Gå til innhold

Dame hevder at jeg er far til hennes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, Jeg rota med en dame vi hadde aldri et seriøst forhold og etter en kort periode så brøt jeg kontakten med henne. Men så gikk det en 3-4 mnd så kom hun og fortalte at var gravid også påstod hun at det var jeg som er faren, Jeg reagerte først med sjokk og vantro over påstandene som hun kom med før vi fikk snakka ut jeg ville at hun skulle ta abort og gav klar beskjed om at jeg ikke er klar for og bli far noe som hun gav blaffen i. Hun fødte til slutt en gutt i februar og hun hevder fortsatt at jeg er faren til denne ungen men jeg vet at jeg ikke er det, Hun krever at jeg skal ta en farskapstest men ingen skal fortelle meg hva skal og ikke skal. Men nå så har kjerringa kontaktet en advokat også har muttern hørt om påstandene til denne dama som jeg rota med noe som endte med at hun klikket og tok denne dama som kommer med falske påstander i forsvar. Man kan vel nekte og ta en farskapstest? Jeg er bare 28 år og er ikke klar til og bli far. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 49072...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dere aldri sex? Hvordan kan du være så sikker?

Anonymkode: 9299e...9e5

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at du ikke er klar for å bli far, det skulle du kanskje tenkt på før dere hadde seg. Men du er bare så klar som du velger å være selv. Du velger jo selv om du er en ansvarlig MANN som står for det du har gjort, tar den farskapstesten og bidrar slik du bør som far hvis det viser seg at du er faren.

Eller om du reagerer som en umoden GUTT hvor du prøver å vri deg unna, nekter å ta farskapstest, nekter for å være faren og gjør deg vanskelig med bidrag osv. Dessuten, hvis du mener du ikke er faren, hvorfor skulle du motsette deg en slik test?

Anonymkode: 9299e...9e5

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart kan du nekte, men da kan hun ta det videre til retten osv så avgjør de det. Du er nok fucked

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare 28 år, og har aldri hørt om kondomer når du har sex for å unngå å bli far? Doble kondomer anbefales i denne typen tilfeller. 

Farskapstester "beorderes" av Nav og ikke av advokater. Når barnet har en far mor påstår er far og far blånekter så går Nav til domstolen og får rettslig pålegg om at den far mor oppgir som far skal farskapstestes. Så det slipper du ikke unna, lille venn. 

Anonymkode: 3c147...f50

Doble kondomer er virkelig ikke løsningen. Håper ikke du tror oppriktig på dette. Det er like effektivt som null kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du som 28'åring ikkje er klar for å ta ansvar for sønnen din, kan du like gjerne kappe strengen. Så slepp fleire barn å ende opp med deg som far. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere aldri sex? Hvordan kan du være så sikker?

Anonymkode: 9299e...9e5

Jeg påstod ikke at vi aldri hadde sex. Men tiden osv hvor jeg rotet med henne stemmer ikke helt inn med tidsrommet når hun fikk ungen. Men uansett hvis en mann har sex med en dame og gjør henne gravid og sier klart ifra at han ikke ønsker og ha barn eller ta på seg ansvaret for barnet, Hvilke rettigheter har du da som mann?

Anonymkode: 49072...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell antall uker som er gått siden deres "eventyr" og fram til fødsel. Kommer du til 40 eller deromkring, ja så - gratulerer.

Du tar selvsagt den testen!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare 28 år, og har aldri hørt om kondomer når du har sex for å unngå å bli far? Doble kondomer anbefales i denne typen tilfeller. 

Farskapstester "beorderes" av Nav og ikke av advokater. Når barnet har en far mor påstår er far og far blånekter så går Nav til domstolen og får rettslig pålegg om at den far mor oppgir som far skal farskapstestes. Så det slipper du ikke unna, lille venn. 

Anonymkode: 3c147...f50

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Om du NESTEN alltid bruker kondom så blir NESTEN ingen av de du knuller gravid heller :)

Og nei, du slipper ikke unna med det du vil i denne saken :)

Du kan vel bare håpe at det ikke er du som er faren. 

Og om det ER du som er faren så bør du gro noen baller og ta litt ansvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Hvorfor spør du om hjelp her da?

Anonymkode: 1b95c...ee0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex kan du ha, men å ta konsekvensene av det kan du tydeligvis ikke. 

Og før du begynner med "hun burde gått på prevensjon om hun ikke ville bli gravid". Nummer en: Prevensjon kan feile. Nummer to: Begge har et ansvar for å beskytte seg, og kondom beskytter også mot kjønnssykdommer, noe som kan være lurt å tenke på hvis man bare holder på.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Egentlig synd at du ikke fikk bli med ved fødselen.  Jeg husker godt når jeg ble far. Jeg var en del år yngre enn deg. Jeg var totalt umoden og ikke klar for å være far i det hele tatt, men den dagen mitt barn ble født, så ble jeg plutselig voksen ved ett trylleslag.

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er klar for å bli far får du bruke kondom. Selv barn vet at sex er det som lager barn.

Tror nok dama har mere styr på hvem hun ligger med når , enn du har styr på hvem hun ligger med når.

Du har skapt en kid til verden og har værsågod å ta ansvar for det!

Hvis du er så sikker på at det ikke er deg, hvorfor tar du ikke bare farsskapstesten og får det ut av verden?
Nei lett å skjønne du er en feig motherfucker som ikke respekterer hverken kvinner eller barn og bare bryr deg om å ha sex for å få tømt deg og ikke tenker konsekvens i det hele tatt, og atpå til så gidder du ikke ha noe med hun og kidden å gjøre, fordi du er "bare" 28 år?! Ærlig talt  -- skjønner godt at mora di klikka og er sjokkert i skuffelse og vantro over deg!

Anonymkode: 998ea...d37

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28, da er du godt voksen. Har dere hatt sex, er sjansen der. Du kan desverre ikke nekte i lang tid, er barnet ditt - er du økonomisk ansvalig såklart. Du har satt liv til verden, da er det ansvaret ditt.

Vil du ikke ha barn, så ikke ha sex med folk du ikke vil ha barn med - og bruk prevensjon/kutt strengen

Anonymkode: c3f86...b56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet? Du sier du er sikker på at du ikke er faren, hvorfor tar du ikke bare testen slik at mor får en bekreftelse på at du ikke er far?

Når hadde dere sist sex? Om termin var i februar så må dere ha hatt sex i mai (veldig lett å regne ut).

Anonymkode: 72af0...1e7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Jeg er 28 år og føler meg ikke klar til å være far. Jeg bruker nesten alltid kondom under sex, Men det er jo også mye godere uten kondom.

Hun har tatt kontakt med en advokat som igjen har tatt kontakt med NAV og jeg har fått NAV på nakken og brev fra denne advokaten i henhold til saken og jeg har fått helt noia også har den jævla familien min begynt og blande seg itillegg, Men jeg slipper uansett unna det som jeg selv vil slippe unna. 

Anonymkode: 49072...e1e

Hun hadde nok ikke satt i gang denne voldsomme mølla hvis ikke hun var sikker på at du er faren. Og nei, du slipper ikke unna selv om du selv vil, hvis det blir stadfestet at du er faren til barnet. 

Anonymkode: 07a88...ff5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...