Gå til innhold

Liker menn egentlig undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min liker helt klart undertøy, men ikke nødvendigvis det jeg ville kvalifisert som sexy undertøy. For han er det mye viktigere at det sitter pent enn hva det er laget av, som har ført til at det fineste paret jeg har i følge han er et blått par med "cookiemonster" på fra Primemark som jeg kjøpte fordi jeg syntes de var morsomme. En del av de jeg synes er fine med blonder og blomster på synes ikke han er så sexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min syns det er fint, men han vil kle det av meg med en gang. Så skal han sette skikkelig pris på undertøy, så må jeg sprade rundt i undertøysettet og stayups før vi skal fare noen plass, og ikke har tid til noe action. Da har han god tid på å tenke på hva jeg har under klærne, og selv om de forsvinner like fort når vi kommer hjem, så setter han mye mer pris på det enn når jeg overrasker han hjemme. Da er det mer sånn "Du er deilig! Men jeg vil ha deg naken".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stayups er en "höjdare" her. Kombinert med høyhæla sko blir han spinnvill. Er ok med bena i været i misjonæren, men siden ryker de av.  Man skal jo rulle rundt litt i sengen og, å da er de bare i veien.

Anonymkode: 611e2...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2018 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Eller er det bare en "damegreie"?

Anonymkode: 7bd16...6cd

En virkelig flott dame er aldri flottere i undertøy enn naken, selv om noen kvinner kanskje tror det. Men pent og sexy undertøy signaliserer at kvinnen er bevisst hvordan hun fremstår selv i den korte overgangsperioden mellom å være påkledd og naken, slik sett vidner det om at hun fremdeles er i de seksuelt selvbevisstes rekker og ikke har henfalt til «bare opptatt av barna»-mentalitet. 

Jeg tror kvinner har en litt annen tilnærming til  det materielle enn menn, og at kvinner slik sett spiller en viktig rolle i forbrukersamfunnet. Som sagt er nakenhet på mange måter uslåelig, en vakker kvinnekropp er aldri vakrere med sexy undertøy enn naken, men nakenhet kan jo ikke selges, nakenhet er noe vi eier selv, og derfor er det ikke noen som har kommersielle interesser av at vi skal få gå nakne på stranden, og det er heller ingen som kan selge oss retten til å være naken foran kjæresten. Så i forbrukersamfunnet er det noen som har interesse av å fremstille nakenhet som kjedelig: gratis = kjedelig. 

En mann kan øke sin attraktivitet ved å ta høy utdannelse og få god jobb, og jeg tror kvinner ofte har problemer med å ta innover seg hvor annerledes menn tenker på dette området. Siden attraktivitet er noe en mann kan kjøpe seg gjennom å tilegne seg høyere utdannelse, status og penger, vil mange kvinner føle seg sikre på at de også på samme måte kan bli mer attraktive hos det annet kjønn gjennom det man kan kjøpe for penger. Men det er nok ikke fullt så enkelt.

Sjuskete klær og urenslighet er aldri attraktivt, så det er bra å kle seg pent og fremheve sine fysiske kvaliteter, men det er til syvende og sist kvinnen selv (personlighet og kropp) som er interessant. Hvis jeg synes en kvinne A er enda litt mer attraktiv enn en annen B (som også kan være svært attraktiv) vil jeg foretrekke førstevalget uansett hvor sexy undertøy den andre måtte stille opp i.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til sexy undertøy. Men så må det vel av etter hvert også, når man skal skride til verket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er heller det at kvinner føler seg bedre av å kjøpe flott undertøy, enn at menn blir opphisset av det.

Det er alltid hyggelig at de vil gjøre noe spesielt for mannen, men strengt tatt er ikke det så mye mer opphissende enn å se hvilken som helst dame i et lekkert antrekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempepirrende med klær som fremhever kropp, det får igang tankene, men når man har kommet så langt at man står der i undertøyet, så er det selve kroppen som er interessant. For meg trenger ikke dameundertøy fylle noen annen rolle enn nettopp en underbukse. Men klær ellers, som sagt, det har mye mer å si for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som alltid har trodd at min mann er uvanlig lite opptatt av undertøy, men det er visst mer vanlig enn å digge det ser det ut som. Hva man lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se kona i noe sexy undertøy, men det bryr ikke kona seg noe om. Jeg er en av de som elsker å se damer med stringtruse (noe hun vet) men ikke snakk om å ta på seg det en gang i blant for å glede meg.

Anonymkode: f3917...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å se kona i noe sexy undertøy, men det bryr ikke kona seg noe om. Jeg er en av de som elsker å se damer med stringtruse (noe hun vet) men ikke snakk om å ta på seg det en gang i blant for å glede meg.

Anonymkode: f3917...d60

Har du spurt henne? Når du sier at du tenner på henne i stringtruse, så tenker hun kanskje at du helst skulle ønsket at hun skiftet undertøy, men siden hun ikke liker string så vil hun ikke gjøre det. Men om du spør om hun ikke kunne bruke string bare en liten stund før sexytime, forklar at du syns det er så pirrende, da er hun forhåpentligvis mer åpen for idéen. Det er jo en liten ting å gjøre for å glede deg en gang i blant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Påkrevd skrev:

Synes det er kjempepirrende med klær som fremhever kropp, det får igang tankene, men når man har kommet så langt at man står der i undertøyet, så er det selve kroppen som er interessant. For meg trenger ikke dameundertøy fylle noen annen rolle enn nettopp en underbukse. Men klær ellers, som sagt, det har mye mer å si for min del.

Signerer på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg for stor til å kunne se bra ut i sexy undertøy. Vet jammen ikke om mannen hadde brydd seg? Ikke er jeg tøff nok til å sjekke det ut heller. :roll:

Anonymkode: e5d5d...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes to typer menn, de som elsker sexy undertøy, og de som ikke får undertøyet av fort nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Kan vel spørre tilbake, liker menn at kjæresten bruker utvasket og slitt undertøy? Helt ærlig, tror jeg de fleste svarer nei til dette. De fleste mener vel at den de er glad i fortjener en fin innpakning, selv om det er innholdet som er viktigst. Fint undertøy må ikke være kostbare sett med blonder, avanserte stropper og snøringer osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Overrasket skrev:

Aaaltså SELVFØLGELIG er pent undertøy viktig. Jeg mener, samme flotte dame, men ... : 

e19fa7ae9eb9199295c7080309abbd79.jpg 

Rachel-McAdams-GIFs-5.gif 

 

Mulig det er jeg som er rar, men jeg likte det underste best. Synes det blir litt overkill på det øverste eksempelet. Litt for stor innsats i å skulle se sexy ut, så det tar liksom fokuset bort fra virkeligheten. Som å dynke seg i parfyme for skikkelig å kunne statuere at man lukter helt sinnsykt godt😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 hours ago, Påkrevd said:

Mulig det er jeg som er rar, men jeg likte det underste best. Synes det blir litt overkill på det øverste eksempelet. Litt for stor innsats i å skulle se sexy ut, så det tar liksom fokuset bort fra virkeligheten. Som å dynke seg i parfyme for skikkelig å kunne statuere at man lukter helt sinnsykt godt😂

Ja, det er nok du som er rar :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

For meg er det nok bare å tenke på henne, og vite at hun har på seg noe spesielt under. Vet ikke, får meg til å se på henne med helt andre øyne liksom... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 24.4.2018 den 7.03, Jentadi skrev:

Der finnes to typer menn, de som elsker sexy undertøy, og de som ikke får undertøyet av fort nok.

Tror du snakker om samme type menn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...