lagt seg, og det hadde gått litt tid så fant jeg ut at dette faktisk er noe av det beste som har hendt meg. Det er ikke alltid livet blir slik man planlegger, men det er heller ikke sikkert at det alltid er så dumt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beg ser ikke helt problemet ...

hun krever kun en farsskapstest. Dette vil jo gi ett svar på om hun oppgir rett far eller ikke.

det koster deg så og si ingentinga- om du ikke er faren...

Anonymkode: 6365d...f57

Forstår heller ikke problemet. Hadde jeg vært mann og sikker på at jeg ikke var faren, ville jeg gladelig ha tatt slik test for å bevise at jeg ikke er faren. Når man motsetter seg test, så er det mest sannsynlig at man ER faren, men vil slippe unna ansvar. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Deron skrev:

Jeg skjønner godt om du er sjokkert, sint, frustrert og lei deg. Jeg ble også far uten å ha planlagt det, men etter at sjokket hadde lagt seg, og det hadde gått litt tid så fant jeg ut at dette faktisk er noe av det beste som har hendt meg. Det er ikke alltid livet blir slik man planlegger, men det er heller ikke sikkert at det alltid er så dumt. 

Du virker til å ha veldig sunne verdier. Nå tror jeg dette bare er en trolletråd, men jeg liker nesten alltid svarene du kommer med i ulike tråder. Et friskt pust blant mennene her inne. 

Anonymkode: e2723...c07

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden ingen skal fortelle deg hva du skal og ikke skal, så skal ikke du ta en test, men heller dømmes til saksomkostninger og barnebidrag. Skikkelig gluping du. :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er så «sikker» på at du ikke e faren er det jo bare å ta en test så forsvinner saken ut av verden. 

For meg høres det ut som om du vet du er faren men ikke vil forholde deg til det. Du høres utrolig umoden ut. 

PS: Barn er faktisk innmarri kule!

Anonymkode: 3528a...04a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar ikke testen i frykt for å få vite at du faktisk er faren - noe du ikke er klar for??? Herregud så teit.. er du far så er du far, ferdig med det. TA TESTEN§

Anonymkode: d1728...9f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Det er godt at barnet får en oppegåend farmor i det minste :)

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som du er 14 år, og ikke en mann på 28 år. Du tar testen, så får du bevist at du ikke er far, siden du mener det. Og testen kommer du deg ikke unna. Er du far, kan du velge og ikke ha noe med barnet å gjøre, men du må betale bidrag.

Anonymkode: ba4b0...369

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, ta en test.stakkars unge som har en far som ikke stiller opp,bra mor gjør det!!! Shame on you. Håper d i n far stilte opp for deg da..

Anonymkode: 7d159...b5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

Er det ikke bare å ta testen da? Så finner du det ut...

Og vil tro hun er oppriktig om hun har engasjert en advokat, for da er hun inneforstått med at en farskapstest kan bli påkrevd og sannheten komme for en dag. Sånn kan det gå når du vil ha sex  uten kondom. Og din mor vil nok stå på dama sin side. Det handler om hennes barnebarn som du åpenbart driter i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du mener at du ikke er far til barnet, er det jo absolutt i din interesse å få gjennomført en farskapstest. Faktisk bør DU kreve farskapstest. Testen vil bevise svart på hvitt at du ikke er faren, du kan si "Hva var det jeg sa?"  og dama må holde stilt i all fremtid. Problem solved.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...