Gå til innhold

Trenger noen råd ang noe veldig flaut og ekkelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at jeg blir så fort klam, svett og egentlig veldig klissete og seig rundt endetarmsåpningen. Selv rett etter en dusj. Jeg har prøvd å smøre stop 24 på, men uten hell. Føler også at jeg ikke kan smøre dette på i lengda heller pga at det nettopp er rund rumpehullet. Har også latt håret vokse helt ut bak for å se om det hjalp. Det hjelper litt, men ikke mye. Det tar bare litt lengre tid før det blir svett, klissete å jævlig igjen. Dusjer hver dag. Men går også med intimservietter for å rengjøre meg der bak. Dette gjør jeg ca 7 - 8 ganger i løpet av en dag.(ca 7:00 - 23:00) Trenger råd, vær så snill å hjelp meg:icon_frown:

Anonymkode: 2d2b8...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker nesten som om du har tvangstanker. Om det er så ille som du mener er det vel kun et legebesøk som kan hjelpe.

Anonymkode: 40f35...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt sånne plager, så jeg har ikke annet å foreslå enn at du bruker litt talkum rundt endetamsåpningen. Du kan drysse litt på et toalettpapir eller på en bomullspad for eksempel og pudre rundt der. Det trekker til seg fuktighet.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han komme opp i rumpen din under analsex. Sæd har er naturlig reguleringseffekt 🙂

Anonymkode: 97c55...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg har aldri hatt sånne plager, så jeg har ikke annet å foreslå enn at du bruker litt talkum rundt endetamsåpningen. Du kan drysse litt på et toalettpapir eller på en bomullspad for eksempel og pudre rundt der. Det trekker til seg fuktighet.

For prøve det. Takk.

Anonymkode: 2d2b8...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La han komme opp i rumpen din under analsex. Sæd har er naturlig reguleringseffekt 🙂

Anonymkode: 97c55...269

Her må du nok være snill å komme med en nærmere forklaring på hva sæd skal kunne regulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La han komme opp i rumpen din under analsex. Sæd har er naturlig reguleringseffekt 🙂

Anonymkode: 97c55...269

Rappotert

Anonymkode: 2d2b8...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg har aldri hatt sånne plager, så jeg har ikke annet å foreslå enn at du bruker litt talkum rundt endetamsåpningen. Du kan drysse litt på et toalettpapir eller på en bomullspad for eksempel og pudre rundt der. Det trekker til seg fuktighet.

Vet du om parfymefritt talkum? Det har ikke jeg funnet. Jeg bruker derfor potetmel, det gir samme effekt, men føles litt feil. :P 

Anonymkode: 59b50...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette gjennom tingene mine nå og fant en boks hvor det står "Nature's Choice" Talkum uparfymert. Jeg har trolig kjøpt det i helsekost. Det er nok ganske lenge siden, det står ingen dato på boksen. Det lukter i hvert fall behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde utslett i sprekken bak måtte jeg skille rompeballene med kompresser så jeg ikke skulle gnikke mot hverandre og bli klam osv som gjorde det verre. La 2 stk imellom. En på hver side fra midten innenfra.  Det var litt stress å få til ,men fungerte.  Nå er rompa fri og alt bra. 

Anonymkode: 8f424...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et problem med at jeg blir så fort klam, svett og egentlig veldig klissete og seig rundt endetarmsåpningen. Selv rett etter en dusj. Jeg har prøvd å smøre stop 24 på, men uten hell. Føler også at jeg ikke kan smøre dette på i lengda heller pga at det nettopp er rund rumpehullet. Har også latt håret vokse helt ut bak for å se om det hjalp. Det hjelper litt, men ikke mye. Det tar bare litt lengre tid før det blir svett, klissete å jævlig igjen. Dusjer hver dag. Men går også med intimservietter for å rengjøre meg der bak. Dette gjør jeg ca 7 - 8 ganger i løpet av en dag.(ca 7:00 - 23:00) Trenger råd, vær så snill å hjelp meg:icon_frown:

Anonymkode: 2d2b8...678

Stop 24 må du slutte med. Det er skadelig å bruke ved endetarmen. 

Våtservietter er heller ikke bra å bruke for mye av. 

Konklusjon, snakk med legen din, dette er ikke flaut men ette problem du har. Ville det ikke vært tusen mer flaue ting å ta opp enn nettopp dette? 

Anonymkode: f8a5a...917

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er: Slutt å stress med dette. Ingen dauer av at du er svett i rumpesprekken. Og ingen lukter det, du er renslig.

Så lenge du styrer med dette så blir det verre.

Dersom du skal ha deg et nummer så tar du deg en dusj.

Så enkelt er det. 

Anonymkode: 9e4b5...ec4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tarmen produseres det slim som letter transporten av avføring gjennom tarmkanalen. Dersom «klamheten» din er i særlig stor grad konsentrert rundt anus, tror jeg det kan skyldes en overproduksjon av slim i tarmene dine - og ikke svette. Det at Stop24 heller ikke fungerer, styrker teorien. 

Har du alltid vært særlig klam rundt anus, eller er det noe som har utviklet seg i det siste? Dersom det er noe nytt, ka  jo det tyde på f.eks. betennelse i tarmen eller andre endringer..

Nå vet ikke jeg om talkum og potetmel fungerer både mot svette og slim, men du kan jo teste for å se om det fungerer på deg. 

 

Anonymkode: dd50e...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babytalkum. La håret gro. Tenk på noe annet. Når jeg kjenner etter, er jeg også litt klam der, er ikke alle det alltid?

Anonymkode: 0ddb6...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om parfymefritt talkum? Det har ikke jeg funnet. Jeg bruker derfor potetmel, det gir samme effekt, men føles litt feil. :P 

Anonymkode: 59b50...eeb

Apotek har. Er parfymefritt det jeg bruker på baby.

Anonymkode: 7b5c4...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...