Gå til innhold

Verste kommentar på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Du dreit deg ut der ja! Det er den mest stygge og egoistiske kommentaren jeg noen gang har hørt! Ikke drittsekk, bare totalt uten innsikt og sosiale antenner.
Hun var ikke en bitch, du var HELDIG for at hun i det hele tatt gadd å snakke med deg igjen, og hun kom vel på at du ikke brydde deg om hennes nytelse og gadd ikke bruke mange timer på konsert med deg for å bli like skuffa og latterliggjort bruk og kast i senga igjen. Du hadde fortjent ganske mye værre bitch enn det der as!..............Hva faen
 

Anonymkode: 63b37...656

Jeg synes hun var mye verre.

Anonymkode: ef62b...f02

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har så vakker Gresk profil.... 

Alltid synes jeg hadde litt stor nese, så ble meget fornøyd med den kommentaren må jeg si.

 

Anonymkode: d6d1e...e9d

Har fått nesten samme kommentar!!! "Du er så flott, og har en så pen gresk profil"! Har aldri likt nesen min...

Anonymkode: 6afdf...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dreit deg ut der ja! Det er den mest stygge og egoistiske kommentaren jeg noen gang har hørt! Ikke drittsekk, bare totalt uten innsikt og sosiale antenner.
Hun var ikke en bitch, du var HELDIG for at hun i det hele tatt gadd å snakke med deg igjen, og hun kom vel på at du ikke brydde deg om hennes nytelse og gadd ikke bruke mange timer på konsert med deg for å bli like skuffa og latterliggjort bruk og kast i senga igjen. Du hadde fortjent ganske mye værre bitch enn det der as!..............Hva faen
 

Anonymkode: 63b37...656

Er du ironisk nå? Det var da ikke SÅ ille. Hvis det er det verste du har hørt har du vært heldig. 

Anonymkode: 6591b...53b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Occulta skrev:

Ja det var telefonens autokorrekt. Men så bra at rettskrivingspolitiet plukker det opp da, kan tross alt ikke la slike ting gå ubemerket hen :fnise:

En avsporing fra trådens tema, men jeg lurer på én ting - leser du ikke over før du poster, slik at du kan rette opp skrivefeil? 

Anonymkode: 3b88d...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ironisk nå? Det var da ikke SÅ ille. Hvis det er det verste du har hørt har du vært heldig. 

Anonymkode: 6591b...53b

En mann som sier etter sex at jeg får gå hjem å fingre meg selv ferdig? Hahahaha. Jo det er ILLE! Hvorfor i helvete kunne ikke han fingre hun ferdig? Sorry as, men får jeg ikke orgasme med fyren første gangen så gidder jeg ikke kaste bort tid på han igjen, så skjønner hun jenta godt. Og etter en sånn drittsekk ego kommentar hadde jeg spredd til hele byen hvor ræva han var i senga og sosial retard han var også :link:
Dere som syntes det ikke var ille må være menn som sliter med å få damer til å komme. Åssen hadde dere sett på dama om hun ikke brydde seg om din nytelse og du lå der uten orgasme etter sexen og hun sa "jaja, hadetbra du får gå hjem å runke for jeg har fått mitt!"

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en kafédate, han hadde bestilt for litt mer penger enn jeg hadde. Da servitøren kom og spurte om vi skulle betale sammen eller separat foreslo jeg at vi kunne dele regninga. Da kommer det fra han: «Nei vettu hva, her er jeg kjip! Du får betale for deg sjæl». Han hadde vel sikkert regna feil og trodde at det var jeg som hadde bestilt for mest... :glare:

Anonymkode: 8b3e5...6aa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann som sier etter sex at jeg får gå hjem å fingre meg selv ferdig? Hahahaha. Jo det er ILLE! Hvorfor i helvete kunne ikke han fingre hun ferdig? Sorry as, men får jeg ikke orgasme med fyren første gangen så gidder jeg ikke kaste bort tid på han igjen, så skjønner hun jenta godt. Og etter en sånn drittsekk ego kommentar hadde jeg spredd til hele byen hvor ræva han var i senga og sosial retard han var også :link:
Dere som syntes det ikke var ille må være menn som sliter med å få damer til å komme. Åssen hadde dere sett på dama om hun ikke brydde seg om din nytelse og du lå der uten orgasme etter sexen og hun sa "jaja, hadetbra du får gå hjem å runke for jeg har fått mitt!"

Anonymkode: 63b37...656

I alle dager. Det var da voldsomt til aggresjon.

Han sa selv at det var idiotisk av ham, og det er klart hevnen hennes heller ikke var noe særlig. Passet bra i denne tråden. Hvis du hadde "spredd til hele byen at han var ræva i senga og sosial retard" fordi han sa noe som unektelig var idiotisk, men han beklaget fullt ut, er du jo virkelig skvatt hakkende gal.

Anonymkode: 9b2ad...d01

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Jeg lurte på om en fyr hadde noen ambisjoner/ hvor han så seg selv i fremtiden hvorpå han svarte at drømmen måtte være å sitte på cafe hver eneste dag å lese avisen.........

Regner med at han kommer til å nå målet sitt.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Det var da voldsomt til aggresjon.

Han sa selv at det var idiotisk av ham, og det er klart hevnen hennes heller ikke var noe særlig. Passet bra i denne tråden. Hvis du hadde "spredd til hele byen at han var ræva i senga og sosial retard" fordi han sa noe som unektelig var idiotisk, men han beklaget fullt ut, er du jo virkelig skvatt hakkende gal.

Anonymkode: 9b2ad...d01

Det var ikke noe hevn fra henne slik jeg ser det, det jeg skisserte ville vært hevn. Han var heldig at hun gadd å snakke med han igjen, og at hun avlyste date nr 2 var en naturlig reaksjon på å ikke gidde å kaste bort kvelden sin for nok et dårlig ligg med en idiot. Så han slapp billig unna :)

Anonymkode: 63b37...656

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En avsporing fra trådens tema, men jeg lurer på én ting - leser du ikke over før du poster, slik at du kan rette opp skrivefeil? 

Anonymkode: 3b88d...e1b

Tydeligvis så gjorde jeg ikke det denne gangen da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ironisk nå? Det var da ikke SÅ ille. Hvis det er det verste du har hørt har du vært heldig. 

Anonymkode: 6591b...53b

Haha det er ganske ille, hadde spydd på fyren om han sa det til meg. Hadde umiddelbart vemmes av at jeg hadde latt en så simpel fyr få komme inn i det aller helligste :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en veldig spesiell fyr i noen uker og alle de verste kommentarene kommer derfra.

Jeg sa jeg ikke likte å spille mitt instrument for andre, han fikk likevel høre litt og da kom kommentaren. "Jammen du er jo flink jo!" Akkurat som å ikke like å spille for andre betyr at man er dårlig. 

Jeg sa jeg ikke ønsket å flytte dit han bor, han flyttet kun dit for eksen sin også så han hadde ingen tilhørighet. Var der et par ganger og ble kjent med ei derfra, skravla med henne hele kvelden. Dagen etter så sier han "du vet hun er herfra og skikkelig sånn dialekt og hele familien hennes har alltid vært her. Kjempe rart du som sier du ikke liker disse folkene." - igjen betyr det så mye mer enn hva det egentlig gjør. Bare fordi jeg ikke ønsket å flytte til andre siden av landet så betydde det for han at jeg misliker folka.

Anonymkode: edfdf...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

En mann som sier etter sex at jeg får gå hjem å fingre meg selv ferdig? Hahahaha. Jo det er ILLE! Hvorfor i helvete kunne ikke han fingre hun ferdig? Sorry as, men får jeg ikke orgasme med fyren første gangen så gidder jeg ikke kaste bort tid på han igjen, så skjønner hun jenta godt. Og etter en sånn drittsekk ego kommentar hadde jeg spredd til hele byen hvor ræva han var i senga og sosial retard han var også :link:
Dere som syntes det ikke var ille må være menn som sliter med å få damer til å komme. Åssen hadde dere sett på dama om hun ikke brydde seg om din nytelse og du lå der uten orgasme etter sexen og hun sa "jaja, hadetbra du får gå hjem å runke for jeg har fått mitt!"

Anonymkode: 63b37...656

Kan være ab er en kvinne, vettu. Lesbisk. 

Anonymkode: bd716...ed8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første date. Vi skulle se film hjemme hos meg, jeg kjente vedkommende litt fra før av og var ukjent med det hele netflix og chill komplekset. Jeg prøvde å få dvd spilleren til å fungere så jeg måtte bøye meg:

"Du er så sexy når du står sånn"

Ok.... 10 min senere:

"Skal vi være kjærester?" 

Anonymkode: 82375...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha prøvd litt tafsing og kysset litt på 3.date.. Fikk leppene fulle av spytt HVER GANG vi kysset/klinet, tungen hans var på ville veier rundt i munnen min og tennene hans kræsjet i leppene mine hver gang. Fikk ikke til å spoone en gang så vi endte opp med å sove på hver vår halvdel av sengen.. Dagen etter stod vedkommende opp tidlig og satt på høy, irriterende musikal-musikk. Da mistet jeg all tenning og tro på en fremtid 😂

Anonymkode: 72bed...242

Hva betyr spoone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva betyr spoone?

At begge ligger på samme side, han bak henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan være ab er en kvinne, vettu. Lesbisk. 

Anonymkode: bd716...ed8

Samme det, man sier vel ikke sånt til en man skal ha respekt for og nettopp liggi med uansett.

Anonymkode: 63b37...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde møtt han en 2-3 ganger før jeg sov over hos han. Hadde sex på kvelden og på morgenen. Ligger i senga og røyker (sjarmerende.....) og fjaser om alt mulig rart. Så sier han «ja nå er jo vi kjærester?». Jeg reagerer elegant med å le og si «ja jøss! Du syntes ikke det var litt tidlig da??» da snur han seg rundt i senga med ryggen mot meg og hulker uten å si noe som helst. Jeg tror jo selvfølgelig at han kødder så jeg ler høyt og godt- lenge! Helt til han snur seg og jeg ser at han IKKE kødder, han gråter krokodilletårer og hulker så mye at han ikke kan snakke 😳😳🙈 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne er såppass flau at AB-kryss er must.

Første gang vi er i senga, og litt prestasjonsangst. Kombinert med dårlige sosiale antenner og stress, kom dette ut av munnen min etter feiling på å gi henne orgasme: du kan fullføre selv hjemme med fingrene. Eller du kan fingre ferdig hjemme, eller noe i den duren. Husker verken ordrett eller hva jeg faktisk sa den gang.

Naturlig nok ble det ingen overnatting den kvelden, men hun kom på besøk igjen senere. Var da hun fortalte om den kommentaren. Jeg ble klart sjokka, ikke hensikt å være slem eller noe. Unnskyldte meg masse, begrunnet ærlig med dårlig tankegang. (Er jo viss faktum at øvre-hjernen ikke fungerer når lille-hjernen er i bruk)

Hun tok naturligvis sin "hevn" senere når vi hadde avtalt skriftlig å dra på en arrangement og lovte å holde den dagen helt fri. Billetter ble kjøpt. Noen dager før arrangementet ga hun beskjed hun var invitert et annet sted med andre og valgte heller det. Litt diskusjon, og så var vi ferdige. Dro på arrangementet alene, og måtte selge andre billetten til mye lavere pris enn ble kjøpt for.

Så alt i alt, jeg var en drittsekk, hun var bitch, vi var skuls. End of story. (Kjønn og alder irrelevant)

Anonymkode: fe9ed...41f

Jeg syntes ikke denne var noe ille fra din side, i alle fall ikke om det sies med et smil om munnen elns, er jeg sær? Skjønner ikke hvorfor hun skulle hevnet seg slik..

Anonymkode: c7703...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Almond skrev:

Hadde møtt han en 2-3 ganger før jeg sov over hos han. Hadde sex på kvelden og på morgenen. Ligger i senga og røyker (sjarmerende.....) og fjaser om alt mulig rart. Så sier han «ja nå er jo vi kjærester?». Jeg reagerer elegant med å le og si «ja jøss! Du syntes ikke det var litt tidlig da??» da snur han seg rundt i senga med ryggen mot meg og hulker uten å si noe som helst. Jeg tror jo selvfølgelig at han kødder så jeg ler høyt og godt- lenge! Helt til han snur seg og jeg ser at han IKKE kødder, han gråter krokodilletårer og hulker så mye at han ikke kan snakke 😳😳🙈 

det ble det ene møtet for dere?

ts

Anonymkode: a1735...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...