Gå til innhold

Verste kommentar på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Occulta skrev:

Haha det er ganske ille, hadde spydd på fyren om han sa det til meg. Hadde umiddelbart vemmes av at jeg hadde latt en så simpel fyr få komme inn i det aller helligste :laugh:

Hva om personen bare er uerfaren og ikke vet hvordan få ei jente til å komme?

Anonymkode: c7703...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det ble det ene møtet for dere?

ts

Anonymkode: a1735...606

Definitivt 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎04‎.‎2018 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Vi var på kinodate, en skikkelig skrekkfilm. Under en brå hendelse i filmen stokk jeg så popcornet forsvant bakover. Fikk totalt latterkrampe,- han fikk med seg hva som skjedde men skjønte ikke hva som var morsomt med å miste popcornet. Selv hadde han kastet bruskorken bak...

Det ble litt humørløst til at jeg så vits i å date noe mer...

Anonymkode: 9aae2...691

:lol:  den var virkelig god historie

ts

Anonymkode: a1735...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun var mye verre.

Anonymkode: ef62b...f02

Dårlig gjort å gjøre en avtale for så å ditche, spesielt hvis det var på pur f for å hevne seg. Det gjør man bare ikke. Skjønner dog at hun ble snurt etter kommentaren hans. Tviler på at det hadde blitt så godt mottatt om det var en fyr som var kåtet opp, ikke kom innenfor en bestemt tidsramme og får beskjed om å fullføre selv når han kommer seg hjem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke denne var noe ille fra din side, i alle fall ikke om det sies med et smil om munnen elns, er jeg sær? Skjønner ikke hvorfor hun skulle hevnet seg slik..

Anonymkode: c7703...39b

Det er ikke hevn å velge å stå over mer sex og tid med en som man ikke har god sex med, og som tydelig viser man ikke respekterer en med en så sleivete kommentar og holdning rett etter sex.

Anonymkode: 63b37...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om personen bare er uerfaren og ikke vet hvordan få ei jente til å komme?

Anonymkode: c7703...39b

Da slenger man ikke ut kommentarer som det og får den andre til å føle seg som bruk og kast og tilsynelatende viser at man ikke bryr seg om den andres nytelse eller verd som menneske. Han/hun som sa dette til kvinnen som ikke fikk orgasme og fikk beskjed om å fingre seg ferdig HJEMME kunne omtrent likegjerne sagt hadet og spytta personen i fjeset. Så respektløst var det.
Er man uerfaren så ber man om veiledning, beklager seg, snakker sammen og fortsetter å utforske kroppen hennes etter sin orgasme, og om det fortsatt ikke går lover man å bruke mer tid på å lære seg kroppen dens neste gang, og viser takknemmelighet for tiden personen delte med deg som sørget for at hvertfall du fikk orgasme.

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om personen bare er uerfaren og ikke vet hvordan få ei jente til å komme?

Anonymkode: c7703...39b

Da burde han ihvertfall ha benytta anledningen til å lære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Samme det, man sier vel ikke sånt til en man skal ha respekt for og nettopp liggi med uansett.

Anonymkode: 63b37...656

Om du er usikker og i angstmodus, så kan en slik kommentar glippe. 

Anonymkode: bd716...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk overreagerer litt her. Ja, det var idiotisk å si noe sånt, men det virker ikke som han gjorde det for å være slem. Han beklaget seg også, og jeg synes hennes oppførsel var smålig og barnslig.

Slik jeg leser det så var dette noe som datt ut av munnen hans og kom på grunn av at han ikke greide å gi henne orgasme. Feilslått? Jepp, men ikke gjort med onde hensikter.

Det er også veldig lett å si at han skulle gjort ditt og datt, men noen ganger gjør man og sier dumme ting. Da lærer man av det, og går videre.

Anonymkode: d1c84...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er en stor avsporing i tråden. 

 

TS

Anonymkode: a1735...606

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Du har ganske feite lår! Men de er ganske fine da, med de tatoveringene 😂

Anonymkode: 14259...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...